Et lukinnutkaan minua
tunteittesi ulkopuolelle,
olin valmistautunut siihen,
että olin sinulle jo
menneisyys -
nyt meillä on tulevaisuus.
Rakkauteni sinuun
on sydämeni kokoinen,
enemmän -
kuin osaan sanoiksi pukea
miksi tämä poistettiin ??
14
765
Vastaukset
- se tulevaisuus
heti!
- kirjoituksessa
kuuluu vain yhdelle nimenomaiselle,
ja allekirjoittaneelle, se ei ole
kaikkien. Meillä on jokaisella oma
tulevaisuutemme.
"Yläkerta" pitää joskus hauskaa meidän kustannuksella :\ jotkut sanoo tätä elämäksi :))
- varmaankin
hauskaa meidän kustannuksella,
ja elämäähän tämä on - kaikkinensa.
Kiitos sulle taas, tuo nicis on
aivan ii-haa-na :)))
- sanoja..
toivottavasti hän tämän huomaa!
- kyllä hän on saanut
samat sanat =)
halusin vain tuoda ne tännekkin,
kun on hyvä olla, on ilo kertoa
se koko maailmalle.
Sain senkin lukea,ja tuntea.
Samaa tunnetta. Kiitti taas- niin ...
taidetaan samoja polkuja tallata,
samoja tunteita läpikäydä.
Kiitos sulle :))
- Soll...
Oletpa näsäviisas, niinkuin muutkin ikäluokkasi lapset, jotka tykkäävät leikkiä aikuisten juttuja, tällä junttien taivaalla jossa minäkin luen sinun.....? vaippa juttuja.
- samaan joukkoon
sulaudut hyvin :))
vaipanvaihtoon vaan, hushus - ..... niin minä se olen
samaan joukkoon kirjoitti:
sulaudut hyvin :))
vaipanvaihtoon vaan, hushusAnteeksi vastaukseni, konttasin niinkuin lapsi hyvä tekee, vaihdoin kuivat ja sitten vaan menoks, sanoi annie lenox, olenhan 80- luvun nuori, onnexxx. Todella ,kun vertaa näihin 2000 luvun lapsiin??? en viitsi edes sanoa näistä, hävettää todella paljon heidän puolesta.
- olokkoon
..... niin minä se olen kirjoitti:
Anteeksi vastaukseni, konttasin niinkuin lapsi hyvä tekee, vaihdoin kuivat ja sitten vaan menoks, sanoi annie lenox, olenhan 80- luvun nuori, onnexxx. Todella ,kun vertaa näihin 2000 luvun lapsiin??? en viitsi edes sanoa näistä, hävettää todella paljon heidän puolesta.
saat anteeks, katsos kun minä oon
50-luvulla syntyny, joten lapsuus
on niin kaukana, että just ja just
muistaa sellasen joskus olleen :)))) - että anti olla
olokkoon kirjoitti:
saat anteeks, katsos kun minä oon
50-luvulla syntyny, joten lapsuus
on niin kaukana, että just ja just
muistaa sellasen joskus olleen :))))kun yhtä kaukana on minunkin lapsuuteni!:)
- tasoissa sitten ja hyvää yötä
että anti olla kirjoitti:
kun yhtä kaukana on minunkin lapsuuteni!:)
sullekkin ikinuori *nauraaaaaa*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683