Halpaa customia kattellu ja savage on ainakin halpa. siis alle 4000e käytettynä. mutta miten tuo kestävyys puoli?? onko kone jostain endurosta kesytytty? näillehän on kerhokin joten ei kai ihan huonoja..... noh kokemuksia olis kiva kuulla??
ls 650
6
2463
Vastaukset
hyvä pyörä on se. Ykspyttynen 650 cc, mahtavat soundit ja luotettava tekniikka (kaveri ainakin kehu). Helppo huoltaa itekin. Tehojahan siinä ei hirmuisesti ole, muistaakseni rapia 30. Kaks päällä saattaapi tulla tehonpuute ja tilanahtaus vai?
- budjettikuski
Piti alunperin hankkiutua koko harrastuksesta eroon ja hankkia isompi kämppä, mutta minkäs sille mahtaa, kun innostuin Savagesta. Nyt pitäis ottaa selvää paremmin ja käydä kokeilemassa. Itseä tuossa kiinnostaa juurikin tuo 1-pyttyinen kone, vaikka v-twini -miehiä olenkin.
Että kaikki tieto on tervetullutta, aina tehoista ja väännöistä, suorituskyvystä ja -kyvyttömyydestä bensankulutukseen ja ongelmakohtiin!- Nakkilasta
Itse läiskyttelin Savagella vain vajaan kesän. Pyörässä sinänsä ei ollut suuria vikoja, mutta ei ollut minua varten. Tuollainen customi sopii hyvin tiettyyn ajotyyliin, mutta vaihtelevat tiet ja vauhdit sopii paremmin muuntyylisille pyörille. Itsekin ostin enduron pikkutieajoon.
Tehoja Savagessa on normaaliin liikkumiseen juuri riittävästi, eikä se juurikaan hidastu täydessä lastissakaan. Ylämäet ei haittaa. Tosin ei se niin väännökäs ole kuin mitä kuuluu joskus väitettävän, samankokoiset nelariendurot vääntää reilusti paremmin ja siksi jotkut Savagen ostaneet ovat kuulemma vähän pettyneetkin. Bensankulutus jää vähän päälle neljään litraan satasen vauhdissa, kärrypolkuja kierrellessä saattoi mennä enemmän.
Olen kuullut, että Savageissa on vanhemmiten öljynsyöntiongelmia ja nokka voi kulua ennen aikojaan. Monella Savagella on kuitenkin ajettu vain 20-30 tkm ja siinä vaiheessa ei vielä ole mitään ongelmaa.
Tuolla linkissä http://lyhytlinkki.net/?i37l9hpc löytyy sellaisen kaverin kotisivut, joka aikoinaan ajeli kai mittarin ympäri Savagellaan ja tietää niistä varmaan eniten tässä maassa, häneltä saattaa saada teknisiä lisätietoja. Sivuilla näkyy nyttenkin olevan joku Savage- aiheinen juttu esillä. - kesäpyörä
Nakkilasta kirjoitti:
Itse läiskyttelin Savagella vain vajaan kesän. Pyörässä sinänsä ei ollut suuria vikoja, mutta ei ollut minua varten. Tuollainen customi sopii hyvin tiettyyn ajotyyliin, mutta vaihtelevat tiet ja vauhdit sopii paremmin muuntyylisille pyörille. Itsekin ostin enduron pikkutieajoon.
Tehoja Savagessa on normaaliin liikkumiseen juuri riittävästi, eikä se juurikaan hidastu täydessä lastissakaan. Ylämäet ei haittaa. Tosin ei se niin väännökäs ole kuin mitä kuuluu joskus väitettävän, samankokoiset nelariendurot vääntää reilusti paremmin ja siksi jotkut Savagen ostaneet ovat kuulemma vähän pettyneetkin. Bensankulutus jää vähän päälle neljään litraan satasen vauhdissa, kärrypolkuja kierrellessä saattoi mennä enemmän.
Olen kuullut, että Savageissa on vanhemmiten öljynsyöntiongelmia ja nokka voi kulua ennen aikojaan. Monella Savagella on kuitenkin ajettu vain 20-30 tkm ja siinä vaiheessa ei vielä ole mitään ongelmaa.
Tuolla linkissä http://lyhytlinkki.net/?i37l9hpc löytyy sellaisen kaverin kotisivut, joka aikoinaan ajeli kai mittarin ympäri Savagellaan ja tietää niistä varmaan eniten tässä maassa, häneltä saattaa saada teknisiä lisätietoja. Sivuilla näkyy nyttenkin olevan joku Savage- aiheinen juttu esillä.muuten kuullu pelkkää hyvää mut jotain kärsä vikaa on ollu. joku sanoi hyvin et nokka on kuin juustoa..... ja ilmajäähdytyksestä on muutama pyörä saanu ahdidstusta.
- budjettikuski
kesäpyörä kirjoitti:
muuten kuullu pelkkää hyvää mut jotain kärsä vikaa on ollu. joku sanoi hyvin et nokka on kuin juustoa..... ja ilmajäähdytyksestä on muutama pyörä saanu ahdidstusta.
Onko kaikkien mallien ongelma vai tietty vuosimalli?
Ja kiitosta vastauskista.
- täällä
http://savageclub.org/
Noila sivuilla on savagetietoutta kiitettävästi ja forumilla kyselemällä sitä saa lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5224368Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183481Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842302Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861486- 1571373
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021301Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641281- 651204
- 841134