seksiä naapurissa

anetra

mitä teen kun alakerran naapurini harrastaa todella äänekästä seksiä miehensä kanssa. nainen huutaa kuin hullu. olemme monena yönä heränneet siihen huutoon ja olemme monesti yöllä käyneet asiasta valittamassa heille mutta ei tunnu menevän jakeluun. voiko naapurin seksin kieltää? soitin isännöitsijälle mutta häntä asia lähinnä nAURATTI.....

22

7097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rajansa

      Kaikella on rajansa myös äänekkäällä seksillä. Ei sitä tarvitse huutaa kuin hyeena. Mutta jos se orgasmi ei tule, ellei tiedä että on kuulijoita ympäristössä, toisin sanoen seksi ei suju ilman kuulijoita. Tai jos hekin haluaisivat kuulla naapureiden seksi ääniä, ja sillä keinolla yrittävät kisaan saada mukaan. On teillä isännöitsijällä ammatillisuus, kyllä kai hänen olisi kuunneltava asukkaita. Häiriötön yöunet kuitenkin kuuluvat meidän kaikkien perusoikeuksiin. Muuten se olisi kiva se kerrostaloasukas mutta ei koskaan tiedä miten naapurissa kunnioitetaan naapureita vai tyydytetäänkö vain omia tarpeita. Eikö se hiljaisuus sääntö koske kova äänistä seksiäkin. Isännöiisijän naurun takana voi olla myös, että häntä ahdisti moinen asia tai hän oli jokin runkkari.

      • havanaisdei

        Taidatte olla vain kateellisia kun ette pysty tuottamaan naisellenne samanlaista tyydytystä :)


      • hehee..

        Eli olet joku "peräkammarin poika" tai "kärttyyntynyt eukko", joka ei saa KOSKAAN KENELTÄKÄÄN!


      • tietysti olen!
        hehee.. kirjoitti:

        Eli olet joku "peräkammarin poika" tai "kärttyyntynyt eukko", joka ei saa KOSKAAN KENELTÄKÄÄN!

        Naapurin Rane tulee kännissä himaan. Oksentaa käytävään ja yrittää tulla avaimillaan minun asuntooni. Hakkaa ovea ja uhkailee, kunnes tajuaa, että on väärässä kerroksessa. Kotonaan soittaa nupit kaakossa Kake Randelinia aamu neljään. Sitten hakkaa akkansa, joka huutaa kuin, no, tapettais.

        Astiakaapin sisällön se tiputtaa rytinällä alas ja seuraavaksi heittää telkkarin ikkunasta.

        Mua ei suinkaan vituta sen elämöinti, vaan tietysti olen KATEELLINEN sille, kun se osaa noin vapautuneesti toteuttaa itseään. Ehkäpä minullakin on joskus yhtä paljon luovuutta ja rohkeutta...


    • mikrofonilla

      Sitten voit runkkailla päivälläkin samalla kun soittelet ulinoita niin lujaa että naapuri kuulee ne takaisin!

      • Ihmisiä

        Aika ilkeitä ihmisiä taas liikkeellä. Ettekö te pysty ottamaan asian asiana? Miksi se pitää aina omia aggressioita ruveta purkamaan?


      • kerrostalo=kerrostalo
        Ihmisiä kirjoitti:

        Aika ilkeitä ihmisiä taas liikkeellä. Ettekö te pysty ottamaan asian asiana? Miksi se pitää aina omia aggressioita ruveta purkamaan?

        Kerrostalossa asuu myös MUITA ihmisiä, perheitä, lapsia. Silloin täytyy muistaa (etenkin öisin!!!) ettei voi huutaa kuin riivattu nainen.

        Ihmiset joiden naiskentelu kuuluu äänekkäästi naapuriin ovat itsekkäitä. Nainen luultavasti teeskentelee orgasminsa/teeskentelee muuten vain, koska vaikka seksi olisi kuinka nautinnollista ei siinä tarvitse huutaa kuin henkisesti sairas.

        Ja ilmeisesti ne jotka AINA jaksavat jauhaa kateudesta eivät edes asu itse kerrostalossa. Muuttakaapa minun entiseen asuntooni ja kuunnelkaa kahden, kolmen aikaa yöllä sitä vitunmoista mekastusta. Toisaalta se mies on saattanut tähän mennessä naida naisensa hengiltä! KUKAAN normaali ei nai niin että muut joutuvat kuuntelemaan.


      • oikeassa!!
        kerrostalo=kerrostalo kirjoitti:

        Kerrostalossa asuu myös MUITA ihmisiä, perheitä, lapsia. Silloin täytyy muistaa (etenkin öisin!!!) ettei voi huutaa kuin riivattu nainen.

        Ihmiset joiden naiskentelu kuuluu äänekkäästi naapuriin ovat itsekkäitä. Nainen luultavasti teeskentelee orgasminsa/teeskentelee muuten vain, koska vaikka seksi olisi kuinka nautinnollista ei siinä tarvitse huutaa kuin henkisesti sairas.

        Ja ilmeisesti ne jotka AINA jaksavat jauhaa kateudesta eivät edes asu itse kerrostalossa. Muuttakaapa minun entiseen asuntooni ja kuunnelkaa kahden, kolmen aikaa yöllä sitä vitunmoista mekastusta. Toisaalta se mies on saattanut tähän mennessä naida naisensa hengiltä! KUKAAN normaali ei nai niin että muut joutuvat kuuntelemaan.

        Etenkin lasten kanssa on jotenkin noloa kun rupee kuulumaan seinän takaa ähinää! No meidän naapurista kuului vain ah, ah, ah ja sit se loppu.

        Uusi naapuri on vähän kovempiääninen, mut onneks hällä ei nyt ole miestä niin eipä kuulu sieltäkään mitään!


      • koirien
        oikeassa!! kirjoitti:

        Etenkin lasten kanssa on jotenkin noloa kun rupee kuulumaan seinän takaa ähinää! No meidän naapurista kuului vain ah, ah, ah ja sit se loppu.

        Uusi naapuri on vähän kovempiääninen, mut onneks hällä ei nyt ole miestä niin eipä kuulu sieltäkään mitään!

        räksytys on paljon pahempaa.ne pitäs ampua kaikki.


      • aahhhh
        kerrostalo=kerrostalo kirjoitti:

        Kerrostalossa asuu myös MUITA ihmisiä, perheitä, lapsia. Silloin täytyy muistaa (etenkin öisin!!!) ettei voi huutaa kuin riivattu nainen.

        Ihmiset joiden naiskentelu kuuluu äänekkäästi naapuriin ovat itsekkäitä. Nainen luultavasti teeskentelee orgasminsa/teeskentelee muuten vain, koska vaikka seksi olisi kuinka nautinnollista ei siinä tarvitse huutaa kuin henkisesti sairas.

        Ja ilmeisesti ne jotka AINA jaksavat jauhaa kateudesta eivät edes asu itse kerrostalossa. Muuttakaapa minun entiseen asuntooni ja kuunnelkaa kahden, kolmen aikaa yöllä sitä vitunmoista mekastusta. Toisaalta se mies on saattanut tähän mennessä naida naisensa hengiltä! KUKAAN normaali ei nai niin että muut joutuvat kuuntelemaan.

        Mutkun se joskus SATTUU NIIN IHANASTI, että on PAKKO HUUTAA....! Ei sille oikeesti voi mitään, se huuto vaan TULEE.:);)


      • oikeesti
        Ihmisiä kirjoitti:

        Aika ilkeitä ihmisiä taas liikkeellä. Ettekö te pysty ottamaan asian asiana? Miksi se pitää aina omia aggressioita ruveta purkamaan?

        Aivan,uskomatonta,miten lapsellisia vastauksia! Koska aihe on naapurit,niin en usko kakaroittenkaan täällä olevan,mutta muuten tolloja ja suorastaan typeriä vastauksia! Hyi aikuiset!Avaus oli ihan ok.Itsekkin olen vastaavaa kuullut alakerran nuorenparin lemmenöinä!


      • Se kateudesta
        kerrostalo=kerrostalo kirjoitti:

        Kerrostalossa asuu myös MUITA ihmisiä, perheitä, lapsia. Silloin täytyy muistaa (etenkin öisin!!!) ettei voi huutaa kuin riivattu nainen.

        Ihmiset joiden naiskentelu kuuluu äänekkäästi naapuriin ovat itsekkäitä. Nainen luultavasti teeskentelee orgasminsa/teeskentelee muuten vain, koska vaikka seksi olisi kuinka nautinnollista ei siinä tarvitse huutaa kuin henkisesti sairas.

        Ja ilmeisesti ne jotka AINA jaksavat jauhaa kateudesta eivät edes asu itse kerrostalossa. Muuttakaapa minun entiseen asuntooni ja kuunnelkaa kahden, kolmen aikaa yöllä sitä vitunmoista mekastusta. Toisaalta se mies on saattanut tähän mennessä naida naisensa hengiltä! KUKAAN normaali ei nai niin että muut joutuvat kuuntelemaan.

        Kerrankin näihin asioihin joku kirjoittaa asiaa. Täytyyhän normaalisti ajatella muitakin talossa asujia.


      • Tosi kuin vesi
        koirien kirjoitti:

        räksytys on paljon pahempaa.ne pitäs ampua kaikki.

        Se on kyllä uneton yö jos koirat haukkuu


      • oletko?
        kerrostalo=kerrostalo kirjoitti:

        Kerrostalossa asuu myös MUITA ihmisiä, perheitä, lapsia. Silloin täytyy muistaa (etenkin öisin!!!) ettei voi huutaa kuin riivattu nainen.

        Ihmiset joiden naiskentelu kuuluu äänekkäästi naapuriin ovat itsekkäitä. Nainen luultavasti teeskentelee orgasminsa/teeskentelee muuten vain, koska vaikka seksi olisi kuinka nautinnollista ei siinä tarvitse huutaa kuin henkisesti sairas.

        Ja ilmeisesti ne jotka AINA jaksavat jauhaa kateudesta eivät edes asu itse kerrostalossa. Muuttakaapa minun entiseen asuntooni ja kuunnelkaa kahden, kolmen aikaa yöllä sitä vitunmoista mekastusta. Toisaalta se mies on saattanut tähän mennessä naida naisensa hengiltä! KUKAAN normaali ei nai niin että muut joutuvat kuuntelemaan.

        vai?


      • kanssa..
        oikeassa!! kirjoitti:

        Etenkin lasten kanssa on jotenkin noloa kun rupee kuulumaan seinän takaa ähinää! No meidän naapurista kuului vain ah, ah, ah ja sit se loppu.

        Uusi naapuri on vähän kovempiääninen, mut onneks hällä ei nyt ole miestä niin eipä kuulu sieltäkään mitään!

        noloa? koita nyt päästä omista estoistasi, että pystyt opettamaan lapsillesi normaalia elämää, normaalia kanssakäymistä toisen sukupuolen kanssa.


      • mikä ääliö!!
        kanssa.. kirjoitti:

        noloa? koita nyt päästä omista estoistasi, että pystyt opettamaan lapsillesi normaalia elämää, normaalia kanssakäymistä toisen sukupuolen kanssa.

        Panette varmasti ihan lasten näkyvillä, juu! Naapurin lapsetkin voi tulla katsomaan kuinka teillä pannaan, jippii!!

        Opetatte siinä sit 5 vuotiaalle että tälleen sitä sitten aikuisena naidaan ja huudetaan vaikka kuuluisi naapuriin asti!


    • paremmaksi

      Kisat?

      • helvetissä ...

        haluan olla rauhassa omissa ajatuksissani


    • annu_

      On kyllä itsekkäitä naapureita, jos eivät tosiaan edes yritä olla hiljempaa, vaikka te ootta sanoneet niille asiasta ihan suoraan. Itse olen aika äänekäs seksiä harrastaessa, enkä voi sille mitään..kun nauttii kovasti, nii pääsee kaikenlaisia ääniä suusta:D Mutta tosiaan, me ei tajuttu,että äänet saattais kuulua naapuriin, koska naapureista ei ikinä kuulu mitään (kerrostalossa siis ollaan), kunnes tuossa kuukausi sitte ilmeisesti yläkerran emäntä löys miehen, jonka kans huutelevat nautinnosta vuoronperään. Muutaman kerran ollaan pistetty takas samalla mitalla, ja naureskeltu kippuras, mutta oikeesti, yritän kyllä kaikkeni nykyään (varsinki öiseen aikaan) että olisin hiljempaa, kerta nyt tiedän miten selvästi kuuluu. Kyl itteä ärsyttää millon mikäki naapureis, nii ihan sen takia, ku tietää miten paljo melu voi häiritä.

      • ei ilmeisesti ole

        lapsia lainkaan! Vai panetteko ja huudatte kuin hullut ja lapset yrittää nukkua naapurihuoneessa??
        Niin tuskinpa kukaan viittis lapsilleen sellaista tuskaa tuottaa.
        Me, joilla on lapsia, olemme opetelleet tekemään sitä mahdollisimman äänettömästi, aika helppoa sanoisinko!!


    • pääseekö

      mukaan. kade!

    • nippi

      meillä oli yläkerran naapurin kanssa sama ongelma pari vuotta sitten. Sanottiin ensin isännöitsijällle joka kehotti kertomaan yläkertaan. Niimpä kirjoitimme oikein ystävällisen lapun erittäin hienovaraisesti muotoillen naapureillemme. Tästä seurauksena aloimme saada rappukäytävässä ja pihalla yläkerran naapureilta erittäin murhaavia katseita,ja tervehdykset loppuivat seinään. Mutta meteli loppui.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe