Aku-Kimmo Heinikoski

Iiris!

Tietääkö kukaan tästä henkilöstä? Ollut esillä mm. poliisi tv:n kadonneissa ja sanottiin, että ruumista ei ole löydetty, mutta se on poltettu ja hävitetty. Tappo/murha(millä nimellä onkaan tehty)tapahtunut Keminmaalla Liedakkalan kylässä v.2001. Mitään tietoja tämän hetkisistä tutkimuksista,tekijöistä tms?

9

4394

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amis

Lehden mukaan heppu ilmeisesti osittain poltettiin ja sahattiin kappaleiksi Simossa... ruumiinjäänteet ovat sit laitettu roskiin Simossa.
      Viisi henkilöä osallistunut asian, nimiää en tiedä ja neljän kohdalla asia on vanhentunut juttu toi ruumiinhävitys... Eli kait se tappaja vaan sit joutuu kiven sisään...

• Iiris!

Luin, että tekijä olisi kai menettänyt vapautensa jonkun muun homman takia? Tiedä näistä sitten. Mutta eihän sitä ruumista ole koskaan löydetty, mahtaakohan koskaan edes löytääkään.

• kemi rules
        Iiris! kirjoitti:

Luin, että tekijä olisi kai menettänyt vapautensa jonkun muun homman takia? Tiedä näistä sitten. Mutta eihän sitä ruumista ole koskaan löydetty, mahtaakohan koskaan edes löytääkään.

tää ylipelto on sen vapautensa menettänyt, on ollut jo pidemmän aikaa hoidossa mielisairaalassa vaasassa. 7.7 on oikeus päättänyt tuomiosta mutta mikä on ollut päätös?????

• Iiris!
        kemi rules kirjoitti:

tää ylipelto on sen vapautensa menettänyt, on ollut jo pidemmän aikaa hoidossa mielisairaalassa vaasassa. 7.7 on oikeus päättänyt tuomiosta mutta mikä on ollut päätös?????

Mistäköhän sen oikeuden päätöksen sais kaivettua esiin??

• Anonyymi
        Iiris! kirjoitti:

Mistäköhän sen oikeuden päätöksen sais kaivettua esiin??

Löytyy ,tarvitko

• Anonyymi

oli tosi sairas jätkä.alisti ihmisiä,teki mitä huvitti,huumepäissään.eka pahat rikokset 14v.na.ei osanut autoo kunolla ajaa. eräänkin kaverin hemmo.k. kanssa pakkottivat erään hlön.huumekuskiksi useammaksi vuodeksi. velkaa jäi huumeista.eka tapon yritys tätä tirriä kohtaan 1996.mut ei onnistunut . joka tunsi sen tietävät kuinka saatanan raukka jätkä oli. kiitos viellä mika ja kumppanit.kiitoksia mikalle et päätti tää polisien ja yhteiskunnan elukan.

• Anonyymi

hemmo kinnunen?

• Anonyymi

Aku-Kimmo Heinikosken muistoa kunnioittaen,lapset ja Sisko🙏❤️

• Anonyymi

Kimmon muistoa kunnioittaen ❤️🙏

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe