Onkos joillain muulla tullut samanlainen ongelma =/
http://www.freewebs.com/mariatuu/sims2.jpg
Hmm bugi(ko)?
5
365
Vastaukset
Mulla on samanlainen ongelma, paitsi että se on ladattujen taaperoiden hiuksissa, eli yksi hiusmalli on juuri samanlainen kuin tuo kuvassa oleva kasvo. Siis että värit jne. puuttuu.
- Tech Support.
Uudelleen asenna peli.
- Deelia
en ole kateellinen. Se näyttää kauhealta kasvomaalaukselta. :O Siis aivan hirveältä. Toivottavasti saat sen pois. ;D
- Riinavaan-
on ollu joskus tollanen. onneks se lähti pois. :D siis seuraavalla kerralla kun pelasin perheellä sitä ei ollut. :)
Riinavaan- kirjoitti:
on ollu joskus tollanen. onneks se lähti pois. :D siis seuraavalla kerralla kun pelasin perheellä sitä ei ollut. :)
Kyl se lähti pois vähänajan päästä :D mutta oli kyl aika ärsyttävää, ja asensin simssin ekakertaa enkuksi oli pakko koittaa ja ihan hyvin se sujuu :) hyvää kesää kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 741004
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683