Paranoid

avohoitopotilas

Löytyykö jostain suomenkieliset sanat?

16

6543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alfred

      Finished with my woman cause she couldnt help me with my mind
      People think Im insane because I am browning all the time
      All day long I think of things but nothing seems to satisfy
      Think Ill lose my mind if I dont find something to pacify

      Can you help me thought you were my friend
      Whoah yeah

      I need someone to show me the things in life that I cant find
      I cant see the things that make true happiness, I must be blind

      Make a joke and I will sigh and you will laugh and I will cry
      Happiness I cannot feel and love to me is so unreal

      And so as you hear these words telling you now of my state
      I tell you to enjoy life I wish I could but its too late

      • Håkan von Überschmurtzung

        Tässäpä käännös:
        Suomalainen naiseni kanssa syy hän (naisesta) ei voinut auttaa minua kanssa mieli. Kansa ajatella olen mielisairas koska olen suklaakeksi kaikki aika. Kaikki päivä pitkä minä ajattelen pois asioita mutta ei mikään näyttää tyydyttää.
        Purkki sinä apu minä ajatus sinä olit minun ystävä *yllättyneisyyttä ilmaiseva äännähdys* Kyllä (puhekielinen ilmaus)
        Tarvitsen jotakuta näyttämään ne asiat elämässä, joita en voi löytää. En näe todellista onnellisuutta luovia asioita, minun täytyy olla sokea. Tee yksi vitsi ja minä huokaus ja sinä tahto nauru ja minä testamentti itku. Onni minä purkki-ei tuntea ja rakkaus minulle on niin ei-aito. Ja kun kuulet nämä sanat, jotka kertovat sinulle nyt tilastani, kerron sinulle, että elämästä pitäisi nauttia. Toivon että voisin, mutta on liian myöhäistä.
        Ei tarvitse kiitellä, oli ilo päästä hyödyntämään taitojani.


      • Haista tuhannen vitun vitun paska
        Håkan von Überschmurtzung kirjoitti:

        Tässäpä käännös:
        Suomalainen naiseni kanssa syy hän (naisesta) ei voinut auttaa minua kanssa mieli. Kansa ajatella olen mielisairas koska olen suklaakeksi kaikki aika. Kaikki päivä pitkä minä ajattelen pois asioita mutta ei mikään näyttää tyydyttää.
        Purkki sinä apu minä ajatus sinä olit minun ystävä *yllättyneisyyttä ilmaiseva äännähdys* Kyllä (puhekielinen ilmaus)
        Tarvitsen jotakuta näyttämään ne asiat elämässä, joita en voi löytää. En näe todellista onnellisuutta luovia asioita, minun täytyy olla sokea. Tee yksi vitsi ja minä huokaus ja sinä tahto nauru ja minä testamentti itku. Onni minä purkki-ei tuntea ja rakkaus minulle on niin ei-aito. Ja kun kuulet nämä sanat, jotka kertovat sinulle nyt tilastani, kerron sinulle, että elämästä pitäisi nauttia. Toivon että voisin, mutta on liian myöhäistä.
        Ei tarvitse kiitellä, oli ilo päästä hyödyntämään taitojani.

        Vizin hywä :D


    • Sid

      Jätin naiseni koska hän ei pystynyt auttamaan mieleni kanssa...
      ihmiset luulevat että olen hullu koska tuijotan koko ajan

      päivätpitkät mietiskelen asioita, mutta mikään ei tunnu tyydyttävän.
      menetän järkeni jos en löydä jotain tyynnyttävää.
      voitko auttaa minua...(en tiiä mitä occopy meinaa...sori)

      Tarvitsen jonkun joka näyttää asioita elämässä joita en voi löytää
      en näe asioita jotka jotka tekevät todellisen onnellisuuden minun on oltava sokea

      kerro vitsi ja minä huokaan ja sinä naurat ja minä itken
      onnea en voi tuntea ja minun rakastaminen on niin epätodellista

      ja kun kuulet nämä sanat...sum kinda sanonta kaiketi...
      käsken sinun nauttia elämästäsi, kunpa minäkin voisin mutta se on jo myöhäistä


      ei ole hääppöinen mutta yritin...

      • avohoitopotilas

        Eiköhän tosta tullut biisin sanoma selväksi. Mulla on vähän huono englannin kielen taito, mutta vaikka en Paranoidin sanoja ennen ole aivan ymmärtänyt, niin hyvä biisi se on siitä huolimatta.


      • paranoid

        Lopetin naiseni kanssa
        koska hän ei voinut auttaa minua mieleni kanssa
        Ihmiset ajattelee olen mielenvikainen
        koska rypistelen otsaani koko ajan
        Päivät pitkät mietin asioita
        mutta mikään ei näytä tyydyttävän
        Luulen menettäväni järkeni
        jos en löydä jotain rauhoittavaa

        Voitko auttaa minua
        täyttämään aivoni?
        Oh yeah

        Tarvin jonkun näyttämään minulle
        asiat elämässä joita en voi löytää
        En näe asioita jotka tekevät oikean onnen
        Minun täytyy olla sokea

        Pilaile ja minä huokaan
        Ja sinä tahdot nauraa ja minä itkeä
        Onnea en voi tuntea
        Ja rakkaus minulle on niin epätodellinen

        Ja kun kuulet nämä sanat
        kerron sinulle nyt tilastani
        Kerron sinulle että nauti elämästä
        Toivoisin voivani mutta on liian myöhäistä


        Joskus tullu käännettyä tuo. Mielestäni paras biisi. Ois kova sana, jos löytys jostain sweet leaf´in suomennos.


      • Cornucopia
        paranoid kirjoitti:

        Lopetin naiseni kanssa
        koska hän ei voinut auttaa minua mieleni kanssa
        Ihmiset ajattelee olen mielenvikainen
        koska rypistelen otsaani koko ajan
        Päivät pitkät mietin asioita
        mutta mikään ei näytä tyydyttävän
        Luulen menettäväni järkeni
        jos en löydä jotain rauhoittavaa

        Voitko auttaa minua
        täyttämään aivoni?
        Oh yeah

        Tarvin jonkun näyttämään minulle
        asiat elämässä joita en voi löytää
        En näe asioita jotka tekevät oikean onnen
        Minun täytyy olla sokea

        Pilaile ja minä huokaan
        Ja sinä tahdot nauraa ja minä itkeä
        Onnea en voi tuntea
        Ja rakkaus minulle on niin epätodellinen

        Ja kun kuulet nämä sanat
        kerron sinulle nyt tilastani
        Kerron sinulle että nauti elämästä
        Toivoisin voivani mutta on liian myöhäistä


        Joskus tullu käännettyä tuo. Mielestäni paras biisi. Ois kova sana, jos löytys jostain sweet leaf´in suomennos.

        Vapaa käännös:

        Valmiina nyt!
        Voisitko kuunnella?

        Kun sinut tapasin ensi kerran, en ymmärtänyt
        En voi unohtaa sinua enkä yllätyksiäsi
        Esittelit minut mielelleni
        Ja jätit minut haluamaan sinua ja kaltaisiasi

        Rakastan sinua. Oh sinä tiedät sen

        Elämäni oli tyhjää aina allapäin
        Kunnes otit minut, näytit minulle kaiken
        Nyt elämäni on vapaa, elämäni on puhdas
        Rakastan sinua makea lehti - vaikka et voi kuulla

        Mukaan nyt - kokeile

        Raittiit ihmiset eivät tiedä mitä olet
        Ne vaientavat sinut ja kieltävät pääsyn
        Sinä annoit minulle uuden uskon
        Ja pian maailma rakastaa sinua makea lehti


      • paranoid
        Cornucopia kirjoitti:

        Vapaa käännös:

        Valmiina nyt!
        Voisitko kuunnella?

        Kun sinut tapasin ensi kerran, en ymmärtänyt
        En voi unohtaa sinua enkä yllätyksiäsi
        Esittelit minut mielelleni
        Ja jätit minut haluamaan sinua ja kaltaisiasi

        Rakastan sinua. Oh sinä tiedät sen

        Elämäni oli tyhjää aina allapäin
        Kunnes otit minut, näytit minulle kaiken
        Nyt elämäni on vapaa, elämäni on puhdas
        Rakastan sinua makea lehti - vaikka et voi kuulla

        Mukaan nyt - kokeile

        Raittiit ihmiset eivät tiedä mitä olet
        Ne vaientavat sinut ja kieltävät pääsyn
        Sinä annoit minulle uuden uskon
        Ja pian maailma rakastaa sinua makea lehti

        Kolahtaa!
        Toivottavasti jokupäivä ihmiset YMMÄRTÄÄ sinua makea lehti.


      • Cornucopia
        paranoid kirjoitti:

        Kolahtaa!
        Toivottavasti jokupäivä ihmiset YMMÄRTÄÄ sinua makea lehti.

        Kyllä Snowblind:kin potkii ihan mukavasti


      • Sid
        paranoid kirjoitti:

        Lopetin naiseni kanssa
        koska hän ei voinut auttaa minua mieleni kanssa
        Ihmiset ajattelee olen mielenvikainen
        koska rypistelen otsaani koko ajan
        Päivät pitkät mietin asioita
        mutta mikään ei näytä tyydyttävän
        Luulen menettäväni järkeni
        jos en löydä jotain rauhoittavaa

        Voitko auttaa minua
        täyttämään aivoni?
        Oh yeah

        Tarvin jonkun näyttämään minulle
        asiat elämässä joita en voi löytää
        En näe asioita jotka tekevät oikean onnen
        Minun täytyy olla sokea

        Pilaile ja minä huokaan
        Ja sinä tahdot nauraa ja minä itkeä
        Onnea en voi tuntea
        Ja rakkaus minulle on niin epätodellinen

        Ja kun kuulet nämä sanat
        kerron sinulle nyt tilastani
        Kerron sinulle että nauti elämästä
        Toivoisin voivani mutta on liian myöhäistä


        Joskus tullu käännettyä tuo. Mielestäni paras biisi. Ois kova sana, jos löytys jostain sweet leaf´in suomennos.

        sapaattivuosi niminen pändi teki kännin piikkiin nimisen piisin mut mun käsittääkseen se ei ole käännetty siit alkuperäsest piisist...mut on hyvä ja sen voi ladat ilmaiseksi os.:sapaattivuosi.net
        on hyvä


      • no huh huh

        occupy on eri moni uloitteinen sana. Tässä kontexzizza (mää oon viksu) se tarkoittaa saavuttamista. Oooooooooohhhh voitkosaavuttaa pääni oooooooohhhhh ouououououuojeeee. Got it?


      • Sid kirjoitti:

        sapaattivuosi niminen pändi teki kännin piikkiin nimisen piisin mut mun käsittääkseen se ei ole käännetty siit alkuperäsest piisist...mut on hyvä ja sen voi ladat ilmaiseksi os.:sapaattivuosi.net
        on hyvä

        erittäin hyvä!


    • Saa käyttää...

      Minun mielestäni vapaa käännös menee alussa näin: "Lopetin naiseni koska hän ei pystynyt auttamaan..." tai "suomalainen nainen ei pystynyt auttamaan..."

    • jeps1970

      Black Sabbath jossa Ozzy Osbourne lauloi silloin.

    • jeps1970

      Ozzy oli yksi säveltäjistä niin ikään ne tuli yhdessä ei tehnyt tekstiä tai niinkään sovitusta edes.

    • löytyyhän_näitä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1896
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Näin juhannuksena tuttu nainen

      Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt
      Ikävä
      27
      406
    Aihe