jollekkin

erityiselle ihmiselle

hyvää yötä,
painan pään tyynyyn,
kuuntelen hiljaisuudessa
sinun ääntäsi, jonka tavoitan
vain sisimmästäni, eikä se
vastaa.
Tiedän, että olen sinun tyynysi
päällä, ja siksi painat pääsi
siihen niin hiljaa.
Hyvää yötä rakkaani.

16

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NAM!!

      • huokaistaan

        yhdessä, sinä siellä ja
        minä täällä =)


    • erityineN

      Olisipa sillä tyynyllä
      miNun pääni
      sinun pääsi vieressä.
      Vaan kaukana ollaan
      toisistamme -
      ja todellisuudesta.
      Leikki jatkukoon!

      Hyvää yötä myös sinulle

      • sinullekkin nainen

        jossakin, olen itsekkin nainen,
        ja miestä erityistä kaipaan,
        mutta hyvää yötä toivotan
        myös sinulle ja kauniita unia
        oman kullan kuvia =)


      • toivottelut
        sinullekkin nainen kirjoitti:

        jossakin, olen itsekkin nainen,
        ja miestä erityistä kaipaan,
        mutta hyvää yötä toivotan
        myös sinulle ja kauniita unia
        oman kullan kuvia =)

        tarpeen=))
        Voih! Sattuuhan sitä.
        Toista tyynyä
        kaipailin=))
        Kiva kun ymmärsit.


      • jo vain
        toivottelut kirjoitti:

        tarpeen=))
        Voih! Sattuuhan sitä.
        Toista tyynyä
        kaipailin=))
        Kiva kun ymmärsit.

        tunteet ne on itse kullakin,
        ja ikävä ja kaipaus, elämä on
        sellaista :))


    • Siniuni_

      Vain Syvällä sisimmässäni
      kuulen todellisen äänesi.
      Sielusi,joka tulee
      lähelleni,
      hellästi,
      vaatimatta.
      Sydänten hiljainen
      virta sinusta minuun
      ja takaisin.

      Kuiskaa: hyvää yötä.

      Unessa tapaamme.

      • ---------

        emmekä vaadi
        toisiltamme
        mitään..
        mikä on,
        se annetaan.


      • kulkee

        minusta sinuun ja sinusta minuun,
        kohta on sininen yö,
        olemme lähekkäin, unessa -
        kuulemme toisemme ja
        tunnemme toisemme
        niin hiljaa, pehmeästi
        tyynyn päällä,
        sydämessä


      • - - - - - -
        kulkee kirjoitti:

        minusta sinuun ja sinusta minuun,
        kohta on sininen yö,
        olemme lähekkäin, unessa -
        kuulemme toisemme ja
        tunnemme toisemme
        niin hiljaa, pehmeästi
        tyynyn päällä,
        sydämessä

        hyvää yötä,
        sielulleni
        vastannut.


      • vaateita
        --------- kirjoitti:

        emmekä vaadi
        toisiltamme
        mitään..
        mikä on,
        se annetaan.

        olemme vain toisillemme
        olemassa, hyvää yötä


      • vain silloin..
        vaateita kirjoitti:

        olemme vain toisillemme
        olemassa, hyvää yötä

        on mahdollista
        virrata..


    • tyynylläsi nukkunut

      Rakastan sinua myös.

      • tulit sittenkin

        painan pääni tyynyyn,
        nuuskuttelen
        ja rakastan entistä
        enemmän sinua -
        huomiseen rakkaani


      • nikki

        jos ei nukkunut, niin ainakin levännyt hetken, noin sata vuotta sitten


      • tuhat sanaa
        nikki kirjoitti:

        jos ei nukkunut, niin ainakin levännyt hetken, noin sata vuotta sitten

        ja rakkaus on kiedottu niihin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe