Näyttäisi, että työnhaussa olisi useasti etua SAP-ohjelman osaamisesta. Onko kenelläkään tietoa mistä saisi kurssitusta siihen järkevään hintaan?
amiedu, adulta ym. ei näytä niitä tarjoavan.
SAP-koulutusta
5
11540
Vastaukset
- hillewii
enpä oo koskaan törmännyt kursseihin. yleensä yritys joka sitä käyttää, järjestää koulutuksen. sekä järjestelmä että koulutus siihen on törkeän hintaista, joten ei sitä edes ammattikorkeissa aina opeteta vaikka koulutusala selvästi on sellainen jossa sen käyttötaitoa tarvitsisi. luulen että yksityishenkilönä koulutus kyseisen järjestelmän hallintaan on kohtuuttoman kallista. jos joku tosiaan tietää missä järkevään hintaan koulutetaan, tulen itsekin mieluusti paikalle opiskelemaan.
- maksaahan se
Kävin joskus viitisen vuotta sitten SAP-kurssin. Makois 50000 markkaa.
Eli ei todellakaan kannata mennä itse maksamaan. Jos on ERP-kokemusta jo valmiiksi, ei maksa vaivaa. SAPin oppii käyttämälläkin. - SAP-osaaja
Itse hain työkkärin järjestämään 8 kuukauden pituiseen SAP-koulutukseen, joka sisälsi 5 viikkoa kursseja ja muun ajan työskentelin harjoittelijana yrityksessä. Harjoittelun ja kurssien ajalta sain koulutustukea noin 1500 € / kk. Kannatti, sillä sain tämän jälkeen vakituisen paikan.
- JohSi
missä päin suomea kurssi järjestettiin ?
kuka järjesti
- Arska...
Lappeenrannan tekn. korkeakoulussa on ainakin yksi kurssi, jolla ohjelmaa käydään läpi.
Helsingin kauppakorkeassa on ko. ohjelma, ja sitä voi käydä opiskelemassa itsekseen.
Paras keino on kuitenkin työssä oppiminen; saksalaiset firmat kuten Siemens käyttävät ko. ohjelmaa, Helsingin kaupungilla usea virasto kuten liikennelaitos.
Suuren konsernin pienemmissä tytäryhtiöissä SAP on käytössä, jos emoyhtiö on SAP-käytäjä. Pienempiin yksiköihin ollee helpompi päästä töihin - pienemmästä hakijamäärästä johtuen - kuin pääkonttoriin.
Parhaan vihjeet (esim. referenssiluettelon) saat soittamalla SAP:n. He joko neuvivat sinua tai sitten eivät neuvo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315663
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123528- 1932301
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771607Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741325- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194