Warhammer Fantasy battlen säännöt

RRRRRRRRRauli

tietääkö kukaan saako warhammer fantasy battlen sääntöjä ilmaiseksi netistä....?

13

3816

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tero

..Muuten kuinka kauan sä oot leikkiny näillä ukkeleilla ym.? Mä aloitin viimevuonna ja mun mielestää tää koko juttu on tosi nasta. Voittaa Legot mennen tullen!!!!!!!! Tuu joskus meille leikkimään niin otetaan matsi!!!!!!!

Terv. Tero

• Krojaaja

Warhammer-miniatyyrit ovat, kuten tiestitkin jo, pelaamista, ei leikkimistä varten. Mutta muuten provosi oli ihan ookoo.

Tämä korjauksena siis kaikille heille nuorille jotka eivät nyt sitten enää elä nimimerkki "Teron" luomassa harhaisassa illuusiossa että WH-figut olisivat pelkkää leego-henkistä leikkimistä varten.

• Tero
        Krojaaja kirjoitti:

Warhammer-miniatyyrit ovat, kuten tiestitkin jo, pelaamista, ei leikkimistä varten. Mutta muuten provosi oli ihan ookoo.

Tämä korjauksena siis kaikille heille nuorille jotka eivät nyt sitten enää elä nimimerkki "Teron" luomassa harhaisassa illuusiossa että WH-figut olisivat pelkkää leego-henkistä leikkimistä varten.

koska mä sain mun iskältä synttärilahjaks nuo ukkelit, ja se sano että niillä saa leikkiä.

se pelaaminen on muutenki ihan tylsää ja vaikeeta. ennemmin mä leikin niillä vaikka tarusorumstenherrasta ku pelaan jotain tylsää peliä. ja on ne muutenki tarkotettu leikkimiseen

• Pelaajanator
        Tero kirjoitti:

koska mä sain mun iskältä synttärilahjaks nuo ukkelit, ja se sano että niillä saa leikkiä.

se pelaaminen on muutenki ihan tylsää ja vaikeeta. ennemmin mä leikin niillä vaikka tarusorumstenherrasta ku pelaan jotain tylsää peliä. ja on ne muutenki tarkotettu leikkimiseen

Onx tää myös tietokone versiona?Oon jossai kuulunu.

• pelittilä
        Pelaajanator kirjoitti:

Onx tää myös tietokone versiona?Oon jossai kuulunu.

syyskuus on tulos warhammer fantasy battleen pc-peli

• pelittilä
        Tero kirjoitti:

...pelaat nii kertoisik kummpaa warhammer juttuu pitäis harrastaa ennemmin 40koota vai fantasy battlee?

• Pelaajanator
        pelittilä kirjoitti:

...pelaat nii kertoisik kummpaa warhammer juttuu pitäis harrastaa ennemmin 40koota vai fantasy battlee?

Jos mult kysyt,niin ehk tota fantasyy jos se kerran tulee PC:seel.Ootan iha hitosti sitä sen tulemist.

• Skarsnik, the Lord
        Pelaajanator kirjoitti:

Jos mult kysyt,niin ehk tota fantasyy jos se kerran tulee PC:seel.Ootan iha hitosti sitä sen tulemist.

...Ja pask*t niillä leikitä...
        Warhammer on tarkoitettu vakavamieliseksi miniatyyristrategiapeliksi, eikä miksikään legoleikkijutuksi. Jos tahdot Tero leikkiä niin osta Legoja, ne ovat paljon parempia leikkimiseen kuin Warhammerit (duh, legojen raajat liikkuvatkin). On vaikea ymmärtää miksi kaikki Kalle 10vee pennut sotkevat Warhammerit pikku-ukkoleikkimiseen. Eikä peli ole vaikea ja tyhmä, jos osaa englantia. Jos keskittymiskyky ja kiinnostus ei riitä koko peliin, niin miksi ylipäätään pidät koko nappeja riesanasi? Myy ne jollekulle ja osta legoja, niistä ei pitäisi olla valitettavaa, kun tietää varmasti, mitä niillä tehdään.

- Skarsnik, the Lord

• erejnela
        pelittilä kirjoitti:

o o
        -----

• huuhaapoju

Tero miten edes voit ottaa matsin js et edes pelaa koko peliä.

• Warhammer forthe Win
        huuhaapoju kirjoitti:

Tero miten edes voit ottaa matsin js et edes pelaa koko peliä.

Entä jos kyseessä olikin leikkimatsi? ;)

• puli ukkeli

entiiä osotteit mut kylniit on

• joku random tyyppi

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3528
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1548
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1269
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      988
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      963
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      842
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      794
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      755
    Aihe