Lapsettomuushoito

Nykyisin isä

Me yritimme saada lasta pari vuotta, eikä tullut mitään hommasta. Emäntä vehtasi lämpömittarin kanssa jne. Joka kuukausi monena peräkkäisenä iltana jyskytettiin. Ja joka kerta pari viikoa sen jälkeen emännän pettynyt ilma kertoi jo olennaisen....

Päätimme että yritämme päästä lapsettomuushoitoon. Kun meihin otettiin vihdoin yhteyttä sairalan suunnalta, kävimme ensin yhden lääkärin haastattelussa. Kerrottiin mitä ne hoitovaihtoehdot oikein ovat, ja että ensin pitää tehdä tutkimuksia. Seuravan kerran kun tulemme, oli ensimmäisten tutkimusten vuoro. Minulta piti mm ottaa siemennestekoe.

Mentiin siis toinen kerta. Lääkärin, joka oli kolmekymppinen nainen, lisäksi oli paikalla kakskymppinen vaalea nainen, sairaanhoito- tai kätilöopiskelija, jolla oli harjoittelujakso sairaalassa. Hän istui minua vastapäätä kun meitä haastateltiin, ja poiketen miten suomalaisissa sairaaloissa hoitajat nykyisin pukeutuvat, oli hänellä sellainen valkoinen hyvin istuva mekko joita näkee yleensä vain amerikkalaisissa elokuvissa. Se oli napitettu edestä ja alin nappi oli aika korkealla, että kun hän piti polviaan ristissä, näki vilauksen pitkälahkeisista mustista pitsialushousuista. Eli jokainen voi arvata mitä minä katselin, kun istuimmme lääkäsin pienessä vastaanottohuoneessa.

Minulta otettaisiin siemennestekoe, ja kyseinen hoitaja-opiskelija otti ja opasti minut paikkaan missä se otettaisiin. Vaimo jäi lääkärin tutkittavaksi. Tyttö sanoi että mennään käytävän päähän, hän avasi oven, ja tultiin tyhjään toimistohuoneeseen. Siellä ei ollut muita kalusteita kuin pari vanhaa nojatuolia ja sohva. Erillisen oven takana oli vessa, ja hän kysyi minulta: "Haluatko ensin vähän rentoutua?" Hän oli istahtanut tuolille ja laittoi taas polvet ristiin. Mekon helma valui aika korkealle ja aluspökät vilahti taas, joten huomasin että tuo tyttö kiusaa nyt ihan tahallaan...

Letkautinkin että: "Vai saako rentoutua ihan katsellemalla maisemia ensin?" Hän vastasi että "No tietysti!" Katselin n 5 ekunttia häntä, ensin silmiimn, sitten reittä ja uudestaan silmiin. En voinut pidätellä hymyäni. Hän vastasi hymyyni ja sanoi, että "katsoa saa, koskea ei!", ja heilutteli polveaan. En totisesti koskenut, mutta tuntui että nyt pitää heti laskea housut kinttuihin, koska pian pamahtaa. Käännyin kohti vessanovea, ja etsiskelin valokatkaisinta. Hoitaja-opiskelija sanoi että "tähtää tähän mukiin sitten" ja ojensi sen minulle. Se oli sellainen kannellinen parin desin rähjäinen muovimuki. Oli varmaan käytetty yhden jos toisen kerran, en viitsinyt heti avata koska haisi varmaan kuvottavalle. Katsoin mukia ja sanoin "ai tähänkö?"

"Rentoudu nyt ensin rauhassa, niin näyte onnistuu parhaiten!" Hän sanoi, tuli lähelleni ja kosketteli housujani edestä, ja minä vastasin koskettelemalla hienovaraisesti hänen mekkoaan. pujottelin etusormeni nappien välisestä aukosta sisään, ja löysin pehmeän, kostean kohdan. Tyttö veti vetskarini auki ja laski housuni alas, ja samantien mikkihiiri-bokserini. Hän hyväili kalua ja kiveksiä aistillisilla sormenpäillään, kalu ponnahti pystyyn kuin seiväs, hän alkoi hyväillä sitä, kyykistyi ja avasi suunsa, nieli sitä kielenpäällä. Sitten hän hellävaraisesti otti sormilla kiinnin ja alkoi vatkata, ja minä sain taas tuntea mitä häenn mekkonsa alla oli. Avasin kaikki napit, rintsikoita ei ollut, oli vaan ihanat opiskelijatytön kiinteät tisut. Kutittelin sormenpäilläni niitä...

Ei mennyt kuin pari sekunttia ja makasin hänen päällään sohvalla ja lopulta vedin hänen pöksyt pois ja hän tarttui kaluuni, ja hän vei sitä itseän kohti. Sitten jatkettiin, päästiin nopeasti oikeaan rakastelurytmiin kiinni, nainen avautui täysin, aloki voihkia, mutta sitten kun minäkin aloin murista kuin uroshirvi, hän tempaisi näytepurkin esiin, työnsi minut vahvalla otteella pois, laittoi purkin kaluni alle josta suihkusi kovalla paineella siemennestettä. Autoin omilla sormillani ja sitä ainetta tosiaan tuli paljon... Meitä molempia alkoi naurattaa....puimme vaatteet yllemme taas. Erittäin huolellisesti kaiken lisäksi, ja pesin itseni vessassa ja kampasin hiukseni.

Naama punaisena hän lähti käytävää pitkin viemään näytepurkkia labraan ja sanoi, että "Moi sitten, toivottavasti saatte muksuja!"

Noin 3 viikon päästä kun tulin kotiin töistä, oli jotain outuja väriliuskoja eteisen pöydällä. Vaimo tuli intoa täynnä ja näytti, sanoi että varmuuden vuoksi juossut uudetaan apteekkiin ja ostanut toisenkin testin. Ja ne näytti molemmat että nyt olisi tosi kyseessä!

5

11822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xy

      erilainen ja kiva!

    • Pian äiti

      ...mies/nainen panee tai katselee novellissa (tai muuten) muita, meinaa tulla yrjö.

      Jos vaikka pariskunta päättää ottaa toisen parin mukaan leikkiin, tai ei-vakavasti-seurusteleva tekee lähes kuinka kinkyä tahansa, on juttu ok.

      Mutta, kun mies, joka meinaa tehdä lapsen rakastamansa naisen kanssa, katselee tai koskee toiseen naiseen, niin HYI! Miten voi joku valehdella himoitsevansa ja rakastavansa vaimoaan, jos samalla tekee mieli toista. (sama tietysti toisinpäinkin)..

      • Ihmettelijä

        Minkähän takia täytyy istua koneen ääressä ja lukea tällaisia viestiä lukien jos meinaa tulla yrjö, ihme juttu. Sitten vielä kommentoida että yrjöttää. Taitaa se kuitenkin jotenkin kiinnostaa?
        P.S. Tiesitkö muuten että ei ne kaikki elokuvatkaan perustu todellisuuteen...


      • hk

        Taisit itsekkin kiihoittua kun olet raskaana!!!!et kai muuten lukisi näitä...
        Tiedän että paikkojasi pakottaa, voisin tulla antamaan öljy hierontaa...


    • Liny

      Ei mikään hyvä, kun ei ollut ns. "aito" tilanne, eikä edes kovin kiihottava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe