Mistä löytyisi kaikkein taloudellisimmat lennot Los Angelesin suuntaan?
Katsoin lentoyhtiöiden sivuilta, kaikki noin 1000 euroa, hui! :o
Halpoja lentoja Kaliforniaan?
6
1274
Vastaukset 6
- annaks74
...Los Angelesin lennot muutama viikko sitten matkatoimisto Arean sivuilta. Tutkin ja vertailin hintoja eri sivuilla päiväkausia ja tuolta sain halvimmat. Hinnat varmasti jo nousseet siitä, mutta itse maksoin 700€. Viikko lähtöön:) Katso nyt kuitenkin arean lisäksi esim. ebookers, vertaa.com, pallontallaajat.net, matkaporssi.com.
- ...........
Itse en ole pohjois-amerikan lennosta koskaan maksanut yli 599 euroa. Silkkaa tyhmyyttä maksaa kovia hintoja kun tulevat juuri ennen matkaa alas ja ovat alhaalla muutama kuukausi ennen lähtöä.
........... kirjoitti:
Itse en ole pohjois-amerikan lennosta koskaan maksanut yli 599 euroa. Silkkaa tyhmyyttä maksaa kovia hintoja kun tulevat juuri ennen matkaa alas ja ovat alhaalla muutama kuukausi ennen lähtöä.
Eipä ole minulle taas käynyt Kalifornian lentojen kanssa ikinä noin. New Yorkin lennoista sen sijaan olen maksanut ENIMMILLÄÄN 400€ ja Floridan lennoista 550€. Päinvastoin kyllä ne hinnat vaan nousevat lähtöpäivän tullessa lähemmäksi tuonne Länsi-rannikolle. Itse ostin noi 700€:n lentoni (lähtöpäivä ensi maanantai) kolmisen viikkoa sitten. Nyt halvin hinta näyttää olevan samoille päiville päälle 900€.
Annaks kirjoitti:
Eipä ole minulle taas käynyt Kalifornian lentojen kanssa ikinä noin. New Yorkin lennoista sen sijaan olen maksanut ENIMMILLÄÄN 400€ ja Floridan lennoista 550€. Päinvastoin kyllä ne hinnat vaan nousevat lähtöpäivän tullessa lähemmäksi tuonne Länsi-rannikolle. Itse ostin noi 700€:n lentoni (lähtöpäivä ensi maanantai) kolmisen viikkoa sitten. Nyt halvin hinta näyttää olevan samoille päiville päälle 900€.
Vertaa.fi:stä näyttäisi saavan KLM:n lentoja alle 700€:lla. Matkustusajat vain vähän pitkiä (kaksi vaihtoa paluulennolla).
- nakke
Annaks kirjoitti:
Mitä oot mieltä, kannattaako new yorkin lentojen varaamista odottaa suht lähelle lähtöpäivää, esim. 1 kk? Että saako silloin edullisesti? Mitä oon kattonu niin NY:iin taitaa olla lähes koko ajan tarjouksia?
- .................
nakke kirjoitti:
Mitä oot mieltä, kannattaako new yorkin lentojen varaamista odottaa suht lähelle lähtöpäivää, esim. 1 kk? Että saako silloin edullisesti? Mitä oon kattonu niin NY:iin taitaa olla lähes koko ajan tarjouksia?
Varsinkin jos ei voi olla joustava lentopäivien suhteen esim. loman tms takia niin tuskin kannattaa kovin myöhään jättää lentojen varaamista. Mielestäni kannattaa seurata hintoja ja ostaa kun hinta tuntuu sopivalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771198
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K151006En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61970- 65871
- 60760
- 59744
- 62671
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24650- 69642
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.38617- 133616
- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35539- 33520
- 29515
- 19507
- 72486
- 40467
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m105454