koneellani on D-linkin vpn Client ohjelma ja sillä yhteys työpaikkani verkkoon.
Lisäksi virus- ja palommuriohjelmana on F-secure.
Ongelma ilmeni F-securen asennuksen jälkeen. client -ohjelma ei yhdistä.
Olen yrittänyt sallia kaikki mahdolliset portit tuossa F-securessa. Yhteys ei muodostu vaikka F-securen sulkisi kokonaan.
Aiemmin Nortonin kanssa yhteys pelasi loistavasti.
Mikököhän mahtaisi olla ratkaisu
vpn
2
329
Vastaukset 2
- edetä
>...mahtaisi olla ratkaisu
Vaikea sanoa suoraan mutta kai F-securessakin on jonkinlainen loki mistä voi seurata mitä se blokkaa. Kokeile niin että muut sovellukset (selaimet, sähköposti, jne) pois päältä ja katso mitä lokiin kertyy kun yrität vpn-yhteyttä.
Tietysti työpaikan verkko-osoite täytyy olla sallittujen listalla mutta se lienee jo hanskassa.f-secureen pitää tehdä sääntö palomuuriin. Toiminee samalla tavalla kuin elisan tietoturvapalvelu tässä linkki sinne.
http://tuki.elisa.fi/asiakastuki/elisa.do?id=hen_as_paka_in_tietoturva,dokumenttisivu_tietoturva_0004.htm
toivottavasti tästä on edes vähän apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991617
- 771321
- 741122
- 1361113
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste169909Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova88831Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78814Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?105750- 45723
Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37706