Minkä kokosen astian touhukotilot tarvii? Entä meripihkakotilot?
Pulma!
7
338
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
voi laittaa pari litraisen faunan 1-2 yksilölle..
Touhulauman voi taasen laittaa vaikkapa 10 l faunaan..(ovat siis vesikotiloita ;))- vivi
meripihkat maakotiloita.niillä on aika hämäävä nimi
- kotilo-ja-gekkofani
vivi kirjoitti:
meripihkat maakotiloita.niillä on aika hämäävä nimi
aikaisemmassa viestissä tän kirjoittaja jo kysyi, onko meripihkat maa-vai vesikotiloita...Ja olen jo vastannut hänelle...
- vivi
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
aikaisemmassa viestissä tän kirjoittaja jo kysyi, onko meripihkat maa-vai vesikotiloita...Ja olen jo vastannut hänelle...
hupsista...
- olen kotilo-fani
vivi kirjoitti:
hupsista...
Touhuille kät 1l/10kpl ja meriksille 1l/3-5kpl.
- kotilo-ja-gekkofani
olen kotilo-fani kirjoitti:
Touhuille kät 1l/10kpl ja meriksille 1l/3-5kpl.
tunkisit todella ahtaaseen tilaan! meripihkat kasvavat n. 1-2 cm pituiksi, eikä niitä saisi olla tdellakaan viittä ykslitrasessa! Rääkkäyksen puolelle menee..
- vivi
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
tunkisit todella ahtaaseen tilaan! meripihkat kasvavat n. 1-2 cm pituiksi, eikä niitä saisi olla tdellakaan viittä ykslitrasessa! Rääkkäyksen puolelle menee..
on väliaikaisesti 7 meripihkaa 5 litran faunassa kun ne menee hoitoon, mutta aion ostaa niille isomman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284978Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova611839HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1091784- 1081628
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel281383Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p220872- 71861
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.40754- 53752
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen51741