Ihme!! Tää on ihme!!! Mä olen odottanut tätä hetkeä niin kauan!! Tuo ihana mies tulee vihdoinkin konsertoimaan suomeen!! AAAhhh.. Juanes on ihana, rakastan sitä. Se onmultilahjakas ja älyttömän komea!!
Juanes suomeen!!!
9
586
Vastaukset
- kumier
komeus ei ratkaise mitään >=|
- Tiituliinukka
Mä kuulun kans samaan poppooseen.
Oon tykänny Juaneksesta jo ennenku siitä ees tiiettiin suomes.. :o)
Ja nyt pääsen sen keikalle ja mies lupasi hoitaa lapsia.. Mulla on sitten ihana mies!!!
Oletkos sinä tulossa konserttiin? :o)- Hurraaaa!!!
Juu, tulossa ollaan!
- Tiituliinukka
Hurraaaa!!! kirjoitti:
Juu, tulossa ollaan!
Siellä nähään si.. :oD
Mistäpäin hallia otit liput?
- ed.winchester
Kaveri sai houkuteltua tuonne konserttiin. Toivottavasti investoin viimeiset rahani hyvin. Tosin ei se 45e/lippu niin kallis ollut.
- a dios
koska junes tulee suomeen? hesaan? mitä liput maksaa? 2 vuotta sitten tää a dios le pido(jumalalta pyydän) soi hollannissa koko ajan olen sen jälkeen ollu kova juanes fani
- Muy Bien!
Hola a todos!
Tulin pari viikkoa sitten Espanjasta takaisin Suomeen ja huomasin, että Juanes konsertoi täällä elokuun alussa.
Jos haluat katsoa ennakkoon miehen setin,
niin käy osoitteessa:
http://www.los40.com/audiovideo/basicos_especial.html?con_id=48714
ja voit katsoa ilmaiseksi konsertin,
joka pidettiin:8.2.2005/Circulo de Bellas Artes. Salón de Columnas Marqués de Casa Riera,
2. Madrid.
Aluego, Chulos - komea?
Ihan tavallisen näköinen tai oikeesti tavallistakin tavallisemman näköinen.Latinomieheksi ei mitenkään komea.
- komea
mutta sitäkin karismaattisempi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808