miten saisin vaihdettua ip osoitteeni?
tarvitaanko siinä joku ohjelma?
miten voin vaihtaa IP osoitteeni?
6
2083
Vastaukset
- Von-Bruker
Otat nettipiussin irti seinästä vaikka yöksi ja työpäiväksi. Saattaa vaihtua siinä ajassa... jos ei, niin soita vaikka palveluntarjoajalle.
Olettaen, että sulla ei ole maksullista kiinteää IP:tä- on semmosta ettei
pääse itse pirukaan, koska kone saattaa olla kokonaisen viikon poissa netistä mutta silti f-secure torjui tietomurtoyrityksen? Mihin sekin oli oli yrittänyt murtautuan, suljettuun koneeseen?
- Olen anonyymi
Saattaa myös pysyä samana viikkotolkulla. Tai vaihtua päivässä.
Kyseisen gatewayn lease time ratkaisee. Siihen et pääse käsiksi.
- hgfsdgj
Oletan että koneesta löytyy verkkokortti
http://www.nthelp.com/NT6/change_mac_w2k.htm
Tuo ensimmäinen metodi toimii ainakin täällä, eikä sitä koko mac-osoitetta tarvitse muuttaa, riittää kun muuttaa vaikka sen viimeisen merkin. Ja kaikki tämä tapahtuu alle parin minuutin.- murme
osaako joku tuon ohjeen antaa suomeksi
- Olen anonyymi
Oletko häiriköinyt kun haluat vaihtaa IP:n?
Tosin muitakin hyviä syitä vaihdolle löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774412Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112323- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211301
- 1151227
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81116- 611038
- 35946