Oli sitten turha luulo jotta olisivat sopupelit maastamme loppuneet. KuPS - Honka(2-2), pelattu aasiassa todella isoilla summilla sitä että Honka ei voita, eikä yllättäen voittanutkaan. Tai sopupeli, mistäs sen tietää, sattumalta vain olivat arvanneet panostaa KuPS 0.5:lle.
Ja jo etukäteen; turha alkaa jauhamaan että arvailen. Olen alalla, ja nämä ovat faktoja.
FC Hongan sopupeli
4
562
Vastaukset
- bvvb
En olisi uskonut et Honka syyllistyis tollaseen. Mut jätkät saa varmaan 2 vuoden palkat?
- Richard Rich
Jokainen nettosi ainakin tonnin :)
- Antikristus
Joopa joo...
Milläköhän alalla teikäläinenkin vaikuttaa?
Ja taitaa paskahuussin lukemisto jäädä 7 päivää lehteen ja TV ohjelmat rajoittua tosi TV paskaan. - siniz
paljon pelejä ja futista seuraan ja olen itsekseni mietiskellyt, kun näet nainen olen, että olenko mä nyt ihan blondi vai missä mättää, kun viime pelissä Honka taas takoi tai siis Vuorinen niitä maaleja Bahnen taakse urakalla...??? Ei käy Bahnea katteex, jos muka oli vielä joku norjalainen häntä katsastamassa! Huh, huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1353877Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä202538Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte531927Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli771834Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2011704- 721005
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n21952Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!
Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen19697Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon136666- 59645