En saa thunderbirdiä toimimaan...Siis en saa tiliä jotenki toimimaan.
Mihin asetuksissa laitetaan sähköpostin salasana??! Kun eihän thunderi voi hakea säpoja toiselta palvelimelta pelkällä käyttäjätunnuksella ilman salasanaa...
Käytössäni on saunalahden sähköposti ja myös suomi24:sen postilla olen sitä kokeillut...enkä vaan saa toimimaan...en siis saa edes viestejä haettua...
Auttakee hyvät immeiset!
En saa toimimaan!
6
763
Vastaukset
- Make.
suomi24 posteja ei saa sähköpostitilien kautta tietääkseni koneelle. Saunalahden postit saa koneelle, kun on tilin asetukset oikein. Salasana muistaakseni kysytään kun tilin asetukset on laitettu ja haetaan ekaa kertaa posteja.
- Ribbe
Tietääkseni mulla pitäs olla palvelinosotteet ym oikeen siellä ku oon yrittäny saunalahtee sinne laittaa...mut ku ei toimi...
Viitsiskö joku vaivautua sen verran, että kertois mitä sinne asetuksiin pitää laittaa...???
Kun haluaisin tosiaankin saada sen thunderin toimimaan...
Kiitos... - Make.
Ribbe kirjoitti:
Tietääkseni mulla pitäs olla palvelinosotteet ym oikeen siellä ku oon yrittäny saunalahtee sinne laittaa...mut ku ei toimi...
Viitsiskö joku vaivautua sen verran, että kertois mitä sinne asetuksiin pitää laittaa...???
Kun haluaisin tosiaankin saada sen thunderin toimimaan...
Kiitos...Mitkä sulla on Saapuvan postin ja Lähtevän postin palvelimet ?
- Ribbe
Make. kirjoitti:
Mitkä sulla on Saapuvan postin ja Lähtevän postin palvelimet ?
Ai siis laitettuna sinne thunderiin vai??
Muistaakseni webmail.saunalahti.fi
Oonko mä nyt ihan hakoteillä...? heh - Make.
Ribbe kirjoitti:
Oonko mä nyt ihan hakoteillä...? hehJos sulla on saunalahden nettiliittymä niin sulla pitäis olla paperi missä on saunalahden sähköpostin palvelimet. Sillä sä oot nyt vähän hukassa noiden palvelin asetusten suhteen. Katso Papereista !
Ribbe kirjoitti:
Oonko mä nyt ihan hakoteillä...? hehsaapuvaposti:
pop.saunalahti.fi
lähteväposti:
posti.saunalahti.fi
Toi sinun webmail osoite on varmaan netissä käytettävän webmailin osoite :)
Ja tässä varmaan sulle hyvää neuvoa:
http://saunalahti.fi/tuki/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352210
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871799Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711703Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081576- 561292
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1781145- 571127
Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942331077Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067