Onkos joillain muulla tullut samanlainen ongelma =/
http://www.freewebs.com/mariatuu/sims2.jpg
Hmm bugi(ko)?
5
351
Vastaukset
Mulla on samanlainen ongelma, paitsi että se on ladattujen taaperoiden hiuksissa, eli yksi hiusmalli on juuri samanlainen kuin tuo kuvassa oleva kasvo. Siis että värit jne. puuttuu.
- Tech Support.
Uudelleen asenna peli.
- Deelia
en ole kateellinen. Se näyttää kauhealta kasvomaalaukselta. :O Siis aivan hirveältä. Toivottavasti saat sen pois. ;D
- Riinavaan-
on ollu joskus tollanen. onneks se lähti pois. :D siis seuraavalla kerralla kun pelasin perheellä sitä ei ollut. :)
Riinavaan- kirjoitti:
on ollu joskus tollanen. onneks se lähti pois. :D siis seuraavalla kerralla kun pelasin perheellä sitä ei ollut. :)
Kyl se lähti pois vähänajan päästä :D mutta oli kyl aika ärsyttävää, ja asensin simssin ekakertaa enkuksi oli pakko koittaa ja ihan hyvin se sujuu :) hyvää kesää kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2303955- 1242144
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131768Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1741588
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861486- 531334
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591238
- 1191151