hyvää yötä,
painan pään tyynyyn,
kuuntelen hiljaisuudessa
sinun ääntäsi, jonka tavoitan
vain sisimmästäni, eikä se
vastaa.
Tiedän, että olen sinun tyynysi
päällä, ja siksi painat pääsi
siihen niin hiljaa.
Hyvää yötä rakkaani.
jollekkin
16
966
Vastaukset
NAM!!
- huokaistaan
yhdessä, sinä siellä ja
minä täällä =)
- erityineN
Olisipa sillä tyynyllä
miNun pääni
sinun pääsi vieressä.
Vaan kaukana ollaan
toisistamme -
ja todellisuudesta.
Leikki jatkukoon!
Hyvää yötä myös sinulle- sinullekkin nainen
jossakin, olen itsekkin nainen,
ja miestä erityistä kaipaan,
mutta hyvää yötä toivotan
myös sinulle ja kauniita unia
oman kullan kuvia =) - toivottelut
sinullekkin nainen kirjoitti:
jossakin, olen itsekkin nainen,
ja miestä erityistä kaipaan,
mutta hyvää yötä toivotan
myös sinulle ja kauniita unia
oman kullan kuvia =)tarpeen=))
Voih! Sattuuhan sitä.
Toista tyynyä
kaipailin=))
Kiva kun ymmärsit. - jo vain
toivottelut kirjoitti:
tarpeen=))
Voih! Sattuuhan sitä.
Toista tyynyä
kaipailin=))
Kiva kun ymmärsit.tunteet ne on itse kullakin,
ja ikävä ja kaipaus, elämä on
sellaista :))
- Siniuni_
Vain Syvällä sisimmässäni
kuulen todellisen äänesi.
Sielusi,joka tulee
lähelleni,
hellästi,
vaatimatta.
Sydänten hiljainen
virta sinusta minuun
ja takaisin.
Kuiskaa: hyvää yötä.
Unessa tapaamme.- ---------
emmekä vaadi
toisiltamme
mitään..
mikä on,
se annetaan. - kulkee
minusta sinuun ja sinusta minuun,
kohta on sininen yö,
olemme lähekkäin, unessa -
kuulemme toisemme ja
tunnemme toisemme
niin hiljaa, pehmeästi
tyynyn päällä,
sydämessä - - - - - - -
kulkee kirjoitti:
minusta sinuun ja sinusta minuun,
kohta on sininen yö,
olemme lähekkäin, unessa -
kuulemme toisemme ja
tunnemme toisemme
niin hiljaa, pehmeästi
tyynyn päällä,
sydämessähyvää yötä,
sielulleni
vastannut. - vaateita
--------- kirjoitti:
emmekä vaadi
toisiltamme
mitään..
mikä on,
se annetaan.olemme vain toisillemme
olemassa, hyvää yötä - vain silloin..
vaateita kirjoitti:
olemme vain toisillemme
olemassa, hyvää yötäon mahdollista
virrata..
- tyynylläsi nukkunut
Rakastan sinua myös.
- tulit sittenkin
painan pääni tyynyyn,
nuuskuttelen
ja rakastan entistä
enemmän sinua -
huomiseen rakkaani - nikki
jos ei nukkunut, niin ainakin levännyt hetken, noin sata vuotta sitten
- tuhat sanaa
nikki kirjoitti:
jos ei nukkunut, niin ainakin levännyt hetken, noin sata vuotta sitten
ja rakkaus on kiedottu niihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568