yritetäänpä vähän herätellä tätä palstaa, koska eminem todella on hyvä ja kunnioitettava artisti, eikä mikään turha ulkonäöllä myyvä massarämpyttäjä....
elikkäs kysymys kuuluu, mikä on eminemin biiseistä kaikkein paras?ja miksi? yksi vain . entä mistä musa videosta pijät kaikkein eniten.
oma vastaus on biiseista way i am
ja musavideoista cleaning out my closet
paras biisi? kysely
26
4471
Vastaukset
- lll
till i collapse
- pölöpölöpölöpölö
paras biisi on mockinbird ja musavideo shake that.
- Anonyymi
Mitä Vi***?!!! Musavideo Shake that?!!!
- oujeee
Paras biisi on Stan
ja paras musavideo on Without me - kumier
ehkäpä mockinbird en tiiä miks mut se on jotenki vaan paras ja musiiki viedoista en oo nähny ku yhen niin eli when i´m gone
- 133
Paras kappale Welcome to Detroit
Paras video Shake that Paras biisi on The Way I Am. Vissiin vihaisin ja intensiivisen kipale sälliltä. Kaikki toimii, simppelistä taustasta lyyrikoihin, jotka ovat täyttä rautaa alusta loppuun, filleri-laineja ei ole, pelkkää riimittelevää tilitystä alusta loppuun.
Paras video on ehkäpä Stan. Ei oikein osaa valita, kun ne musavideot eivät nyt ole se tärkein juttu.- Dirrty-diva
- Paras biisi: Lose Yourself
- Paras Musavideo: When I'm Gone - *Hailie Jade, I love that n...
no videoista, mitä oon nähny, nii ehkäpä Without Me ja biiseistä muuten.. en osaa sanoo jos kaikki otetaan mukaan, mut the eminem show levyltä paras on kyllä "Business"!
Ja Lose Yourself on ihan kingi!!
Niii, sori, ei saanu laittaa kun yhen...xD - susu88
Lose Yourself, hyvä biisi ja video:DD
- joku
tällä hetkellä paras piisi:lose your self
paras video:just lose it - :)))))))))))))9
Paras biisi : Square Dance
Paras video : You Don't Know - Just a guy
Paras biisi mielestäni Go to sleep.
Mieleenpainuvin ehkä Lose yourself.
Paras partyhit ehkä Without me.
...ja ainakin mielestäni kirkkaasti paras ALBUMi on Eminem show!- Marsall
Mä tykkään eminemin biiseist ehkä
-Superman
-Lose yourself
-You don`t know
-3 am
-Not afraid
mut kaikkee tulee kuunneltua - EmFan
Marsall kirjoitti:
Mä tykkään eminemin biiseist ehkä
-Superman
-Lose yourself
-You don`t know
-3 am
-Not afraid
mut kaikkee tulee kuunneltua... mutta sanoisin parhaimmaksi kappaleeksi Without me:n :D Saa aina hyvälle tuulelle. Paras video siinä kans on.
- kaakeli,kms
EmFan kirjoitti:
... mutta sanoisin parhaimmaksi kappaleeksi Without me:n :D Saa aina hyvälle tuulelle. Paras video siinä kans on.
sama without me on kyl aika hauska... mun mielest eminemin värjättyä hiukset tummiks se muuttu jotenki aika julmaks, emt. mut se ei hymyile enää paljoo ja on vähä sellainen outo... kappaleetki menee iha surullisen puolelle mut sillo ku sil oli ne vaaleet ne sopi sille paremmi ja se oli aina haastatteluissa mukava :O
- EmFan
kaakeli,kms kirjoitti:
sama without me on kyl aika hauska... mun mielest eminemin värjättyä hiukset tummiks se muuttu jotenki aika julmaks, emt. mut se ei hymyile enää paljoo ja on vähä sellainen outo... kappaleetki menee iha surullisen puolelle mut sillo ku sil oli ne vaaleet ne sopi sille paremmi ja se oli aina haastatteluissa mukava :O
vaikkei Em tummiksi hiuksia värjääkkään, se on sen luonnollinen väri, ennen se blondas. Se päätti pitää taukoa kun sen tosi hyvä ystävä Proof kuoli ja se masentu vielä entisestään niin samalla muuttu kappaleetkin synkiksi. Toivottavasti vielä joskus saadaan kuulla iloista Eminemiä :)
- öööäljhg
EmFan kirjoitti:
vaikkei Em tummiksi hiuksia värjääkkään, se on sen luonnollinen väri, ennen se blondas. Se päätti pitää taukoa kun sen tosi hyvä ystävä Proof kuoli ja se masentu vielä entisestään niin samalla muuttu kappaleetkin synkiksi. Toivottavasti vielä joskus saadaan kuulla iloista Eminemiä :)
Eikse värjänny hiuksensa sen merkiks et se on nyt irti huumeista??? niin mä oon ainaki luullu...
- Tum-pelo
Paras biisi: Lose Yourself
Paras videos: Not Afraid- Eminemfan2000
Miten te voitte luokitella eminemin biisei ku kaikki on ihan parhaita! XD ja sil on luonnollisesti tummat hiukset. Sillon se oli slim shady iloinen hullu äijä ja nyt se on synkkä marshal mathers .
- Slim Shady 8
Eminemfan2000 kirjoitti:
Miten te voitte luokitella eminemin biisei ku kaikki on ihan parhaita! XD ja sil on luonnollisesti tummat hiukset. Sillon se oli slim shady iloinen hullu äijä ja nyt se on synkkä marshal mathers .
Paras biisi o Hellbound
ja musiikkivideoist paras on Sing for the moment.
- asdfghjklöqwertyuiop
Paras biisi: When im gone
Paras video: not afraid - i love eminem
Paras biisi : mockingbird
paras video: When im gone - musa
paras on eminem lose yourself
- Anonyymi
Lose tour self!!
- Anonyymi
Eminem = Eni Men = Any Men = Tavallinen Mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481