Nuori ja yksin

erilainen1

Terve kaikille.

Mä olen just 17 täyttänyt. Enkä ole kirjoitellut näihin palstoihin mutta lukenut olen paljon näitä ja deittejä Homohan mä olen ja se siitä. Mä näen että näissä on liian paljon koviksia, sellaisia tylyjä tyyppejä jotka haluavat vain mollata niitä jotka ei ole ihan mainstream. Eivät kaikki oo mutta liian moni on sellaisia. Minä olen homonakin vähän erilainen. Kyllähän mulla on ollut sexiäkin aikas paljon. Mutta mun tavalla. Mä en välitä yhtään anaalista. En ole sillain koskaan ollut enkä tule oleenkaan. Mun juttu on ihan vaan suu sellaista. ja sekin vielä siten et minä vaan teen sitä. Muhun ei saa koskea.
Mä olin aluksi parin koulukaverin kanssa ja monta kertaa. Mutta hekin olivat niin pirun koviksia. Mutta sitten mä olin pitkään yhden kunnolla aikuisen kanssa, vähän yli 40 v. Se oli ihan eri juttu. Se oli tosi ihanaa. Asui samassa talossa. Oli tosi kiva ja sellainen hellä eikä mikään uhooja. Mutta mies joutui muuttamaan duunin takia eurooppaan. Sitä minä suren vieläkin. Ei siitä sen enempää.
Olenhan mä selannut paljon deittejä ja tiedän et munlaisia nuoria on paljon muitakin. Onpa niitä reilun ikäisiäkin jotka tykkäisi olla munlaisen kanssa ja vieläpä sillain. Kuitenkin kovin vähän niitä on. Mutta noi iskuri ja muut deitit on mun mielestä ihan out. Ne on täynnä niitä äglöjä koviksia. Aika härskejäkin kirjoittelee: ”Täältä pesee isoo melaa ja joka reikään” Mä en pysty laittaan niihin mitään tai edes vastaamaan. Ovatko kaikki sitten tuollaisia? Tuntuu siltä. Mullehan tämä tilanne on vaikeeta, kun kukaan ei oikeastaan tiedä mun homoutta. Ei kaverit eikä muutkaan. Vain ne pari koulukaveria tietysti se yksi joka on poissa ulkomailla. Ei siis voi olla oma ittensä. Ei millään. Mä olen liian herkkä siihen.
Nyt mä ihan ystävällisesti kysyn että löytyiskö porukasta ketään joka on ollut nuorena samanlainen kuin mä oliko yhtä vaikeaa kuin mulla? Miten selvitit asian vai jouduitko jäämään yksin? Jouduitko pahasti mollatuksi kun luottamus petettiin? Mä olen niin neuvoton tän asiani kanssa että en tiedä mitä oikein tekisi. Kun ei uskalla lähestyä ketään. Olisi niin hyvä saada neuvoa joltain paljon kokeneelta. Mutta mä pyydän ihan tosissani että älkää lähettäkö mitään pottuilua. Ihan vaan asiaa please. Mä en pysty mitenkään käymään tätä läpi niin kuin te käytte tällain avoimesti. Koko kansahan lukee näitä. Hyvä kun sain tän laitettua. Siksi mä annan mun meiliosoitteen [email protected] Jos ny joku viittii.

7

1866

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karsikas

"""Olenhan mä selannut paljon deittejä ja tiedän et munlaisia nuoria on paljon muitakin."""Sulaisia ei todellakaan ole paljoa...onneksi

• Härregyyd!

Nyt en ole varma, mitä tarkoitat koviksella. Ovatko kaikki "niin pirun koviksia", jotka eivät pidä huoneistossaan mielikuvitusystäviä, leiki nukeilla ja maalaa sormiväreillä karvattomia sukuelimiä seinälle?

Sellaiselta tapaukselta suorastaan kuulosti, rehellisesti sanottuna. Ei mitään pottuilua..

"Mun juttu on ihan vaan suu sellaista. ja sekin vielä siten et minä vaan teen sitä. Muhun ei saa koskea."

Tuo ei ole seksiä. Seksissä on kysymys läheisyydestä, eikä siitä, että "Muhun ei saa koskea".

"Oli tosi kiva ja sellainen hellä eikä mikään uhooja."

Siis kaiketi ymmärrät, että tuo sika oli vain perverssi vanha pedofiili, joka halusi suihinoton pikkupojalta. En nyt pottuile, mutta tuo on sairasta.

Treffipalstalla nyt aina on kaikenlaisia "Isokaluisia rankaisijoita". Hieman "erilaisia nuoria".

"en pysty mitenkään käymään tätä läpi niin kuin te käytte tällain avoimesti"

Jos nimimerkin takana netissä kirjoittelu on avointa, mitenköhän pystyisit keskustelemaan kasvokkain? Vaikuttaisi vakavalta sosiaalisten tilanteiden pelolta, siihen on olemassa lääkityksiä. Uskallatko liikkua yksin kaduilla auringon laskettua?

• miemei

joo et ole ainoo joka ei haluu sitä "melaa heti joka reikään". Mä olin nuorena kans samanlainen ku sä, enkä kaivannu seksii just yhtään. Mä vaan halusin olla lähekkäin ja pussailla jonku kivan pojan kaa enkä muuta. Seksi merkkaa liian paljon just homo suhteissa valitettavasti ja läheisyys ja rakkaus ja uskollisuus ei just yhtään. Onneks mulla on just hirveen hyvä mun kundi kaveri eikä se vongaa seksin perään kaiken aikaa. Meillä on just oikein hyvä suhde koska välitämme toisistamme just ihmisinä ekana ja seksi sit tulee tokana jos sittenkään, mä vaan nukun sen kainalossa ja meillä on hyvä olla lähekkäin. Älä etsi seuraa ainakaan mistään gay bileistä sillä tuskin löydät sieltä mitään vakavasti otettavaa tapausta. Se oikee ei oo siellä eikä sitä tarvi lähtee hakeen merten takaa: odota mielummin sitä oikeaa se on sen arvoista. Oikein hyviä miehiä löytyy mielummin maaseudulta: katsoithan Ullivan cowboyt.

• eetu-x

Eiköhän tässä ole nyt kyse enemmän luonteenlaadusta kuin iästä. Jotkut ovat tunteellisia, helliä ja huomioonottavia ja toiset taas "koviksia". Homoista löytyy kaikenlaista porukkaa kuten heteroistakin ja sun tehtävä on sit valita sieltä sellainen, joka tuntuu oikeelta ;)

• Anonyymi00009

Aloitus on 20 vuotta vanha! Aloittaja on nykyään 37-vuotias ja elämässä ehtinyt tapahtua paljon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      134
      744
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      622
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      609
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      561
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      500
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      458
    9. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      455
    10. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      262
      449
    11. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      90
      407
    12. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      391
    14. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      385
    15. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      32
      376
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      84
      375
    17. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      375
    18. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    19. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      63
      362
    20. 20
      357
    Aihe