Miten voin soittaa suomalaisesta kännykästä kanadalaiseen lankapuhelimeen ja toisinpäin? Suomalainen kortti siis on, josta näyttää soittaminen onnistuvan vaan matkapuhelimiin. Miten voi esim. ton tosta edestä laittaa lankapuhelimella? Vai eiks se kertakaikkiaan onnistu?
Auttakaa hyvät ihmiset!
Soittaminen kännykästä
Lisa
2
7088
Vastaukset
- Sami L
Lankapuhelimessa laitetaan plussan tilalle kussakin maassa käytössä oleva ulkomaan puhelunumero, kuten Amerikassa esim. 011, Suomessa on eri vaihtoehtoja, 990, 999 ym. Kännykästä soitat ulkomaiseen numeroon: , maanumero, suuntanumero, puhelinnumero. USA:ssa tai Kanadassa olevaan numeroon esim. 1 234 555 6789. Pohjois-Amerikan numeroihin soitettaessa ei jätetä mitään etunollia tms. pois, vaan numerot näppäillään kokonaisina. USA;n ja Kanadan maanumero on 1, suuntanumerossa on 3 numeroa ja varsinaisessa puhelinnumerossa 7.
- Lisa
Kiitos ja kumarrus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295