joo, tyhmää alottaa TAAS uus keskustelu horrostamisesta, mutta mites ne kotilot saikaan horrokseen?!?!?! Pidän terran pohjalla wc-paprua. mä olen yrittänyt vähän sitä ja tätä mutta mun aivoon ei mene tietoa siitä:( Kuinkas kauan siinä sitten menee kun kotilon laittaa horrokseen? (toivottavasti kork. 4 päivää...) Toivon että joku vastaa.
Q:>
aku ankka
horrokseen...
3
234
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
ne saa olemalla kastelematta terraa..
- .-Suski-.
Älä ihmettele jos ne ei mene heti horrokseen. Joskus jotkut saattaa myös herätä kun se on menny horrokseen. Siis se saattaa joskus vielä liikuskellakkin sielä vaikka oli jo menny horrokseen... En tiiä kuinka kauan siinä kestää, kun en ole koskaan ennen laittanut horrokseen...
- vivi
meni kotilot ainakin horrokseen vasta kun laitoin ne rasiaan jossa oli kuivaa talouspaperia pohjalla,ja silloinkin kesti pitkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244