ei toimi Maltalla, tulimme viime lauantaina 3.6 ja todettiin että ei ole sopimusta täkäläisten oporaattoreiden kanssa. Saunalahden nettisivut väittää että on sopimus Vodafonen kanssa, mutta Vodafonen sivut kertovat että näin ei ole.
Muuten sopivan lämmintä, tänään 25 C, heikkoa tuulta
Saunalahti
5
745
Vastaukset
- Lee
Moi !
Olen itsekin Maltalla, tosin pidemmällä reissulla.. hankin Go Mobile:n kortin täälläolon ajaksi, muttei sekään aina tunnu toimivan, vaikka heillä on sopimus Soneran kanssa.
Vodaphone tuntuu olevan parempi vaihtoehto (näistä kahdesta), jos tarvitsette hankkia paikallisen prepaid kortin.
Mukavaa Lomaa !- Rory
Viime lokakuussa saunalahden liittymäni toimi Maltalla. Harmi jos ei enää toimi.
Asuessani Maltalla otin pre paidin Vodaphonelta, se toimi aina moitteettomasti. Go mobilen kanssa oli joillakin tutuilla ongelmia.
- june80
Kyllä Saunalahden liittymä toimi Maltalla, mutta ei suinkaan jokapaikassa.Itse olin Bugibbassa ja siellä ei puhelimessa ollut eloa lainkaan, mutta saaren toisella puolella pienen pienessä kalastajakylässä toimi täydellisesti...Vodafonen verkossa!
- toimiiihan
Buggibbassa olin ja hyvin toimi.
- june80
toimiiihan kirjoitti:
Buggibbassa olin ja hyvin toimi.
meilläpä ei toiminut...tiedä häntä miksi ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1013502Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta83363Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää522372Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten762331Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut972307Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1392098HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364221882Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt341863Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1171801Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin491637