tietääkö kukaan saako warhammer fantasy battlen sääntöjä ilmaiseksi netistä....?
Warhammer Fantasy battlen säännöt
13
3855
Vastaukset
- Tero
..Muuten kuinka kauan sä oot leikkiny näillä ukkeleilla ym.? Mä aloitin viimevuonna ja mun mielestää tää koko juttu on tosi nasta. Voittaa Legot mennen tullen!!!!!!!! Tuu joskus meille leikkimään niin otetaan matsi!!!!!!!
Terv. Tero- Krojaaja
Warhammer-miniatyyrit ovat, kuten tiestitkin jo, pelaamista, ei leikkimistä varten. Mutta muuten provosi oli ihan ookoo.
Tämä korjauksena siis kaikille heille nuorille jotka eivät nyt sitten enää elä nimimerkki "Teron" luomassa harhaisassa illuusiossa että WH-figut olisivat pelkkää leego-henkistä leikkimistä varten. - Tero
Krojaaja kirjoitti:
Warhammer-miniatyyrit ovat, kuten tiestitkin jo, pelaamista, ei leikkimistä varten. Mutta muuten provosi oli ihan ookoo.
Tämä korjauksena siis kaikille heille nuorille jotka eivät nyt sitten enää elä nimimerkki "Teron" luomassa harhaisassa illuusiossa että WH-figut olisivat pelkkää leego-henkistä leikkimistä varten.koska mä sain mun iskältä synttärilahjaks nuo ukkelit, ja se sano että niillä saa leikkiä.
se pelaaminen on muutenki ihan tylsää ja vaikeeta. ennemmin mä leikin niillä vaikka tarusorumstenherrasta ku pelaan jotain tylsää peliä. ja on ne muutenki tarkotettu leikkimiseen - Pelaajanator
Tero kirjoitti:
koska mä sain mun iskältä synttärilahjaks nuo ukkelit, ja se sano että niillä saa leikkiä.
se pelaaminen on muutenki ihan tylsää ja vaikeeta. ennemmin mä leikin niillä vaikka tarusorumstenherrasta ku pelaan jotain tylsää peliä. ja on ne muutenki tarkotettu leikkimiseenOnx tää myös tietokone versiona?Oon jossai kuulunu.
- pelittilä
Pelaajanator kirjoitti:
Onx tää myös tietokone versiona?Oon jossai kuulunu.
syyskuus on tulos warhammer fantasy battleen pc-peli
- pelittilä
Tero kirjoitti:
koska mä sain mun iskältä synttärilahjaks nuo ukkelit, ja se sano että niillä saa leikkiä.
se pelaaminen on muutenki ihan tylsää ja vaikeeta. ennemmin mä leikin niillä vaikka tarusorumstenherrasta ku pelaan jotain tylsää peliä. ja on ne muutenki tarkotettu leikkimiseen...pelaat nii kertoisik kummpaa warhammer juttuu pitäis harrastaa ennemmin 40koota vai fantasy battlee?
- Pelaajanator
pelittilä kirjoitti:
...pelaat nii kertoisik kummpaa warhammer juttuu pitäis harrastaa ennemmin 40koota vai fantasy battlee?
Jos mult kysyt,niin ehk tota fantasyy jos se kerran tulee PC:seel.Ootan iha hitosti sitä sen tulemist.
- Skarsnik, the Lord
Pelaajanator kirjoitti:
Jos mult kysyt,niin ehk tota fantasyy jos se kerran tulee PC:seel.Ootan iha hitosti sitä sen tulemist.
...Ja pask*t niillä leikitä...
Warhammer on tarkoitettu vakavamieliseksi miniatyyristrategiapeliksi, eikä miksikään legoleikkijutuksi. Jos tahdot Tero leikkiä niin osta Legoja, ne ovat paljon parempia leikkimiseen kuin Warhammerit (duh, legojen raajat liikkuvatkin). On vaikea ymmärtää miksi kaikki Kalle 10vee pennut sotkevat Warhammerit pikku-ukkoleikkimiseen. Eikä peli ole vaikea ja tyhmä, jos osaa englantia. Jos keskittymiskyky ja kiinnostus ei riitä koko peliin, niin miksi ylipäätään pidät koko nappeja riesanasi? Myy ne jollekulle ja osta legoja, niistä ei pitäisi olla valitettavaa, kun tietää varmasti, mitä niillä tehdään.
- Skarsnik, the Lord - erejnela
pelittilä kirjoitti:
...pelaat nii kertoisik kummpaa warhammer juttuu pitäis harrastaa ennemmin 40koota vai fantasy battlee?
o o
----- - huuhaapoju
Tero miten edes voit ottaa matsin js et edes pelaa koko peliä.
- Warhammer forthe Win
huuhaapoju kirjoitti:
Tero miten edes voit ottaa matsin js et edes pelaa koko peliä.
Entä jos kyseessä olikin leikkimatsi? ;)
- puli ukkeli
entiiä osotteit mut kylniit on
- joku random tyyppi
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4303624Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1162673Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32411Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422239Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne132172Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv192020Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941617Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751559Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k471555Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541445