oon kuullu että isla de margarita on ihana paikka.. mutta itse en ole ollut siellä vielä mutta tammikuussa oon menossa sinne. tietääkö kukaan että onko siellä paljon ötököitä? onko muuta mitä pitäs ottaa huomioon kun lähtee sinne!?
isla de margarita
1
1363
Vastaukset
- Marga
Tässä muutama vinkki kookospähkinänkuoressa:
- upea saari ja rento meininki
- ötököitä ei juurikaan näkynyt eikä etenkään tuntunut:)
- twinrix- ja perusrokotukset oltava kunnossa keltakuumerokotus
- ilmankosteus korkea joten mikään vaate ei kuivu ja hiukset lässähtää heti kättelyssä, varaudu huivilla tai lippiksellä, aurinko todella polttaa!!
- ihania ja ystävällisiä ihmisiä, opettele edes muutama sana espanjaa niin saat ekstrahymyn ja -palvelun:)
- jätä kellot, kultakorut ym. suosiolla kotiin ja säilytä passit ym. tallelokrussa hotellihuoneessa
- saari on yleisesti ottaen turvallinen mutta kannattaa liikkua virallisilla takseilla..meno mantereen puolella onkin kuulemma sitten jotain ihan muuta!
- Juan Griegon kalastajakaupunki tarjoaa ikimuistoisen auringonlaskun..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011704
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2731100- 691011
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 38972