ei toimi Maltalla, tulimme viime lauantaina 3.6 ja todettiin että ei ole sopimusta täkäläisten oporaattoreiden kanssa. Saunalahden nettisivut väittää että on sopimus Vodafonen kanssa, mutta Vodafonen sivut kertovat että näin ei ole.
Muuten sopivan lämmintä, tänään 25 C, heikkoa tuulta
Saunalahti
5
696
Vastaukset
- Lee
Moi !
Olen itsekin Maltalla, tosin pidemmällä reissulla.. hankin Go Mobile:n kortin täälläolon ajaksi, muttei sekään aina tunnu toimivan, vaikka heillä on sopimus Soneran kanssa.
Vodaphone tuntuu olevan parempi vaihtoehto (näistä kahdesta), jos tarvitsette hankkia paikallisen prepaid kortin.
Mukavaa Lomaa !- Rory
Viime lokakuussa saunalahden liittymäni toimi Maltalla. Harmi jos ei enää toimi.
Asuessani Maltalla otin pre paidin Vodaphonelta, se toimi aina moitteettomasti. Go mobilen kanssa oli joillakin tutuilla ongelmia.
- june80
Kyllä Saunalahden liittymä toimi Maltalla, mutta ei suinkaan jokapaikassa.Itse olin Bugibbassa ja siellä ei puhelimessa ollut eloa lainkaan, mutta saaren toisella puolella pienen pienessä kalastajakylässä toimi täydellisesti...Vodafonen verkossa!
- toimiiihan
Buggibbassa olin ja hyvin toimi.
- june80
toimiiihan kirjoitti:
Buggibbassa olin ja hyvin toimi.
meilläpä ei toiminut...tiedä häntä miksi ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038