Mistähän saisi sisäkaton STS-paneelia, mahdollisesti valkolakattua valmiiksi, valepontilla, eli lopputuloksena kapea, teräväreunainen panelointi? Jossain messuilla nähtiin mutta nyt ei tunu valmistajaa netistä löytyvän..
valepontilla olevaa STS-paneelia
5
3409
Vastaukset
- Jontte
Hyvä idea, olen itsekin käyttänyt.
Paremman palvelun puutavaraliikkeistä saa tilata lautaa omalla höyläyksellä.
Terien teko/asettelu maksaa jotain ja tilauksella voi olla minimimäärä, mutta rahalla saa.- hilma71
Kiitos asiallisesta vinkistä! Pitkällisen vanhojen sisustus- ja messulehtien selauksen ja googlauksen jälkeen löytyi Luviawoodilta valeuritettu valkovahattu paneelia, mutta se on mäntyä, joten se siitä..
Taidamme kääntyä paikallisen firman puoleen. - Tapanila
hilma71 kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vinkistä! Pitkällisen vanhojen sisustus- ja messulehtien selauksen ja googlauksen jälkeen löytyi Luviawoodilta valeuritettu valkovahattu paneelia, mutta se on mäntyä, joten se siitä..
Taidamme kääntyä paikallisen firman puoleen.Kenties tyhmä kysymys, mutta mikä vika siinä männyssä on? Etsitkö ns. "keinomateriaalia"?
- hilma71
Tapanila kirjoitti:
Kenties tyhmä kysymys, mutta mikä vika siinä männyssä on? Etsitkö ns. "keinomateriaalia"?
kuusta kuin mäntyä, lähinnä se tummuminen, vai liekö legendaa..
Edellisessä talossamme oli valkolakattu kuusipaneeli katossa ja siinä ei havaittavaa tummumista missään ainakaan vielä 6 vuoden asumisen jälkeen näkynyt. Toisaalta nyt mietinnän alla myös josko eroa onko paneeli valkolakattu vai -vahattu, vaikuttaako tummumiseen, onko kenelläkään kokemusta? - Jontte
hilma71 kirjoitti:
Taidamme kääntyä paikallisen firman puoleen.Kiitos hyvästä vinkistä.
Enpä tiennytkään tuota Luviawoodia.
Joskus on käynyt niin, että asiakas olisi halunnut valeurapanelia, mutta nyt ja heti.
Tilaamisessa menee oma aikansa ja tilaustavaran hintakin tuntuu pelottavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984