Sormiskeitti

Tomi96

Ei oikeastaan liity tälle palstalle, mutta mistä vois ostaa sellasen sormiskeittaus alueen? Tiedätte kyllä mitä tarkoitan.

25

6099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fingerskating

En oo missään alustoja nähnyt ja olis itelläki sellanen kiva. Ei tarvis tehä omia, kun ei oo kykyjä. Et jos jostain löydät nii paatko tänne ilmoituksen kiitti.
      Ja toi spiritistispooffari vois tunkee oman lautansa syvälle itteensä ihan valittemansa aukon kautta kun tuollasii vastailee. Ei sekää oikeella palstalla oo. Ei vaan oo viä humpuukipalstaa avattu nii siks ne loisii täällä. Painelis horoskooppipalstalle kyselee omia lautojansa. Nekin on lähempänä kun lautapelit.

• saarukka

ainakin järvenpään prismassa on sellaisia joten eiköhän muissakin prismoissa ole

• antonkallio

niit voi ostaa www.techdeck.comista tai street packin voit ostaa www.overboard.fi

• sormiskeittaaja

enpä tiiä, kokkolan anttilassa oon kyllä nähny erilaisia settejä joissa ollu ramppeja ja reilejä :) mee sieltä kattoo ostan itekki sieltä niitä :)

• jjuukll

hesassa kauppakeskus arabian kioskissa oli pari viikkoo sit 10 "aluetta" 3:lla eurolla

• 4082319704960346

stadin stadium viitu

• toemoe

www.ponkes.comista saa blackriverin ramppeja sun muita sormiskeittaus vempeleitä. Se on eka suomalainen liike mikä myy puisia sormiskeittejä ja ramppeja ja kaikkea siltä väliltä. Jos haluat parkin niin sellaisen voi tilata blackriveriltä suoraan saksasta (vissiin www.blackriver-ramps.com) Jos tykkäät sormiskeittailusta niin käy ihmeessä katsomassa mun videoita www.youtube.com/to3mo3

• sormiskeittari

no meet vaikka www.overboard.fi tai br leluista tai stadiumist... citymarketista ja prismastakin saa kyllä....

• tilitillu tuu

moi mul on sormiskeitti lauta mut haluisin sellasen puiston sille ja mä osaan aika hyvin sillä temppuilla kun olen vielä kaiken lisäks tyttö

• saa kyllä

ainakin warpin jotain esim micro skateramp&boxstation 24.90e

• isacElliotJustinBieb

Sama

• skeitti

kokeile br lelukauppaa

• rikuwwwwwwwww

ainaki mun kamu sano et tokmannilla on jotai sellasia parkkeja

• staidium vaate liike

mistä löytäis halvan ison hyppyrin jossa on alamäkija alastulo ja halpa pitää olla

• tfh

niin minäkin haluaisin halpan skeitti trampin olen 9 axu

• jaan ilmasii päkkei

jaan ilmasia ramppeja ja reilejä ja kaikkia mut joudut maksaa posti kulut

• Tech Decks

Tech Decks sieltä saat kunnon kamat mut kallis hinta. Sain ison alamäen jonka jälkee hyppyri alastulo ja rampit 36eurolla siis tosi halpaa en oo noi halpaa nähny kuin missää.

• on kyl hyvä

osta siis täältä www.overboard.fi tämä vasta paras paikka on

mut taas hinta on paska

• lue tää ja osta

• iylfiuöfy

aaaaa
      oekdeodeicjeiojvporjvr

• sormi skeitti man

kannattaa ostaa br lelukaupsta tai stokkalta sieltä saat hyvään hintaan ja saa niitä perus prismasta k citymarketista tech dech on joo yleisin mitä löytyy suomesta itse sormiskeittaan ja skeittiejä löytyy jo yli 20 on puisia ja muovisia

• sormiskeittikoulussa

mä oon tyttö,mulla on noin 5 sormiskeittiä. oon ostanut prismasta!ihan sairaan hyviä. girl skeiteissä pysyy grippikin kauemmin. Osaan kaikki temput paitsi nose jutut :

• Anonyymi

Moi no tää ei nyt varsinaisesti liity tähän keskusteluun mutta no kuitenkin. Oon siis harrastanut sormiskeitttausta noin 2-3vuotta ja osaan heelflipin ja paljon perus temppuja mutta nollie temppuja vaan en osaa et voisko joku aika pro sormiskeittaaja kertoa tai linkata jotain ohjeita

• Anonyymi

Pliis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pliis

Harjoittele nollie temppuja samalla tavalla kuin regular temppuja ja käytä samoja tapoja kuin ollien harjoittelussa. Olen itse tätä harrastanut melkein 2 vuotta ja osaan kaikki perustemput kuten ja paljon todella hankalia temppuja kuten NAC eli treflip crooked grind. Itse koen nollie ja switch temput helpoksi ja saan nollieflip melkei joka keralla. Muista harjoitella ja opit kyllä nollien helposti ajan saatossa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe