Kuinka moni kuuntelee radio Novaa?Mä kuuntelen ehdottomasti Novaa ja se on paras radiokanava.Onko täällä muita samaa mieltä olevia,kuin minä?:)
Radio Nova
9
777
Vastaukset
- Liisa
Kyllähän se on ehdottomasti paras kanava :)
Sielt tulee aina juuri sitä mitä haluaa ja jaksaa kuunnella juuri silloin :) Ja juontajatki on aika mukavii. Kyl mä aina kun siivon,laitan ruokaa, leivon, piirrän tai jotai muuta mihin ei telkku sovi, kuuntelen Novaa :)- Shania
Jeps,mut on tosi mukavaa,että on muitakin,jotka kuuntelee Novaa.Juuh,sieltä tosiaankin tulee hyvää musaa aina tilanteessa kuin tilanteessa.Ja juontajilla ainakin on huumoria.Kaikki juontajat on kyl hyviä,mut parhaita on kuitenkin Kimmo Vehviläinen ja Sari Seppälä.
- :(
Shania kirjoitti:
Jeps,mut on tosi mukavaa,että on muitakin,jotka kuuntelee Novaa.Juuh,sieltä tosiaankin tulee hyvää musaa aina tilanteessa kuin tilanteessa.Ja juontajilla ainakin on huumoria.Kaikki juontajat on kyl hyviä,mut parhaita on kuitenkin Kimmo Vehviläinen ja Sari Seppälä.
Novan juontajat eivät ole kauhean hyviä!!
- Shania
Jeps,mut on tosi mukavaa kuulla,että muutkin kuuntelee Nova.Sieltä tulee hyvää musiikkia tilanteessa kuin tilanteessa.Kaikki juontajatkin ovat todella mukavia.Juontajilla on ainakin huumorintajua jokaisessa asiassa.:)
- Tiina
Ei ole!!
Minun mielestä on NRJ!!!! Se on paras radio kanava...
Suosittelen kokeilemaan 96.8 OLE HYVÄ JA KOKEILE!! - Anu
Nova ei todellakaan ei ole hyvä kanava. Olen kysynyt sieltä erästä asiaa jo monta kertaa mutta eivätpä oo vieläkään vastanneet kysymykseen. Laitoin kysymyksen sähköpostilla ja se liitty musiikkiin. että semmosta. Kuunnellaan vaan ylen ykköstä.
- paawo
Nova on suomen surkein radiokanava !!!
Soittaa vain muutamaa samaa levyä joka päivä..joka tunti..joka kuukausi..eli ikuisesti !
Näin huonoa radiokanavaa ei tässä maassa saisi olla ! - perheestä!!!
olla Anu kommunistisesta
- ??...
Nova on huono kanava... Minä tyykkään NRJstä!! Kuka on saamaa mieltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214