mitä teen kun alakerran naapurini harrastaa todella äänekästä seksiä miehensä kanssa. nainen huutaa kuin hullu. olemme monena yönä heränneet siihen huutoon ja olemme monesti yöllä käyneet asiasta valittamassa heille mutta ei tunnu menevän jakeluun. voiko naapurin seksin kieltää? soitin isännöitsijälle mutta häntä asia lähinnä nAURATTI.....
seksiä naapurissa
22
6615
Vastaukset
- Rajansa
Kaikella on rajansa myös äänekkäällä seksillä. Ei sitä tarvitse huutaa kuin hyeena. Mutta jos se orgasmi ei tule, ellei tiedä että on kuulijoita ympäristössä, toisin sanoen seksi ei suju ilman kuulijoita. Tai jos hekin haluaisivat kuulla naapureiden seksi ääniä, ja sillä keinolla yrittävät kisaan saada mukaan. On teillä isännöitsijällä ammatillisuus, kyllä kai hänen olisi kuunneltava asukkaita. Häiriötön yöunet kuitenkin kuuluvat meidän kaikkien perusoikeuksiin. Muuten se olisi kiva se kerrostaloasukas mutta ei koskaan tiedä miten naapurissa kunnioitetaan naapureita vai tyydytetäänkö vain omia tarpeita. Eikö se hiljaisuus sääntö koske kova äänistä seksiäkin. Isännöiisijän naurun takana voi olla myös, että häntä ahdisti moinen asia tai hän oli jokin runkkari.
- havanaisdei
Taidatte olla vain kateellisia kun ette pysty tuottamaan naisellenne samanlaista tyydytystä :)
- hehee..
Eli olet joku "peräkammarin poika" tai "kärttyyntynyt eukko", joka ei saa KOSKAAN KENELTÄKÄÄN!
- tietysti olen!
hehee.. kirjoitti:
Eli olet joku "peräkammarin poika" tai "kärttyyntynyt eukko", joka ei saa KOSKAAN KENELTÄKÄÄN!
Naapurin Rane tulee kännissä himaan. Oksentaa käytävään ja yrittää tulla avaimillaan minun asuntooni. Hakkaa ovea ja uhkailee, kunnes tajuaa, että on väärässä kerroksessa. Kotonaan soittaa nupit kaakossa Kake Randelinia aamu neljään. Sitten hakkaa akkansa, joka huutaa kuin, no, tapettais.
Astiakaapin sisällön se tiputtaa rytinällä alas ja seuraavaksi heittää telkkarin ikkunasta.
Mua ei suinkaan vituta sen elämöinti, vaan tietysti olen KATEELLINEN sille, kun se osaa noin vapautuneesti toteuttaa itseään. Ehkäpä minullakin on joskus yhtä paljon luovuutta ja rohkeutta...
- mikrofonilla
Sitten voit runkkailla päivälläkin samalla kun soittelet ulinoita niin lujaa että naapuri kuulee ne takaisin!
- Ihmisiä
Aika ilkeitä ihmisiä taas liikkeellä. Ettekö te pysty ottamaan asian asiana? Miksi se pitää aina omia aggressioita ruveta purkamaan?
- kerrostalo=kerrostalo
Ihmisiä kirjoitti:
Aika ilkeitä ihmisiä taas liikkeellä. Ettekö te pysty ottamaan asian asiana? Miksi se pitää aina omia aggressioita ruveta purkamaan?
Kerrostalossa asuu myös MUITA ihmisiä, perheitä, lapsia. Silloin täytyy muistaa (etenkin öisin!!!) ettei voi huutaa kuin riivattu nainen.
Ihmiset joiden naiskentelu kuuluu äänekkäästi naapuriin ovat itsekkäitä. Nainen luultavasti teeskentelee orgasminsa/teeskentelee muuten vain, koska vaikka seksi olisi kuinka nautinnollista ei siinä tarvitse huutaa kuin henkisesti sairas.
Ja ilmeisesti ne jotka AINA jaksavat jauhaa kateudesta eivät edes asu itse kerrostalossa. Muuttakaapa minun entiseen asuntooni ja kuunnelkaa kahden, kolmen aikaa yöllä sitä vitunmoista mekastusta. Toisaalta se mies on saattanut tähän mennessä naida naisensa hengiltä! KUKAAN normaali ei nai niin että muut joutuvat kuuntelemaan. - oikeassa!!
kerrostalo=kerrostalo kirjoitti:
Kerrostalossa asuu myös MUITA ihmisiä, perheitä, lapsia. Silloin täytyy muistaa (etenkin öisin!!!) ettei voi huutaa kuin riivattu nainen.
Ihmiset joiden naiskentelu kuuluu äänekkäästi naapuriin ovat itsekkäitä. Nainen luultavasti teeskentelee orgasminsa/teeskentelee muuten vain, koska vaikka seksi olisi kuinka nautinnollista ei siinä tarvitse huutaa kuin henkisesti sairas.
Ja ilmeisesti ne jotka AINA jaksavat jauhaa kateudesta eivät edes asu itse kerrostalossa. Muuttakaapa minun entiseen asuntooni ja kuunnelkaa kahden, kolmen aikaa yöllä sitä vitunmoista mekastusta. Toisaalta se mies on saattanut tähän mennessä naida naisensa hengiltä! KUKAAN normaali ei nai niin että muut joutuvat kuuntelemaan.Etenkin lasten kanssa on jotenkin noloa kun rupee kuulumaan seinän takaa ähinää! No meidän naapurista kuului vain ah, ah, ah ja sit se loppu.
Uusi naapuri on vähän kovempiääninen, mut onneks hällä ei nyt ole miestä niin eipä kuulu sieltäkään mitään! - koirien
oikeassa!! kirjoitti:
Etenkin lasten kanssa on jotenkin noloa kun rupee kuulumaan seinän takaa ähinää! No meidän naapurista kuului vain ah, ah, ah ja sit se loppu.
Uusi naapuri on vähän kovempiääninen, mut onneks hällä ei nyt ole miestä niin eipä kuulu sieltäkään mitään!räksytys on paljon pahempaa.ne pitäs ampua kaikki.
- aahhhh
Ja ilmeisesti ne jotka AINA jaksavat jauhaa kateudesta eivät edes asu itse kerrostalossa. Muuttakaapa minun entiseen asuntooni ja kuunnelkaa kahden, kolmen aikaa yöllä sitä vitunmoista mekastusta. Toisaalta se mies on saattanut tähän mennessä naida naisensa hengiltä! KUKAAN normaali ei nai niin että muut joutuvat kuuntelemaan.Mutkun se joskus SATTUU NIIN IHANASTI, että on PAKKO HUUTAA....! Ei sille oikeesti voi mitään, se huuto vaan TULEE.:);)
- oikeesti
Ihmisiä kirjoitti:
Aivan,uskomatonta,miten lapsellisia vastauksia! Koska aihe on naapurit,niin en usko kakaroittenkaan täällä olevan,mutta muuten tolloja ja suorastaan typeriä vastauksia! Hyi aikuiset!Avaus oli ihan ok.Itsekkin olen vastaavaa kuullut alakerran nuorenparin lemmenöinä!
- Se kateudesta
Ja ilmeisesti ne jotka AINA jaksavat jauhaa kateudesta eivät edes asu itse kerrostalossa. Muuttakaapa minun entiseen asuntooni ja kuunnelkaa kahden, kolmen aikaa yöllä sitä vitunmoista mekastusta. Toisaalta se mies on saattanut tähän mennessä naida naisensa hengiltä! KUKAAN normaali ei nai niin että muut joutuvat kuuntelemaan.Kerrankin näihin asioihin joku kirjoittaa asiaa. Täytyyhän normaalisti ajatella muitakin talossa asujia.
- Tosi kuin vesi
koirien kirjoitti:
räksytys on paljon pahempaa.ne pitäs ampua kaikki.
Se on kyllä uneton yö jos koirat haukkuu
- oletko?
Ja ilmeisesti ne jotka AINA jaksavat jauhaa kateudesta eivät edes asu itse kerrostalossa. Muuttakaapa minun entiseen asuntooni ja kuunnelkaa kahden, kolmen aikaa yöllä sitä vitunmoista mekastusta. Toisaalta se mies on saattanut tähän mennessä naida naisensa hengiltä! KUKAAN normaali ei nai niin että muut joutuvat kuuntelemaan.vai?
- kanssa..
oikeassa!! kirjoitti:
Etenkin lasten kanssa on jotenkin noloa kun rupee kuulumaan seinän takaa ähinää! No meidän naapurista kuului vain ah, ah, ah ja sit se loppu.
Uusi naapuri on vähän kovempiääninen, mut onneks hällä ei nyt ole miestä niin eipä kuulu sieltäkään mitään!noloa? koita nyt päästä omista estoistasi, että pystyt opettamaan lapsillesi normaalia elämää, normaalia kanssakäymistä toisen sukupuolen kanssa.
- mikä ääliö!!
kanssa.. kirjoitti:
noloa? koita nyt päästä omista estoistasi, että pystyt opettamaan lapsillesi normaalia elämää, normaalia kanssakäymistä toisen sukupuolen kanssa.
Panette varmasti ihan lasten näkyvillä, juu! Naapurin lapsetkin voi tulla katsomaan kuinka teillä pannaan, jippii!!
Opetatte siinä sit 5 vuotiaalle että tälleen sitä sitten aikuisena naidaan ja huudetaan vaikka kuuluisi naapuriin asti!
- paremmaksi
Kisat?
- helvetissä ...
haluan olla rauhassa omissa ajatuksissani
- annu_
On kyllä itsekkäitä naapureita, jos eivät tosiaan edes yritä olla hiljempaa, vaikka te ootta sanoneet niille asiasta ihan suoraan. Itse olen aika äänekäs seksiä harrastaessa, enkä voi sille mitään..kun nauttii kovasti, nii pääsee kaikenlaisia ääniä suusta:D Mutta tosiaan, me ei tajuttu,että äänet saattais kuulua naapuriin, koska naapureista ei ikinä kuulu mitään (kerrostalossa siis ollaan), kunnes tuossa kuukausi sitte ilmeisesti yläkerran emäntä löys miehen, jonka kans huutelevat nautinnosta vuoronperään. Muutaman kerran ollaan pistetty takas samalla mitalla, ja naureskeltu kippuras, mutta oikeesti, yritän kyllä kaikkeni nykyään (varsinki öiseen aikaan) että olisin hiljempaa, kerta nyt tiedän miten selvästi kuuluu. Kyl itteä ärsyttää millon mikäki naapureis, nii ihan sen takia, ku tietää miten paljo melu voi häiritä.
- ei ilmeisesti ole
lapsia lainkaan! Vai panetteko ja huudatte kuin hullut ja lapset yrittää nukkua naapurihuoneessa??
Niin tuskinpa kukaan viittis lapsilleen sellaista tuskaa tuottaa.
Me, joilla on lapsia, olemme opetelleet tekemään sitä mahdollisimman äänettömästi, aika helppoa sanoisinko!!
- pääseekö
mukaan. kade!
- nippi
meillä oli yläkerran naapurin kanssa sama ongelma pari vuotta sitten. Sanottiin ensin isännöitsijällle joka kehotti kertomaan yläkertaan. Niimpä kirjoitimme oikein ystävällisen lapun erittäin hienovaraisesti muotoillen naapureillemme. Tästä seurauksena aloimme saada rappukäytävässä ja pihalla yläkerran naapureilta erittäin murhaavia katseita,ja tervehdykset loppuivat seinään. Mutta meteli loppui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999