miksi tämä poistettiin ??

kysyn vaan

Et lukinnutkaan minua
tunteittesi ulkopuolelle,
olin valmistautunut siihen,
että olin sinulle jo
menneisyys -
nyt meillä on tulevaisuus.

Rakkauteni sinuun
on sydämeni kokoinen,
enemmän -
kuin osaan sanoiksi pukea

14

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tulevaisuus

      heti!

      • kirjoituksessa

        kuuluu vain yhdelle nimenomaiselle,
        ja allekirjoittaneelle, se ei ole
        kaikkien. Meillä on jokaisella oma
        tulevaisuutemme.


    • "Yläkerta" pitää joskus hauskaa meidän kustannuksella :\ jotkut sanoo tätä elämäksi :))

      • varmaankin

        hauskaa meidän kustannuksella,
        ja elämäähän tämä on - kaikkinensa.

        Kiitos sulle taas, tuo nicis on
        aivan ii-haa-na :)))


    • sanoja..

      toivottavasti hän tämän huomaa!

      • kyllä hän on saanut

        samat sanat =)
        halusin vain tuoda ne tännekkin,
        kun on hyvä olla, on ilo kertoa
        se koko maailmalle.


    • Sain senkin lukea,ja tuntea.
      Samaa tunnetta. Kiitti taas

      • niin ...

        taidetaan samoja polkuja tallata,
        samoja tunteita läpikäydä.

        Kiitos sulle :))


    • Soll...

      Oletpa näsäviisas, niinkuin muutkin ikäluokkasi lapset, jotka tykkäävät leikkiä aikuisten juttuja, tällä junttien taivaalla jossa minäkin luen sinun.....? vaippa juttuja.

      • samaan joukkoon

        sulaudut hyvin :))
        vaipanvaihtoon vaan, hushus


      • ..... niin minä se olen
        samaan joukkoon kirjoitti:

        sulaudut hyvin :))
        vaipanvaihtoon vaan, hushus

        Anteeksi vastaukseni, konttasin niinkuin lapsi hyvä tekee, vaihdoin kuivat ja sitten vaan menoks, sanoi annie lenox, olenhan 80- luvun nuori, onnexxx. Todella ,kun vertaa näihin 2000 luvun lapsiin??? en viitsi edes sanoa näistä, hävettää todella paljon heidän puolesta.


      • olokkoon
        ..... niin minä se olen kirjoitti:

        Anteeksi vastaukseni, konttasin niinkuin lapsi hyvä tekee, vaihdoin kuivat ja sitten vaan menoks, sanoi annie lenox, olenhan 80- luvun nuori, onnexxx. Todella ,kun vertaa näihin 2000 luvun lapsiin??? en viitsi edes sanoa näistä, hävettää todella paljon heidän puolesta.

        saat anteeks, katsos kun minä oon
        50-luvulla syntyny, joten lapsuus
        on niin kaukana, että just ja just
        muistaa sellasen joskus olleen :))))


      • että anti olla
        olokkoon kirjoitti:

        saat anteeks, katsos kun minä oon
        50-luvulla syntyny, joten lapsuus
        on niin kaukana, että just ja just
        muistaa sellasen joskus olleen :))))

        kun yhtä kaukana on minunkin lapsuuteni!:)


      • tasoissa sitten ja hyvää yötä
        että anti olla kirjoitti:

        kun yhtä kaukana on minunkin lapsuuteni!:)

        sullekkin ikinuori *nauraaaaaa*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe