Kultaranta-treimani

käyneitä

Hei!
Onko kellään kokemuksia suomal.lomaosaketalosta treimani-kultaranta? tai vinkkejä edull.vuokra viikoista Pärnun lähistöllä vko 26.

5

1581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oskuboy

      kunnosteettu vanha kerrostalo pienessä kylässä ennen latvian rajaa

      eli jos vuokraat niin kaupungista eväät mukaan
      kelpaa löhölomapaikaksi
      latvia lähellä joten voi pistäytyä rajan yli
      halvemmalle siiderille

      • kävellen ulkomaille

        Bussilla makssa 3eek rajalla !

        Siiten passi mukaan ja Latviaan !


      • Jaana ja Timo

        Se kuvaus "vanhasta kerrostalosta kunnostettu" ei oikein vastaa kohdetta.
        Katselkaa ihmeessä kuvia www.treimani.com.
        Käytiin viime kesänä ja hieno on paikka. Mutta ei kaupunkilomailuun mieltyneille - löhöloma ja Riiga


    • Anonyymi

      Treimanin Kultarantaa ylläpitää suomalaisten yhteisö. Taloyhtiötä hoidetaan suomalaisella periaatteella. Hallitus on valittu talon asukkaista ja kokouksissa selvitetään korjattavat asiat, joihin yhtiövastiketta kerätään. Hyvä, yhteen hiileen puhaltava yhteisö. Jotkut osakkaat vuokraavat asuntojaan lomalaisille silloin, kun itse eivät ole paikalla. Kylällä on oma kauppa, ihan kattava, pakasteesta löytyy vaikka mitä. Ihana meri, kirkas vesi ja hiekkarantaa etelän ja pohjoiseen niin kauas kuin jaksaa katsoa. Tungosta rannalla ei ole! Aivan ihana
      paikka perheille ja rauhaa rakastaville. Olen viettänyt viikkoja Kultarannassa, kokemukseni pelkästään positiivisia.

      • Anonyymi

        Alkoholistien kyläpahanen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe