Sormiskeitti

Tomi96

Ei oikeastaan liity tälle palstalle, mutta mistä vois ostaa sellasen sormiskeittaus alueen? Tiedätte kyllä mitä tarkoitan.

25

6200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fingerskating

En oo missään alustoja nähnyt ja olis itelläki sellanen kiva. Ei tarvis tehä omia, kun ei oo kykyjä. Et jos jostain löydät nii paatko tänne ilmoituksen kiitti.
      Ja toi spiritistispooffari vois tunkee oman lautansa syvälle itteensä ihan valittemansa aukon kautta kun tuollasii vastailee. Ei sekää oikeella palstalla oo. Ei vaan oo viä humpuukipalstaa avattu nii siks ne loisii täällä. Painelis horoskooppipalstalle kyselee omia lautojansa. Nekin on lähempänä kun lautapelit.

• saarukka

ainakin järvenpään prismassa on sellaisia joten eiköhän muissakin prismoissa ole

• antonkallio

niit voi ostaa www.techdeck.comista tai street packin voit ostaa www.overboard.fi

• sormiskeittaaja

enpä tiiä, kokkolan anttilassa oon kyllä nähny erilaisia settejä joissa ollu ramppeja ja reilejä :) mee sieltä kattoo ostan itekki sieltä niitä :)

• jjuukll

hesassa kauppakeskus arabian kioskissa oli pari viikkoo sit 10 "aluetta" 3:lla eurolla

• 4082319704960346

stadin stadium viitu

• toemoe

www.ponkes.comista saa blackriverin ramppeja sun muita sormiskeittaus vempeleitä. Se on eka suomalainen liike mikä myy puisia sormiskeittejä ja ramppeja ja kaikkea siltä väliltä. Jos haluat parkin niin sellaisen voi tilata blackriveriltä suoraan saksasta (vissiin www.blackriver-ramps.com) Jos tykkäät sormiskeittailusta niin käy ihmeessä katsomassa mun videoita www.youtube.com/to3mo3

• sormiskeittari

no meet vaikka www.overboard.fi tai br leluista tai stadiumist... citymarketista ja prismastakin saa kyllä....

• tilitillu tuu

moi mul on sormiskeitti lauta mut haluisin sellasen puiston sille ja mä osaan aika hyvin sillä temppuilla kun olen vielä kaiken lisäks tyttö

• saa kyllä

ainakin warpin jotain esim micro skateramp&boxstation 24.90e

• isacElliotJustinBieb

Sama

• skeitti

kokeile br lelukauppaa

• rikuwwwwwwwww

ainaki mun kamu sano et tokmannilla on jotai sellasia parkkeja

• staidium vaate liike

mistä löytäis halvan ison hyppyrin jossa on alamäkija alastulo ja halpa pitää olla

• tfh

niin minäkin haluaisin halpan skeitti trampin olen 9 axu

• jaan ilmasii päkkei

jaan ilmasia ramppeja ja reilejä ja kaikkia mut joudut maksaa posti kulut

• Tech Decks

Tech Decks sieltä saat kunnon kamat mut kallis hinta. Sain ison alamäen jonka jälkee hyppyri alastulo ja rampit 36eurolla siis tosi halpaa en oo noi halpaa nähny kuin missää.

• on kyl hyvä

osta siis täältä www.overboard.fi tämä vasta paras paikka on

mut taas hinta on paska

• lue tää ja osta

• iylfiuöfy

aaaaa
      oekdeodeicjeiojvporjvr

• sormi skeitti man

kannattaa ostaa br lelukaupsta tai stokkalta sieltä saat hyvään hintaan ja saa niitä perus prismasta k citymarketista tech dech on joo yleisin mitä löytyy suomesta itse sormiskeittaan ja skeittiejä löytyy jo yli 20 on puisia ja muovisia

• sormiskeittikoulussa

mä oon tyttö,mulla on noin 5 sormiskeittiä. oon ostanut prismasta!ihan sairaan hyviä. girl skeiteissä pysyy grippikin kauemmin. Osaan kaikki temput paitsi nose jutut :

• Anonyymi

Moi no tää ei nyt varsinaisesti liity tähän keskusteluun mutta no kuitenkin. Oon siis harrastanut sormiskeitttausta noin 2-3vuotta ja osaan heelflipin ja paljon perus temppuja mutta nollie temppuja vaan en osaa et voisko joku aika pro sormiskeittaaja kertoa tai linkata jotain ohjeita

• Anonyymi

Pliis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pliis

Harjoittele nollie temppuja samalla tavalla kuin regular temppuja ja käytä samoja tapoja kuin ollien harjoittelussa. Olen itse tätä harrastanut melkein 2 vuotta ja osaan kaikki perustemput kuten ja paljon todella hankalia temppuja kuten NAC eli treflip crooked grind. Itse koen nollie ja switch temput helpoksi ja saan nollieflip melkei joka keralla. Muista harjoitella ja opit kyllä nollien helposti ajan saatossa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1675
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1442
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      87
      1290
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1038
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1009
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      815
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      743
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe