Et lukinnutkaan minua
tunteittesi ulkopuolelle,
olin valmistautunut siihen,
että olin sinulle jo
menneisyys -
nyt meillä on tulevaisuus.
Rakkauteni sinuun
on sydämeni kokoinen,
enemmän -
kuin osaan sanoiksi pukea
miksi tämä poistettiin ??
14
742
Vastaukset
- se tulevaisuus
heti!
- kirjoituksessa
kuuluu vain yhdelle nimenomaiselle,
ja allekirjoittaneelle, se ei ole
kaikkien. Meillä on jokaisella oma
tulevaisuutemme.
"Yläkerta" pitää joskus hauskaa meidän kustannuksella :\ jotkut sanoo tätä elämäksi :))
- varmaankin
hauskaa meidän kustannuksella,
ja elämäähän tämä on - kaikkinensa.
Kiitos sulle taas, tuo nicis on
aivan ii-haa-na :)))
- sanoja..
toivottavasti hän tämän huomaa!
- kyllä hän on saanut
samat sanat =)
halusin vain tuoda ne tännekkin,
kun on hyvä olla, on ilo kertoa
se koko maailmalle.
Sain senkin lukea,ja tuntea.
Samaa tunnetta. Kiitti taas- niin ...
taidetaan samoja polkuja tallata,
samoja tunteita läpikäydä.
Kiitos sulle :))
- Soll...
Oletpa näsäviisas, niinkuin muutkin ikäluokkasi lapset, jotka tykkäävät leikkiä aikuisten juttuja, tällä junttien taivaalla jossa minäkin luen sinun.....? vaippa juttuja.
- samaan joukkoon
sulaudut hyvin :))
vaipanvaihtoon vaan, hushus - ..... niin minä se olen
samaan joukkoon kirjoitti:
sulaudut hyvin :))
vaipanvaihtoon vaan, hushusAnteeksi vastaukseni, konttasin niinkuin lapsi hyvä tekee, vaihdoin kuivat ja sitten vaan menoks, sanoi annie lenox, olenhan 80- luvun nuori, onnexxx. Todella ,kun vertaa näihin 2000 luvun lapsiin??? en viitsi edes sanoa näistä, hävettää todella paljon heidän puolesta.
- olokkoon
..... niin minä se olen kirjoitti:
Anteeksi vastaukseni, konttasin niinkuin lapsi hyvä tekee, vaihdoin kuivat ja sitten vaan menoks, sanoi annie lenox, olenhan 80- luvun nuori, onnexxx. Todella ,kun vertaa näihin 2000 luvun lapsiin??? en viitsi edes sanoa näistä, hävettää todella paljon heidän puolesta.
saat anteeks, katsos kun minä oon
50-luvulla syntyny, joten lapsuus
on niin kaukana, että just ja just
muistaa sellasen joskus olleen :)))) - että anti olla
olokkoon kirjoitti:
saat anteeks, katsos kun minä oon
50-luvulla syntyny, joten lapsuus
on niin kaukana, että just ja just
muistaa sellasen joskus olleen :))))kun yhtä kaukana on minunkin lapsuuteni!:)
- tasoissa sitten ja hyvää yötä
että anti olla kirjoitti:
kun yhtä kaukana on minunkin lapsuuteni!:)
sullekkin ikinuori *nauraaaaaa*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857