valepontilla olevaa STS-paneelia

hilma71

Mistähän saisi sisäkaton STS-paneelia, mahdollisesti valkolakattua valmiiksi, valepontilla, eli lopputuloksena kapea, teräväreunainen panelointi? Jossain messuilla nähtiin mutta nyt ei tunu valmistajaa netistä löytyvän..

5

3447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jontte

Hyvä idea, olen itsekin käyttänyt.

Paremman palvelun puutavaraliikkeistä saa tilata lautaa omalla höyläyksellä.
      Terien teko/asettelu maksaa jotain ja tilauksella voi olla minimimäärä, mutta rahalla saa.

• hilma71

Kiitos asiallisesta vinkistä! Pitkällisen vanhojen sisustus- ja messulehtien selauksen ja googlauksen jälkeen löytyi Luviawoodilta valeuritettu valkovahattu paneelia, mutta se on mäntyä, joten se siitä..
        Taidamme kääntyä paikallisen firman puoleen.

• Tapanila
        hilma71 kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vinkistä! Pitkällisen vanhojen sisustus- ja messulehtien selauksen ja googlauksen jälkeen löytyi Luviawoodilta valeuritettu valkovahattu paneelia, mutta se on mäntyä, joten se siitä..

Kenties tyhmä kysymys, mutta mikä vika siinä männyssä on? Etsitkö ns. "keinomateriaalia"?

• hilma71
        Tapanila kirjoitti:

Kenties tyhmä kysymys, mutta mikä vika siinä männyssä on? Etsitkö ns. "keinomateriaalia"?

kuusta kuin mäntyä, lähinnä se tummuminen, vai liekö legendaa..
        Edellisessä talossamme oli valkolakattu kuusipaneeli katossa ja siinä ei havaittavaa tummumista missään ainakaan vielä 6 vuoden asumisen jälkeen näkynyt. Toisaalta nyt mietinnän alla myös josko eroa onko paneeli valkolakattu vai -vahattu, vaikuttaako tummumiseen, onko kenelläkään kokemusta?

• Jontte
        hilma71 kirjoitti:

Kiitos hyvästä vinkistä.
        Enpä tiennytkään tuota Luviawoodia.

Joskus on käynyt niin, että asiakas olisi halunnut valeurapanelia, mutta nyt ja heti.
        Tilaamisessa menee oma aikansa ja tilaustavaran hintakin tuntuu pelottavan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe