Osaako joku asiantuntija kertoo et kannattaako edes harkita ostavansa hatsan 80 ilmakivääriä? Ainakin lähtönopeus on aika kova yli 300m/s ja hintakin houkuttaa kun satasella saisi.. onkohan sit kivääti vielä parin vuoden päästä yhtä "tehokas" vai meneekö turkin poikien pyssystä tehot harakoille? Varmaankin parempi vaihtoehto olis esim. Gamo shadow 1000 mut hintakin sit olis aivain toista luokkaa..
Hatsan 80
Skigge
2
1327
Vastaukset
- 61MM
Omakohtasia kokemuksia ei ole mutta eniten oon kuullu melko negatiivisia kommentteja mutta ne saattavat pohjautua vaan uutuuden karheudesta aiheutuviin juttuihin.
Halvalla löytyy kans oikea tehomylly Baikal IJ.513M kaliiverissa 5,5 hinta on jotain 155e
Sitä ainaki porukka kehuu kovasti - siikafile
kaverilla on hatsanin ase, ja kyllä muuten lähtee ku ohjus ja osuu hyvin jos osaa ampua .ja se on kestänyt yli 2 vuotta ja tehot tallella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745