Nopeus vapaa tuntureilla?

kuski86

Pitääkö paikkansa ettei Norjan tuntureilla ole nopeusrajoituksia? Kiinnostaisi lähteä kokeilemaan auton mutka-ominaisuuksia serpentiiniteille. Kumpi väistää ylöspäin vai alaspäin menevä, jos ei tarpeeksi tilaa?

Kaverin kaveri kertoi myös ettei Norjan kytillä ole oikeutta ottaa ulkomaalaisen korttia pois. Onko totta?

Älkää turhaan varotelko, olen kokenut kuski, inssin läpäisin jo maaliskuussa.

5

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kortti jo vdesta 1979

      Kaveris valehtelee ... kortti lähtee, kertaheitolla, ja kävelemään pistävät tollaset koltiaiset.

    • mutta tuolta löytyy hinnat ylinopeudellekin, JA SE ON KÄTEISELLÄ MAKSETTAVA HETI, muuten joudut jalkamieheksi, ja serpemutkissa ei sinun ajotaidollasi mennä ensimmäistä pitemmälle;))
      VITSINÄ TÄMÄKIN;))
      Niin ja niillä tuntureilla siis siellä päällä ei niitä serpejä pahemmin ole, mutta sitten alastullessa ja ylösnoustessa sitäkin enemmän.
      ne hinnat
      http://www.kolumbus.fi/matti.gronroos/norjafaq.html

    • juttuja

      juttuja kun joku keksinyt jotain älytöntä ja joku ottaa sen tosissaan. Norjan tuntureilla on 70km yleisrajoitus.

    • pidä paikkaansa

      Älä mene edes kokeilemaan, voi käydä todella kalliiksi.

      • nibx

        joo olet varmaan todella kokenut kuski, jos jo noin monta kk kortti ollut :D
        joo, mutta vitsit sikseen..
        evoluutio karsii kyllä hyvin, että anna palaa vaan. tosin sääli jos muut joutuvat kärsimään, joten tee tuo tieltä ulos-/alasajo mielellään öiseen aikaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe