Mä en tajuu

hääyöaddiktiota

Mä oon sitä mieltä, että olis tarkoitus viettää häitä vain kerran! En ainakaan suostu siihen, että lähtisin siinä loppuillasta/puolenyön tietämillä rakkaan sulhasen kanssa "viettämään hääyötä" (eli naimaan kun "täytyy" kun on kerta hääyö). Olen vähän sitä mieltä että rakkaani kanssa on paljon peuhattu ennen sitä yötä ja varmaan peuhataan sen jälkeenkin. Mä ainakin haluan juhlia sen yön ihanien ystävieni kanssa niin pitkään kuin jaksan ja ikinä haluan. Sulho on muuten täsmälleen samaa mieltä.

9

4353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellei halua...

      No älä suostu! Kuka sua siihen pakottaa? Sen kun joraat yötä myöden, ne on sun/teidän häät!

      • hääyöaddikti

        Ei tietenkään kukaan pakota. Pointti onkin nimenomaan se, että ei siitä hääyöstä tarvitse ottaa mitään paineita. Jos naitattaa niin naidaan jos nukuttaa niin nukutaan! Tämäkin palsta on piukassa:
        "apuamitämäteenhääyönäonkohanseihanaajatäydellistäjännittää" viestejä.

        Kenenkään ei tosiaan pidä pakottaa ketään, mutta tätä palstaa lukiessa valitettavan usein huomaa että morsiamet hoitavat tuon itsensä pakottamisen/psyykkamisen/panikoimisen hääyötä varten ihan itse. Kunhan vain olisivat niin että itsellä ja puolisolla on hyvä olla ja mukavat muistot häistä täysin huolimatta siitä mitä tekivät seuraavana yönä!


    • eräs vaan

      hää-yö vouhotus juontaneen juurensa ajoilta, jolloin ainakin morsian oli neitsyt ennen hääyötä. Aikana ennen kristinuskon tuloa avioliitto oli syntynyt vasta ensimmäisen yhdynnän jälkeen.

      Nykyään moni morsiuspari livahtaa nukkumaan ennen aamuyötä ihan väsymyksen vuoksi (ja mikä onkaan helpompi tekosyy, kuin iskeä silmää ja sanoa lähteä kokeilemaan miten se sujuu naidun naisen kanssa). Hääpäivä on usein alkanut jo kukon laulun aikaan kampaajalla, meikissä, valokuvauksessa jne. ja edellisetkin päivät on menneet viimehetken valmistelujen parissa.

    • Piituskaaaa

      vietimme omia häitä juhlimalla vieraiden kanssa aamu neljään, jonka jälkeen menimme viettämään "hääyötä" omaan kotiimme ja olimme niin väsyneitä hääpäivästä, jotta oli ihana vaan käpertyä kullan kainaloon vetelemään hirsiä. Väsyneenä seksi ei ole millekkään... tulee vain pahamieli!

    • Ariana

      miks nykyään häät on jotain ihme ryyppy jyhlia. ei tietysti kaikilla, mutta ne muutamat häät jossa ite olen ollu vieraana nii hääpari on ihan päissään. ja on omituista katsella morsuispukuista ihmista täpötäyden baarin tanssilattialla notkumassa tuskin pystyssä pysyen. sain ainakin itte sellasen kammon "ystävien kanssa juhlivista " pareista että.yksikin morsian tappeli verissäpäin oman kälyn kanssa. että sellasia ihania hääyö muistoja. itse oon menossa naimisiin syksyllä ja ajateltiin miehen kans et me ainakin juhlitaan avioliittoa ja rakkautta ilman humalaa, hääyön viettäen kahdestaan. juhlapaikka on varattu klo yhteen yöllä, joten silloin viimeistään lähdetään majapaikkaan. hääjuhla on kaikille, hääyö vain meille kahdelle.

    • rimpsessa

      mitäs jos ei ookaan peuhattu sulhasen kanssa ennen häitä, et on kai se aika kiva sanoa illan hämärissä vieraille kiitos ja näkemiin ja lähteä oman rakkaan kanssa tutustelemaan toisiinsa...että aatelepa sitä....

    • olisi

      sitten parempi nimitys tuolle yöllesi. Siispä sinulla ei ole hääyötä ollenkaan.

      • neito81

        Tiesittekö, että 1/10 parista harrastaa seksiä hääyönään? On sen verran rankka päivä vissiin...
        Me haluttiin kuulua vähemmistöön ja harrastettiin seksiä hääyönä pitkään ja hartaasti ja olihan se ihanaa kun sai ihan luvan kanssa :).
        Saatiin kyllä juhlia ihan tarpeeksi vaikka lähdettiinkin jo puolilta öin, päivähän oli alkanut jo kuudelta kampaajalla. Eikä olis kiinnostanukaan jäädä kattomaan kun vieraat ja porukat örveltää, jäi parempi maku suuhun kun lähti sillon kun kaikilla oli vielä kivaa.


    • *Annabelle*

      Ei siitä seksistä kannata tehdä pakkopullaa, jos on parempaakin tekemistä.Harvoin on tilaisuus olla niin monien kavereitten kanssa ja pitää hauskaa joten ilo irti siitä.Valvotun yön jalkeen nousee aina aurinko ja mikäs sen hauskempaa kuin aamuseksi virkeänä.Meilläkin kaverit oli hotellihuoneessa juttelemassa kanssamme myöhään ja sit tanssittiin porukalla ja laulettiin.En ikinä unohda sitä kun häävalssi soi ja työkaverit lauloivat meille akselin ja elinan häävalssin.Se on elämäni hienoimpia hetkiä.Seksille on aikaa kyllä koko loppuelämä.Se on paljon hauskempaakin kun sille varaa kunnolla aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3110
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1592
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1390
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      80
      1277
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      270
      1201
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      857
    Aihe