Työpaikan suosikit

Sivusta seurannut

Koulussamme tuntuu olevan muutamia rehtorin suosikkiopettajia, jotka raportoivat muista opettajista suoraan rehtorille. Rehtori myös keskustelee muista opettajista näiden "suosikki-
ensa" kanssa. Todella kurjaa ja työilmapiiriä kiristävää toimintaa. Onko muilla kokemuksia samasta?

4

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OPEOPE

Vedämme kaikki opettajat yhtä köyttä rehtoria vastaan.

• Taidat vitsailla

Missä tommonen koulu on? Haluu päästä sinne töihin. Että opet pystyis jotain yhtä köyttä vetämään - epäilenpä vaan. Todellisuudessa se on yksinäisten sooloilijoiden ala ja oikeasti kehenkään ei voi luottaa - edes siihen rehtoriin.

• seurannutkin

Olipa tutun kuuloista. Meilläkin on se legioona, joka nuolee rehtorin persettä ja kun nykyään on niitä henkilökohtaisia palkanlisiä, niin ymmärtäähän tällaisen toiminnan täysin. Se on sitä oman edun tavoittelua.

• Anonyymi

Rehtori ei arvosta perustyötä koulussa. Hän rakastaa julkisuutta, jota koulu saa, jos jotkut yksittäiset oppilaat voittavat eri tahojen kilpailuissa. Erilaisiin kampanjoihin hän haluaa koulun osallistuvan myös ja twitterissä hashtaggää eteenpäin kampanjahokemia.

Hän järjestää ryhmät siten, että hänen suosikkiopettajillaan ei ole ryhmissä integroituja oppilaita. Jos onnistuu hankkimaan julkisuutta ja koulun nimen lehteen jonkun tempauksen yhteydessä, , on rehtorin mielestä hyvä opettaja.
      Riittävää tukea ei saa oppilaille perustyöhön. Se ei rehtoria kiinnosta. Erityisen tuen päätöksiä pantataan, koska ne velvoittaisivat järjestämään tukea eikä koko hommaa voi säilyttää yksittäisen luokanopettajan niskaan pois omalta pöydältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe