Mistä löytyisi kaikkein taloudellisimmat lennot Los Angelesin suuntaan?
Katsoin lentoyhtiöiden sivuilta, kaikki noin 1000 euroa, hui! :o
Halpoja lentoja Kaliforniaan?
6
1248
Vastaukset
- annaks74
...Los Angelesin lennot muutama viikko sitten matkatoimisto Arean sivuilta. Tutkin ja vertailin hintoja eri sivuilla päiväkausia ja tuolta sain halvimmat. Hinnat varmasti jo nousseet siitä, mutta itse maksoin 700€. Viikko lähtöön:) Katso nyt kuitenkin arean lisäksi esim. ebookers, vertaa.com, pallontallaajat.net, matkaporssi.com.
- ...........
Itse en ole pohjois-amerikan lennosta koskaan maksanut yli 599 euroa. Silkkaa tyhmyyttä maksaa kovia hintoja kun tulevat juuri ennen matkaa alas ja ovat alhaalla muutama kuukausi ennen lähtöä.
........... kirjoitti:
Itse en ole pohjois-amerikan lennosta koskaan maksanut yli 599 euroa. Silkkaa tyhmyyttä maksaa kovia hintoja kun tulevat juuri ennen matkaa alas ja ovat alhaalla muutama kuukausi ennen lähtöä.
Eipä ole minulle taas käynyt Kalifornian lentojen kanssa ikinä noin. New Yorkin lennoista sen sijaan olen maksanut ENIMMILLÄÄN 400€ ja Floridan lennoista 550€. Päinvastoin kyllä ne hinnat vaan nousevat lähtöpäivän tullessa lähemmäksi tuonne Länsi-rannikolle. Itse ostin noi 700€:n lentoni (lähtöpäivä ensi maanantai) kolmisen viikkoa sitten. Nyt halvin hinta näyttää olevan samoille päiville päälle 900€.
Annaks kirjoitti:
Eipä ole minulle taas käynyt Kalifornian lentojen kanssa ikinä noin. New Yorkin lennoista sen sijaan olen maksanut ENIMMILLÄÄN 400€ ja Floridan lennoista 550€. Päinvastoin kyllä ne hinnat vaan nousevat lähtöpäivän tullessa lähemmäksi tuonne Länsi-rannikolle. Itse ostin noi 700€:n lentoni (lähtöpäivä ensi maanantai) kolmisen viikkoa sitten. Nyt halvin hinta näyttää olevan samoille päiville päälle 900€.
Vertaa.fi:stä näyttäisi saavan KLM:n lentoja alle 700€:lla. Matkustusajat vain vähän pitkiä (kaksi vaihtoa paluulennolla).
- nakke
Annaks kirjoitti:
Mitä oot mieltä, kannattaako new yorkin lentojen varaamista odottaa suht lähelle lähtöpäivää, esim. 1 kk? Että saako silloin edullisesti? Mitä oon kattonu niin NY:iin taitaa olla lähes koko ajan tarjouksia?
- .................
nakke kirjoitti:
Mitä oot mieltä, kannattaako new yorkin lentojen varaamista odottaa suht lähelle lähtöpäivää, esim. 1 kk? Että saako silloin edullisesti? Mitä oon kattonu niin NY:iin taitaa olla lähes koko ajan tarjouksia?
Varsinkin jos ei voi olla joustava lentopäivien suhteen esim. loman tms takia niin tuskin kannattaa kovin myöhään jättää lentojen varaamista. Mielestäni kannattaa seurata hintoja ja ostaa kun hinta tuntuu sopivalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit422770Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116