Miulla on 1.8 esko vm 92 ruisku ja nyt se ei käynnisty! Bensapumppu toimii ja bensaa on:D Voisko olla joku sytytyksenohjaus boxi vai mikä helevetti sille tuli? Pari päivää sitten teki saman homman, ei käynnistyny, mut sitten lähti! Nyt ei enää lähde! Onko kellään samoja kokemuksia?
Apua!!!
Eskortti
4
658
Vastaukset
- rob
Itse jäin helsinkiin kerran kun vaan ei käynnistynyt.Silloin vaihdoin vauhtipyörän
yhteydessä olevan anturin(oisko ollut 20-30€)
Ja ei kun ajoa! - orion 91
... otsikko virtalukonpohja 13.05.
oma kosla toimii nyt.- eskortti
Vaihdoin sytytyksenohjausboxin ja käyntiin hörähti:D
- GRIZZLY
eskortti kirjoitti:
Vaihdoin sytytyksenohjausboxin ja käyntiin hörähti:D
Huomasin tossa talvella semmoisen pikku ilmiön omassa Eskossani(-97 1.4 bensa STW), että kun moottorin käynnistää ja sammuttaa lähes saman tien(esim. siirrät autoasi pari metriä!). Niin seuraavan kerran joudut poikkeuksetta "SAHAAMAAN" koneen käyntiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889