Ihme!! Tää on ihme!!! Mä olen odottanut tätä hetkeä niin kauan!! Tuo ihana mies tulee vihdoinkin konsertoimaan suomeen!! AAAhhh.. Juanes on ihana, rakastan sitä. Se onmultilahjakas ja älyttömän komea!!
Juanes suomeen!!!
9
626
Vastaukset
- kumier
komeus ei ratkaise mitään >=|
- Tiituliinukka
Mä kuulun kans samaan poppooseen.
Oon tykänny Juaneksesta jo ennenku siitä ees tiiettiin suomes.. :o)
Ja nyt pääsen sen keikalle ja mies lupasi hoitaa lapsia.. Mulla on sitten ihana mies!!!
Oletkos sinä tulossa konserttiin? :o)- Hurraaaa!!!
Juu, tulossa ollaan!
- Tiituliinukka
Hurraaaa!!! kirjoitti:
Juu, tulossa ollaan!
Siellä nähään si.. :oD
Mistäpäin hallia otit liput?
- ed.winchester
Kaveri sai houkuteltua tuonne konserttiin. Toivottavasti investoin viimeiset rahani hyvin. Tosin ei se 45e/lippu niin kallis ollut.
- a dios
koska junes tulee suomeen? hesaan? mitä liput maksaa? 2 vuotta sitten tää a dios le pido(jumalalta pyydän) soi hollannissa koko ajan olen sen jälkeen ollu kova juanes fani
- Muy Bien!
Hola a todos!
Tulin pari viikkoa sitten Espanjasta takaisin Suomeen ja huomasin, että Juanes konsertoi täällä elokuun alussa.
Jos haluat katsoa ennakkoon miehen setin,
niin käy osoitteessa:
http://www.los40.com/audiovideo/basicos_especial.html?con_id=48714
ja voit katsoa ilmaiseksi konsertin,
joka pidettiin:8.2.2005/Circulo de Bellas Artes. Salón de Columnas Marqués de Casa Riera,
2. Madrid.
Aluego, Chulos - komea?
Ihan tavallisen näköinen tai oikeesti tavallistakin tavallisemman näköinen.Latinomieheksi ei mitenkään komea.
- komea
mutta sitäkin karismaattisempi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087841
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1246198- 835247
- 1414593
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113250- 623054
- 582968
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112482- 612457
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562086