Warhammer Fantasy battlen säännöt

RRRRRRRRRauli

tietääkö kukaan saako warhammer fantasy battlen sääntöjä ilmaiseksi netistä....?

13

3796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tero

..Muuten kuinka kauan sä oot leikkiny näillä ukkeleilla ym.? Mä aloitin viimevuonna ja mun mielestää tää koko juttu on tosi nasta. Voittaa Legot mennen tullen!!!!!!!! Tuu joskus meille leikkimään niin otetaan matsi!!!!!!!

Terv. Tero

• Krojaaja

Warhammer-miniatyyrit ovat, kuten tiestitkin jo, pelaamista, ei leikkimistä varten. Mutta muuten provosi oli ihan ookoo.

Tämä korjauksena siis kaikille heille nuorille jotka eivät nyt sitten enää elä nimimerkki "Teron" luomassa harhaisassa illuusiossa että WH-figut olisivat pelkkää leego-henkistä leikkimistä varten.

• Tero
        Krojaaja kirjoitti:

Warhammer-miniatyyrit ovat, kuten tiestitkin jo, pelaamista, ei leikkimistä varten. Mutta muuten provosi oli ihan ookoo.

Tämä korjauksena siis kaikille heille nuorille jotka eivät nyt sitten enää elä nimimerkki "Teron" luomassa harhaisassa illuusiossa että WH-figut olisivat pelkkää leego-henkistä leikkimistä varten.

koska mä sain mun iskältä synttärilahjaks nuo ukkelit, ja se sano että niillä saa leikkiä.

se pelaaminen on muutenki ihan tylsää ja vaikeeta. ennemmin mä leikin niillä vaikka tarusorumstenherrasta ku pelaan jotain tylsää peliä. ja on ne muutenki tarkotettu leikkimiseen

• Pelaajanator
        Tero kirjoitti:

koska mä sain mun iskältä synttärilahjaks nuo ukkelit, ja se sano että niillä saa leikkiä.

se pelaaminen on muutenki ihan tylsää ja vaikeeta. ennemmin mä leikin niillä vaikka tarusorumstenherrasta ku pelaan jotain tylsää peliä. ja on ne muutenki tarkotettu leikkimiseen

Onx tää myös tietokone versiona?Oon jossai kuulunu.

• pelittilä
        Pelaajanator kirjoitti:

Onx tää myös tietokone versiona?Oon jossai kuulunu.

syyskuus on tulos warhammer fantasy battleen pc-peli

• pelittilä
        Tero kirjoitti:

...pelaat nii kertoisik kummpaa warhammer juttuu pitäis harrastaa ennemmin 40koota vai fantasy battlee?

• Pelaajanator
        pelittilä kirjoitti:

...pelaat nii kertoisik kummpaa warhammer juttuu pitäis harrastaa ennemmin 40koota vai fantasy battlee?

Jos mult kysyt,niin ehk tota fantasyy jos se kerran tulee PC:seel.Ootan iha hitosti sitä sen tulemist.

• Skarsnik, the Lord
        Pelaajanator kirjoitti:

Jos mult kysyt,niin ehk tota fantasyy jos se kerran tulee PC:seel.Ootan iha hitosti sitä sen tulemist.

...Ja pask*t niillä leikitä...
        Warhammer on tarkoitettu vakavamieliseksi miniatyyristrategiapeliksi, eikä miksikään legoleikkijutuksi. Jos tahdot Tero leikkiä niin osta Legoja, ne ovat paljon parempia leikkimiseen kuin Warhammerit (duh, legojen raajat liikkuvatkin). On vaikea ymmärtää miksi kaikki Kalle 10vee pennut sotkevat Warhammerit pikku-ukkoleikkimiseen. Eikä peli ole vaikea ja tyhmä, jos osaa englantia. Jos keskittymiskyky ja kiinnostus ei riitä koko peliin, niin miksi ylipäätään pidät koko nappeja riesanasi? Myy ne jollekulle ja osta legoja, niistä ei pitäisi olla valitettavaa, kun tietää varmasti, mitä niillä tehdään.

- Skarsnik, the Lord

• erejnela
        pelittilä kirjoitti:

o o
        -----

• huuhaapoju

Tero miten edes voit ottaa matsin js et edes pelaa koko peliä.

• Warhammer forthe Win
        huuhaapoju kirjoitti:

Tero miten edes voit ottaa matsin js et edes pelaa koko peliä.

Entä jos kyseessä olikin leikkimatsi? ;)

• puli ukkeli

entiiä osotteit mut kylniit on

• joku random tyyppi

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe