Et lukinnutkaan minua
tunteittesi ulkopuolelle,
olin valmistautunut siihen,
että olin sinulle jo
menneisyys -
nyt meillä on tulevaisuus.
Rakkauteni sinuun
on sydämeni kokoinen,
enemmän -
kuin osaan sanoiksi pukea
miksi tämä poistettiin ??
14
765
Vastaukset
- se tulevaisuus
heti!
- kirjoituksessa
kuuluu vain yhdelle nimenomaiselle,
ja allekirjoittaneelle, se ei ole
kaikkien. Meillä on jokaisella oma
tulevaisuutemme.
"Yläkerta" pitää joskus hauskaa meidän kustannuksella :\ jotkut sanoo tätä elämäksi :))
- varmaankin
hauskaa meidän kustannuksella,
ja elämäähän tämä on - kaikkinensa.
Kiitos sulle taas, tuo nicis on
aivan ii-haa-na :)))
- sanoja..
toivottavasti hän tämän huomaa!
- kyllä hän on saanut
samat sanat =)
halusin vain tuoda ne tännekkin,
kun on hyvä olla, on ilo kertoa
se koko maailmalle.
Sain senkin lukea,ja tuntea.
Samaa tunnetta. Kiitti taas- niin ...
taidetaan samoja polkuja tallata,
samoja tunteita läpikäydä.
Kiitos sulle :))
- Soll...
Oletpa näsäviisas, niinkuin muutkin ikäluokkasi lapset, jotka tykkäävät leikkiä aikuisten juttuja, tällä junttien taivaalla jossa minäkin luen sinun.....? vaippa juttuja.
- samaan joukkoon
sulaudut hyvin :))
vaipanvaihtoon vaan, hushus - ..... niin minä se olen
samaan joukkoon kirjoitti:
sulaudut hyvin :))
vaipanvaihtoon vaan, hushusAnteeksi vastaukseni, konttasin niinkuin lapsi hyvä tekee, vaihdoin kuivat ja sitten vaan menoks, sanoi annie lenox, olenhan 80- luvun nuori, onnexxx. Todella ,kun vertaa näihin 2000 luvun lapsiin??? en viitsi edes sanoa näistä, hävettää todella paljon heidän puolesta.
- olokkoon
..... niin minä se olen kirjoitti:
Anteeksi vastaukseni, konttasin niinkuin lapsi hyvä tekee, vaihdoin kuivat ja sitten vaan menoks, sanoi annie lenox, olenhan 80- luvun nuori, onnexxx. Todella ,kun vertaa näihin 2000 luvun lapsiin??? en viitsi edes sanoa näistä, hävettää todella paljon heidän puolesta.
saat anteeks, katsos kun minä oon
50-luvulla syntyny, joten lapsuus
on niin kaukana, että just ja just
muistaa sellasen joskus olleen :)))) - että anti olla
olokkoon kirjoitti:
saat anteeks, katsos kun minä oon
50-luvulla syntyny, joten lapsuus
on niin kaukana, että just ja just
muistaa sellasen joskus olleen :))))kun yhtä kaukana on minunkin lapsuuteni!:)
- tasoissa sitten ja hyvää yötä
että anti olla kirjoitti:
kun yhtä kaukana on minunkin lapsuuteni!:)
sullekkin ikinuori *nauraaaaaa*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416