Voinko olla raskaana vai mikä

Söin luiskan meliane e-pillereitä kaksi kuukautta sitten lopetin ne kauheiden päänsärkyjen takia. Sen jälkeen seuraavassa kuussa tuli niukat kuukautiset kaksi kertaa. Nyt kuukautiset alkoi 1 eli suurinpiirtein oikeeseen aikaan, mutta ennen e-pillereiden syömistä minulla oli isot kuukautiset kuin taas nyt kuukautiset on koko ajan niukat. Voinko olla raskaana? Mikä voi olla? Kumpi on luotettavin terveyskeskuksessa virtsasta tehty raskaustesti vai apteekista ostettu raskaustesti?
5689
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

kondomia? Onko se hajonnut? Jos olet käyttänyt kondomia, ja se ei ole hajonnut, niin silloin et voi olla raskaana. Mutta voithan varmistaa ostamalla apteekista raskaustestin. Se on yhtä varma kuin terveyskeskuksessa tehty.

Äänestä
  • raskaana voi olla vaikka olisi käyttänyt mitä tahansa ehkäisyä. Myös sterilointi voi pettää. Surettaa niin kovin kun täysin epäkypsät ja naiivin hyväuskoiset teinit harrastaa seksiä ja kuvittelee olevansa ihan turvallisilla vesillä. Kun harrastat seksiä, on AINA raskauden riski. Kannattaa miettiä miten valmis on kantamaan seuraukset.

    Äänestä

  • Kondomissakin voi olla niin pieniä reikiä, että niitä ei edes huomaa.
    Mikään ehkäisykeino ei ole 100% varma, ja raskaaksi tuleminen on joka yhdynnässä mahdollista.
    Seksisuhteet kannattaa aloittaa vasta, kun on valmis ja kypsä vastaamaan tekojensa seuraamuksista. Seksisuhteissa tämä tarkoittaa molempia osapuolia.

    Äänestä

  • vielä kerran ei kirjoitti:

    Kondomissakin voi olla niin pieniä reikiä, että niitä ei edes huomaa.
    Mikään ehkäisykeino ei ole 100% varma, ja raskaaksi tuleminen on joka yhdynnässä mahdollista.
    Seksisuhteet kannattaa aloittaa vasta, kun on valmis ja kypsä vastaamaan tekojensa seuraamuksista. Seksisuhteissa tämä tarkoittaa molempia osapuolia.

    kondomi on mitä luotettavin ehkäisymenetelmänä. Suojaa myös sukupuolitaudeilta, toisin kuin esim. ehkäisytabletit.

    Äänestä

Lopetin itse samaisten pillereiden syömisen vajaa kaksi vuotta sitten. Nyt vasta puolen vuoden sisällä vuotojen runsaus ja säännöllisyys on tasaantunut. Heti pillereiden lopettamisen jälkeen tilanne oli minullakin samanlainen kuin sinulla..vuoto oli huomattavasti vähäisempää kuin pillereiden käytön aikana ja saattoi kestää vain pari-kolme päivää. Sinuna en olisi huolissani..ellei syytä huoleen esimerkiksi sitten raskauden osalta todella ole.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


tyttö pelokas kirjoitti:

Söin luiskan meliane e-pillereitä kaksi kuukautta sitten lopetin ne kauheiden päänsärkyjen takia. Sen jälkeen seuraavassa kuussa tuli niukat kuukautiset kaksi kertaa. Nyt kuukautiset alkoi 1 eli suurinpiirtein oikeeseen aikaan, mutta ennen e-pillereiden syömistä minulla oli isot kuukautiset kuin taas nyt kuukautiset on koko ajan niukat. Voinko olla raskaana? Mikä voi olla? Kumpi on luotettavin terveyskeskuksessa virtsasta tehty raskaustesti vai apteekista ostettu raskaustesti?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu