olen lukenut 90-luvun alussa ja puolivälissä paikalliskirjastosta lainaamaani sarjakuvakirjasarjaa ja nyt en kuollaksenikaan muista mikä oli sarjan nimi ja kirjoja ei enää kirjaston hyllyissä ole. Kirjat olivat kuitenkin kovakantisia A5 kokoisia ja ne sijoittuivat villiin länteen. Päähenkilöinä oli muistaakseni kolme pientä kaveria (ehkä lapsia..) joilla oli eriväriset cowboy varusteet (pisimmällä vihreät). Sarjan kirjat olivat aika paksuja luultavasti yli 150 sivua. Paikalliskirjastossani kirjasarjan osia oli ehkä viisi. Yhden seikkailut sijottuivat missisippille ja tarinassa oli mukana orjia ja siipirataslaivoja. Yksi tarina sijoittu San Franciscoon ja siinä puhuttiin valaiden pyynnistä. Muistan myös että yksi tarinoista sijoittui kalliovuourille. Piirrosjälki kirjoissa oli muistaakseni hyvinkin yksityiskohtaista. Olen hyvin kiitollinen jos joku pystyy kertomaan mitä kirjoja olen mahtanut kuvailla ed. tekstissä. Olisi hauskaa taas lukea lapsuutensa sarjakuvia.
mitä olen lukenut?
5
411
Vastaukset
- tyttönen vain
Musta tuntuu että tollasta sarjaa joka on tosi vanha nii sitä voi olla aika vaikeeta löytää..
Täällä paikallisessa kirjastossa ei ainakaa oo sellasii..
Ottakaa kantaa!!! - muistuma
Jonkinmoinen muistikuva, en tosin itse ole lukenut. Oliko ne kannet värimaailmaltaan semmosia puna/oranssi/kelta/ruskeita, suht vaaleita?
Jotain "TikiTakeja", "WikiWakeja" tai mitä lie ne muksut, kuitenkin kaksiosainen erisnimi jotka rimmas yhteen... Joskus jossain divarin poistolaatikos tai kirpparilla nähnyt. Tuskin kirjastoissa enää. Didegadit tai jotain sinne päin?
- ertreertretrtre
Nämä varmaan:
Digedagit Amerikassa - 1980
Digedagit Mississipillä - 1983
Digedagit ja intiaanien aarre - 1984
Digedagit Kalliovuorilla - 1985
Digedagit New Orleansissa - 1986
Digedagit Panamassa - 1981
Digedagit ja merkilliset merirosvot - 1982- nostalgikko
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983