Onko kokko-treffeniin lähtijöitä...?
Himangalle....
8
1879
Vastaukset
- oon ollu
menkää te nuoremmat,oon jo liian vanha,,hmmmm....
- pärinäpappa
Eikös se ole niin, ettei kunnon motoristi ole koskaan liian vanha osallistumaan kokoontumisajoihin?
Onmeitä muitakin "vanhoja" menossa sinne, joten starttaahan mukaan vaan :)Näytetään nuoremmille esimerkkiä, miten sitä ennen vanhaan elettiin...
- separi68
sitä perjantaina Himankaa kohti mennä. Näyttäs vielä tulevan hyvät kelitkin kaiken lisäksi.
- Duutsonni
vai eikös se silleen mene. Ei viitsi olla ainoa selvä immeinen tapahtumassa.Täytyy harkita
- separi68
se olla niin ettei siellä selviä ihimisiä paljoa ole eli jos ottaa niin ei erotu massasta
- Duutsonni
separi68 kirjoitti:
se olla niin ettei siellä selviä ihimisiä paljoa ole eli jos ottaa niin ei erotu massasta
ja olin selvin päin. Olipa mukava ajella kotia kohti ilman jysäriä!! Joillakin ehkä oli toisin...Mukavat pirskeet!
- ronsson 1
on huomenna
- ronsson1
onko naaras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702432Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911586Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641355Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711349- 1291245
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1531129- 1411091
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur74997