paljonko hääpuku maksa?

minä

naisten ja miesten pukuen hintaluokka kiinosta..

10

6455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinttu

      itse kun kävin hääpukujen hintoja kyselemässä joulun aikaan niin hintaluokat naisilla vaihtelivat 800-2000 euron välillä. Miesten tavallinen tumma puku liivi mittatilaustyönä maksoi noin 400 eur.

    • ......................

      naisten 300-800e miesten 200-300e.oma hääpuku maksoi 400e..miehen puku 180e. molemman oli ale 30%.

      • minä maksoin

        omastani Pronoviaksen puvustani 999 eur, ja se on UPEA! Ensin varausmaksu 200 eur, joka siis vähennettiin loppusummasta. Että upeat lähtevät kyllä siitä. Lisäksi kerron että lyhennys maksoi 35 eur pituudesta, ja os oltais kavennusta tarvittu, niin se olis ollut 18 euroa.


      • näin meillä....
        minä maksoin kirjoitti:

        omastani Pronoviaksen puvustani 999 eur, ja se on UPEA! Ensin varausmaksu 200 eur, joka siis vähennettiin loppusummasta. Että upeat lähtevät kyllä siitä. Lisäksi kerron että lyhennys maksoi 35 eur pituudesta, ja os oltais kavennusta tarvittu, niin se olis ollut 18 euroa.

        Oma puku maksoi alle 500 euroa ja on tosi hieno ja näyttävä. Löysin sen Mikkelistä. Kävin katsastamassa muistakin paikoista mutta saman tyyppiset oli melkein 1200 euroa... eli kannattaa vähän kysellä!

        Sitten se miehen puku. Vuokrattiin se Jyväskylästa (siis Saketti kaikkine kenkineen ym.) hintaan 101 euroa!!! Kun ei me saketilla tehdä mitään jälkikäteen. On sitten eri asia jos miehelle tulee tavan musta puku, mutta senkin vuokra oli Jyväskylässä jotain 60 euroa.


      • perhe
        näin meillä.... kirjoitti:

        Oma puku maksoi alle 500 euroa ja on tosi hieno ja näyttävä. Löysin sen Mikkelistä. Kävin katsastamassa muistakin paikoista mutta saman tyyppiset oli melkein 1200 euroa... eli kannattaa vähän kysellä!

        Sitten se miehen puku. Vuokrattiin se Jyväskylästa (siis Saketti kaikkine kenkineen ym.) hintaan 101 euroa!!! Kun ei me saketilla tehdä mitään jälkikäteen. On sitten eri asia jos miehelle tulee tavan musta puku, mutta senkin vuokra oli Jyväskylässä jotain 60 euroa.

        mun uusi hääpukuni maksoi 500e Lahdesta ja ihan oli liikkeestä suoraan(eikä mikään vanha vuokrapuku tai vanha malli)miehen puku maksoi jotain 150e dresmaannin alennusmyynnissä...että kyllä ihan kohtuu hinnoillakin voi saada UUTTA.Minä etsin ensin itselleni käytettyä pukua mutta kaikki oli (siis mun kokoiset)400-500e hintasia niin eipä oikein kannattanut kun sain jo uuden puvun siihen hintaan,ja vielä sen unelmapukuni


      • häät
        perhe kirjoitti:

        mun uusi hääpukuni maksoi 500e Lahdesta ja ihan oli liikkeestä suoraan(eikä mikään vanha vuokrapuku tai vanha malli)miehen puku maksoi jotain 150e dresmaannin alennusmyynnissä...että kyllä ihan kohtuu hinnoillakin voi saada UUTTA.Minä etsin ensin itselleni käytettyä pukua mutta kaikki oli (siis mun kokoiset)400-500e hintasia niin eipä oikein kannattanut kun sain jo uuden puvun siihen hintaan,ja vielä sen unelmapukuni

        Mihin aikaan vuodesta mahtaa olla dressmannilla ym. ale miesten puvuissa? Häämme ovat 09 heinäkuussa, joten on aikaa etsiä. Yritetään säästää niissä missä voi.


      • -------------
        häät kirjoitti:

        Mihin aikaan vuodesta mahtaa olla dressmannilla ym. ale miesten puvuissa? Häämme ovat 09 heinäkuussa, joten on aikaa etsiä. Yritetään säästää niissä missä voi.

        Ei aina tarvi olla kallista..
        Mun hääpuku maksoi uutena ja mittatilaustyönä tehtynä n.280e, www.ostox.fi!
        (hintaan kuuluu alushame ja postikulut)
        Ja puku on melkein samanlainen kuin morsiuspuku liikkeessä oleva tämän vuoden malli... (tarjouksessa 900e...)


      • puvun laatu
        ------------- kirjoitti:

        Ei aina tarvi olla kallista..
        Mun hääpuku maksoi uutena ja mittatilaustyönä tehtynä n.280e, www.ostox.fi!
        (hintaan kuuluu alushame ja postikulut)
        Ja puku on melkein samanlainen kuin morsiuspuku liikkeessä oleva tämän vuoden malli... (tarjouksessa 900e...)

        Ns. Kiina-puvut eivät aina vastaa laadultaan ja ulkonäöltään sitä mitä on odottanut. Toki sieltä tulee ihan hyviäkin pukuja, mutta voi myös pettyä pahasti. Puku ei välttämättä ole lähellekään sitä mitä kuvassa ja saattaa olla huonosti ja suttuisesti tehty. Ei tietenkään kaikissa tapauksissa käy niin, mutta varoituksen sana on paikallaan näistä firmoista.


      • mimmu-78
        puvun laatu kirjoitti:

        Ns. Kiina-puvut eivät aina vastaa laadultaan ja ulkonäöltään sitä mitä on odottanut. Toki sieltä tulee ihan hyviäkin pukuja, mutta voi myös pettyä pahasti. Puku ei välttämättä ole lähellekään sitä mitä kuvassa ja saattaa olla huonosti ja suttuisesti tehty. Ei tietenkään kaikissa tapauksissa käy niin, mutta varoituksen sana on paikallaan näistä firmoista.

        Mä olin ihaillut pari vuotta erästä Alfred Angelon pukua ja vaikka kiertelin monia morsiuspukuliikkeitä ja sovitin muita kauniita pukuja,ei mikään vetänyt vertoja tuolle. Hinta oli 1150. Puku on kaunis muttei liian koristeellinen. Moniin sovittamiini pukuihin verrattuna voisin sanoa että tuo on hinnaltaan "keskiluokkaa". Pukuja löytyy aina 5000e asti.


      • Kesämorsio
        mimmu-78 kirjoitti:

        Mä olin ihaillut pari vuotta erästä Alfred Angelon pukua ja vaikka kiertelin monia morsiuspukuliikkeitä ja sovitin muita kauniita pukuja,ei mikään vetänyt vertoja tuolle. Hinta oli 1150. Puku on kaunis muttei liian koristeellinen. Moniin sovittamiini pukuihin verrattuna voisin sanoa että tuo on hinnaltaan "keskiluokkaa". Pukuja löytyy aina 5000e asti.

        Minä tilasin Alfred Angelo-puvun pienillä muutoksilla suoraan Kiinasta. Otin riskin, mutta se kannatti. Olin budjetoinut pukuun noin 500-700 euroa, joten 200 euron Kiinapuku tuli selvästi halvemmaksi. Jos se olisi ollut huonolaatuinen tai aivan kamala, olisin marssinut hääpukuliikkeiden alennusmyynteihin. Onneksi ei tarvinnut. Pukuliikkeestä tuon puvun olisi saanut tilattua yli 4 kk toimitusajalla ja hinta olisi ollut varmasti yli 1000 euroa. Ei olisi vain omiin juhliini enää kerinnyt. Morsiusliikkeistä voi saada hääpuvun myös noin 100 eurolla ja monien pukeutumisliikkeiden iltapukumallistoissa (esim. Halonen, Sokos, Stockman) on aina välillä todella kauniita valkoisia ja esim. vaaleanpunaisia tai vaaleansinisiä mekkoja. Niitä voi saada alesta jopa alle 50 eurolla. Ja tietysti kirppareilta ja nettimyyntipalstoilta voi löytää helmiä. Morsiuspuku voi siis maksaa kaikkea 20 eurosta moniin tuhansiin euroihin asti.

        Miesten puvuista: frakki tai bonjour-puku varusteineen yhdessä liikkeessä maksaa ostettuna vähän alle 700 euroa, saketti tarvikkeineen taas noin 850 euroa. Vuokrahinnat kaikissa alle 150 euroa. Myös frakkeja ja tummia pukuja voi löytää kirppiksiltä. Ja tummien pukujen hinnat vaihtelevat huimasti merkistä riippuen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7691
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      74
      3703
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      1005
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      823
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      708
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe