Miksi sateliitti ei

Tee näin ?

On paikallaan ja näyttää tähdeltä ja jonkin ajan päästä lähtee liikkeelle ja kirkastuu kuin kristalli ja jossakin vaiheessa himmentää valonsa ja jatkaa vielä jonkin verran matkaa kunnes vain häviää kuin tyhjään ?

HUOM sateliitit kulkevat taivaanrannasta toiseen päähän.

13

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse 21-22.5.05

      Kummallinen ilmiö, en tieedä mitä olivat, mutta niitä oli kolme

      • ??????????

        Minkälaisia olivat ?


      • Tarvitaan ufohälytysyhteisö! Jokainen yhteisön jäsen voi ilmoittaa nähneensä havainnon ja näin jokainen yhteisön jäsen saa tiedon havainnosta ja sen oletettavasta sijainnista. Tämän avulla ainakin saisi varmistettua pois kaikki tavallisimmat ilmiöt sekä mielikuvitusrikastetut kertomukset.


      • Olen mukana
        Owashi kirjoitti:

        Tarvitaan ufohälytysyhteisö! Jokainen yhteisön jäsen voi ilmoittaa nähneensä havainnon ja näin jokainen yhteisön jäsen saa tiedon havainnosta ja sen oletettavasta sijainnista. Tämän avulla ainakin saisi varmistettua pois kaikki tavallisimmat ilmiöt sekä mielikuvitusrikastetut kertomukset.

        Olen itse koittanut katsella taivasta 3 kertaa päivässä noin 5 min kerrallaan. Lisää porukkaa vaan mukaan satunnaiseen taivaan katseluun ja kamerakännyt vähintään mukaan. Sitten itse asiaan sain eilenillalla kuvattua pari valopalloa Nokian kännykällä ja kaipaisinkin joltain vinkkiä voiko sitä kuvaa siirtää johonkin muuhun ohjelmaan kuin Nokian pc suiteen, se vaan on jotenkin huono. PS. jos haluatte videon tutkittavaksi niin pistäkää sähköpostiosoitteita, mieluusti annan eteenpäin jollekin kun osais kaivaa sitä vaikka frame framelta läpi!


      • kysymys~
        Owashi kirjoitti:

        Tarvitaan ufohälytysyhteisö! Jokainen yhteisön jäsen voi ilmoittaa nähneensä havainnon ja näin jokainen yhteisön jäsen saa tiedon havainnosta ja sen oletettavasta sijainnista. Tämän avulla ainakin saisi varmistettua pois kaikki tavallisimmat ilmiöt sekä mielikuvitusrikastetut kertomukset.

        " Tarvitaan ufohälytysyhteisö! Jokainen yhteisön jäsen voi ilmoittaa nähneensä havainnon ja näin jokainen yhteisön jäsen saa tiedon havainnosta ja sen oletettavasta sijainnista. Tämän avulla ainakin saisi varmistettua pois kaikki tavallisimmat ilmiöt sekä mielikuvitusrikastetut kertomukset."

        Mitä varten sä tuhlaat aikaas tällä palstalla sarkasmis kanssa?
        Eikö sulla ole parempaa tekemistä?


      • kysymys~ kirjoitti:

        " Tarvitaan ufohälytysyhteisö! Jokainen yhteisön jäsen voi ilmoittaa nähneensä havainnon ja näin jokainen yhteisön jäsen saa tiedon havainnosta ja sen oletettavasta sijainnista. Tämän avulla ainakin saisi varmistettua pois kaikki tavallisimmat ilmiöt sekä mielikuvitusrikastetut kertomukset."

        Mitä varten sä tuhlaat aikaas tällä palstalla sarkasmis kanssa?
        Eikö sulla ole parempaa tekemistä?

        Se oli erityisen lievään sarkasmiin puettu aiheellinen ja todella kannattamani idea.


    • syvä huoh...

      huomaa kyllä, että joillakin on jäänyt läksyt lukematta, kun puhutaan asioista jotka ovat maanpinnan yläpuolella...

    • vanhakähmy

      Valoisuuden muutokset ovat helposti selitettävissä, kuin myös tyhjiin häviäminen.
      Kun maan pinnalla on jo pimeä, paistaa satelittiin vielä aurinko. Sen valo on auringon heijastunutta valoa, aivan kuin kuun valo. Kuun valo heijastuu "kuuperästä", jonka peilauskyky on huono. Sateliti taas on metallia ja peilaa suhteellisen hyvin. Kirkastuminen selittyy sillä, että S:n ja katsojan kulma muuttuu satelitin liikkuessa ja sen takia heijastavien pinojen suhde katsojaan. Aivan kuin peilillä vilkuttaisi kaveria silmiin. Häipyminen taas johtuu siitä, että sateliitti saapuu maan varjoon. Hyvin ominainen ilmiö sateliteille etenkin myöhemmin illalla.
      Epämääräisiä liikkeitä tekevät esim tiedustelusateliitit, jotka ovat ainakin jossain määrin ohjattavia. Miltarisatelittien (ainakin uusimpien) ominaisuuksista ei juuri ole tietoa saatavilla. Se millaiseen liikehdinään ne pystyvät, jää arvailujen varaan.

      • kun..

        näkee monta edellämainittua ilmiötä peräkkäin, että ne ovat sateliitteja.


      • kun.. kirjoitti:

        näkee monta edellämainittua ilmiötä peräkkäin, että ne ovat sateliitteja.

        taitaa vaan nää suomi-kaksnelosen foorumit olla hieman vääräpaikka jos aiheenna on ufot tms muut paranormaalit-ilmiöt koska aika moni täällä suhtautuu näihin ilmiöihin todellaki leikki tai pilailu-mielessä. mutta toki on niitäki jokka on nähneet mutta he ottavat varmaa mielellään yhteyttä suoraan alan-asiantuntijoihin.

        OWashille ja hänen kavereilleen ois jotain hyviä linkkejäki tiedossa joihin kannatta ehdottomasti tutustua.

        tässä pari suomenkielistä ainaki näin aluksi

        http://www.ufofinland.org/

        http://www.suomenufotutkijat.fi/

        miks muute ufo havantoja tehhään eniten maa ja syrjäseudulla ja yö aikaan

        vastaus jos nää niih sanotut humanoidit tai mitäne nyt kerta on ovat kerta meitä älykkäämpiä. niih tuskin he haluaa julkisuutta osakseen. niih ainaki mä oon asian käsittänny.
        ei kuitenkaa kannata herneitä tai palkoota nekkuu vetästä. jokainen uskoo siihen mihin uskoo ja jokainenhan käsittelee asiat ihan omalla tavallaan.


      • vanhakähmy
        kun.. kirjoitti:

        näkee monta edellämainittua ilmiötä peräkkäin, että ne ovat sateliitteja.

        En voi ottaa kantaa suuntan, enkä toiseen.
        Kerroin vaan satelliitin käyttäytymisestä. Satellitti on varmaan yleisin iltayöstä näkyvä liikkuva valo. Niitä näkeemuutaman tunnissa, joten jos UFO.ja tarkkailee, pitäisi ensimäiseksi osata karsia mahdolliset satelliitit pois.


      • minkälaisia
        vanhakähmy kirjoitti:

        En voi ottaa kantaa suuntan, enkä toiseen.
        Kerroin vaan satelliitin käyttäytymisestä. Satellitti on varmaan yleisin iltayöstä näkyvä liikkuva valo. Niitä näkeemuutaman tunnissa, joten jos UFO.ja tarkkailee, pitäisi ensimäiseksi osata karsia mahdolliset satelliitit pois.

        sateliitit ovat, enkä ole aiemmin moisia ilmiöitä nähnyt. Siis tollasia mitä mainitsin.


    • MIKÄS ILMIÖ

      SE ON KUN NÄIN VIIMMESYKSYNÄ JA NYT KEVÄTTALVELLA TOISEN KERRAN ETTÄ NIINKUN ISOLLA KAMERALLA OTTAIS KUVIA? SIIS TOSI ISO VALON LUMPSAUS NIINKUIN KAMERAN SALAMAVALO MUTTA ISO JA JOTENKIN NIINKUIN PYÖREÄ.ETTÄ MIKÄ SE ON?OTTAAKO JOKU KUVIA?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe