Terve kaikille.
Mä olen just 17 täyttänyt. Enkä ole kirjoitellut näihin palstoihin mutta lukenut olen paljon näitä ja deittejä Homohan mä olen ja se siitä. Mä näen että näissä on liian paljon koviksia, sellaisia tylyjä tyyppejä jotka haluavat vain mollata niitä jotka ei ole ihan mainstream. Eivät kaikki oo mutta liian moni on sellaisia. Minä olen homonakin vähän erilainen. Kyllähän mulla on ollut sexiäkin aikas paljon. Mutta mun tavalla. Mä en välitä yhtään anaalista. En ole sillain koskaan ollut enkä tule oleenkaan. Mun juttu on ihan vaan suu sellaista. ja sekin vielä siten et minä vaan teen sitä. Muhun ei saa koskea.
Mä olin aluksi parin koulukaverin kanssa ja monta kertaa. Mutta hekin olivat niin pirun koviksia. Mutta sitten mä olin pitkään yhden kunnolla aikuisen kanssa, vähän yli 40 v. Se oli ihan eri juttu. Se oli tosi ihanaa. Asui samassa talossa. Oli tosi kiva ja sellainen hellä eikä mikään uhooja. Mutta mies joutui muuttamaan duunin takia eurooppaan. Sitä minä suren vieläkin. Ei siitä sen enempää.
Olenhan mä selannut paljon deittejä ja tiedän et munlaisia nuoria on paljon muitakin. Onpa niitä reilun ikäisiäkin jotka tykkäisi olla munlaisen kanssa ja vieläpä sillain. Kuitenkin kovin vähän niitä on. Mutta noi iskuri ja muut deitit on mun mielestä ihan out. Ne on täynnä niitä äglöjä koviksia. Aika härskejäkin kirjoittelee: ”Täältä pesee isoo melaa ja joka reikään” Mä en pysty laittaan niihin mitään tai edes vastaamaan. Ovatko kaikki sitten tuollaisia? Tuntuu siltä. Mullehan tämä tilanne on vaikeeta, kun kukaan ei oikeastaan tiedä mun homoutta. Ei kaverit eikä muutkaan. Vain ne pari koulukaveria tietysti se yksi joka on poissa ulkomailla. Ei siis voi olla oma ittensä. Ei millään. Mä olen liian herkkä siihen.
Nyt mä ihan ystävällisesti kysyn että löytyiskö porukasta ketään joka on ollut nuorena samanlainen kuin mä oliko yhtä vaikeaa kuin mulla? Miten selvitit asian vai jouduitko jäämään yksin? Jouduitko pahasti mollatuksi kun luottamus petettiin? Mä olen niin neuvoton tän asiani kanssa että en tiedä mitä oikein tekisi. Kun ei uskalla lähestyä ketään. Olisi niin hyvä saada neuvoa joltain paljon kokeneelta. Mutta mä pyydän ihan tosissani että älkää lähettäkö mitään pottuilua. Ihan vaan asiaa please. Mä en pysty mitenkään käymään tätä läpi niin kuin te käytte tällain avoimesti. Koko kansahan lukee näitä. Hyvä kun sain tän laitettua. Siksi mä annan mun meiliosoitteen [email protected] Jos ny joku viittii.
Nuori ja yksin
6
1533
Vastaukset
- karsikas
"""Olenhan mä selannut paljon deittejä ja tiedän et munlaisia nuoria on paljon muitakin."""Sulaisia ei todellakaan ole paljoa...onneksi
- Härregyyd!
Nyt en ole varma, mitä tarkoitat koviksella. Ovatko kaikki "niin pirun koviksia", jotka eivät pidä huoneistossaan mielikuvitusystäviä, leiki nukeilla ja maalaa sormiväreillä karvattomia sukuelimiä seinälle?
Sellaiselta tapaukselta suorastaan kuulosti, rehellisesti sanottuna. Ei mitään pottuilua..
"Mun juttu on ihan vaan suu sellaista. ja sekin vielä siten et minä vaan teen sitä. Muhun ei saa koskea."
Tuo ei ole seksiä. Seksissä on kysymys läheisyydestä, eikä siitä, että "Muhun ei saa koskea".
"Oli tosi kiva ja sellainen hellä eikä mikään uhooja."
Siis kaiketi ymmärrät, että tuo sika oli vain perverssi vanha pedofiili, joka halusi suihinoton pikkupojalta. En nyt pottuile, mutta tuo on sairasta.
Treffipalstalla nyt aina on kaikenlaisia "Isokaluisia rankaisijoita". Hieman "erilaisia nuoria".
"en pysty mitenkään käymään tätä läpi niin kuin te käytte tällain avoimesti"
Jos nimimerkin takana netissä kirjoittelu on avointa, mitenköhän pystyisit keskustelemaan kasvokkain? Vaikuttaisi vakavalta sosiaalisten tilanteiden pelolta, siihen on olemassa lääkityksiä. Uskallatko liikkua yksin kaduilla auringon laskettua? - miemei
joo et ole ainoo joka ei haluu sitä "melaa heti joka reikään". Mä olin nuorena kans samanlainen ku sä, enkä kaivannu seksii just yhtään. Mä vaan halusin olla lähekkäin ja pussailla jonku kivan pojan kaa enkä muuta. Seksi merkkaa liian paljon just homo suhteissa valitettavasti ja läheisyys ja rakkaus ja uskollisuus ei just yhtään. Onneks mulla on just hirveen hyvä mun kundi kaveri eikä se vongaa seksin perään kaiken aikaa. Meillä on just oikein hyvä suhde koska välitämme toisistamme just ihmisinä ekana ja seksi sit tulee tokana jos sittenkään, mä vaan nukun sen kainalossa ja meillä on hyvä olla lähekkäin. Älä etsi seuraa ainakaan mistään gay bileistä sillä tuskin löydät sieltä mitään vakavasti otettavaa tapausta. Se oikee ei oo siellä eikä sitä tarvi lähtee hakeen merten takaa: odota mielummin sitä oikeaa se on sen arvoista. Oikein hyviä miehiä löytyy mielummin maaseudulta: katsoithan Ullivan cowboyt.
- eetu-x
Eiköhän tässä ole nyt kyse enemmän luonteenlaadusta kuin iästä. Jotkut ovat tunteellisia, helliä ja huomioonottavia ja toiset taas "koviksia". Homoista löytyy kaikenlaista porukkaa kuten heteroistakin ja sun tehtävä on sit valita sieltä sellainen, joka tuntuu oikeelta ;)
- ...
hellimistä kirjoitti:
Kiva herkkä pätkä:
http://www.youtube.com/watch?v=bX9HzUEz2i4&search=gay sexSiellä on perempiakin, kun laittaa paremmat hakusanat...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753