Evankeliumi on Jumalan voima

Sword-of-the-spirit

PAAVALIN TOINEN KIRJE TESSALONIKALAISILLE KOKO TOINEN LUKU, on tärkein lopunajan profetia, joka tulee ymmärtää. Koska siinä on kerrottu yhdessä kaikki profetia, siitä mitä tapahtuu ennen Jeesuksen tulemusta:

Mitä tulee tapahtumaan ihmisille näinä viimeisinä lopun aikoina. 2 Tess 2:n mukaan on selvästi tapahtumassa seuraavanlainen kahtiajako:

Raamattu kertoo niiden osasta, jotka viivyttelevät, sekä eivät vielä ole tehneet selvää uskonratkaisua vastaamalla Kristukselle KYLLÄ tai EI, ja halunneet ottaa vastaan Jumalan pelastusuunnitelmaa, joka on usko Evankeliumiin.

Nämä ihmiset ovat vaarassa ajautua väkeviin eksytyksiin - niitä ovat = kaikenlaiset kristinuskon korvaavat filosofiat. vieraat uskonnot. Kirjat, elokuvat, okkultiset asiat)

Mitä tarkoittaa sitten eksytys
Se on se, että ihmiset uskovat Raamatun totuuden sijasta VALHEESEEN
Mikä on se valhe johon uskotaan = Kaikki mikä kieltää Jumalan sanan ilmoituksen ja Jeesuksen Kristuksen ristin Evankeliumiin sisältyvän pelastavan voiman

Jos et tunne Raamatun pelastavaa totuutta – sinä et pysty eroittamaan otuutta niistä valheista joita syötetään

USKOMALLA EVANKELIUMIN SIJASTA EKSYTYKSIIN IHMINEN JOUTUU ULKOPUOLELLE
PELASTUKSESTA
Raamattu kertoo siitä: Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
Eksytys tulee raamatun mukaan - “kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua “

KAIKKI VALHE HUIPENTUU ANTI-KRISTUKSEN ILMESTYMISEEN USKOVIEN YLÖSOTON JÄLKEEN.
Raamattu kertoo:
Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt
niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä



Uskon ratkaisun tehneet (ottamalla Evankeliumi vastaan ja uskomalla siihen), ja totuudesta vilpittömästi kiinni pitävilla uskovaisilla
On yhä kirkastuva tie.
Totuus varjelee meitä ja me pelastumme uskomalla Evankeliumiin
ME EMME TULE EKSYMÄÄN, KOSKA USKOMME JA TUNNEMME HÄNET- ITSENSÄ, TOTUUDEN –JEESUKSEN KRISTUKSEN – JA PIDÄMME KIINNI TÄSTÄ TOTUUDESTA LOPPUUN ASTI. –SIIHEN ASTI KUN MEIDÄT TEMMATAAN HÄNEN LUOKSEEN .

Lue siitä raamatusta:
2:13 Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.
2:14 Siihen hän on myös kutsunut teidät meidän evankeliumimme kautta,
omistamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.
2:15 Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.
2:16 Ja meidän Herramme Jeesus Kristus itse ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja armossa antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon,
2:17 lohduttakoon teidän sydämiänne ja vahvistakoon teitä kaikessa hyvässä työssä ja puheessa.

15

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WideBelief

      On ymmärrettävää että oman uskomuksesi voimassa koet tärkeäksi tuoda esille ja julistaa sitä ilosanomaa mitä omassa totuudessasi koet. Mietitkö koskaan minkätyyppisiä tunteita luot sanoillasi, vai puhuuko sinun kirja muillekin? Mietitkö koskaan tunteita joita saatat herättää ennenkuin kirjoitat? Vastaako vastauksesi ed. kysymykseen siitä millainen olet tai haluat olla?

      • Sword-of-the-spirit

        Olen surullinen siitä kun ihmiset etsivät sielun rauhaa ja totuutta vääristä lähteistä. Itse olen löytänyt totuuden Jeesuksen ristin sovituksesta ja lunastuksesta. Kristuksen sovintoveri tuo ihmiselle sisäisen parantumisen. Sitä haluan kuuluttaa ja siitä kertoa. En ketään halua loukata. Minä en tyrkytä, vaan kerron yksinkertaisesti vaihtoehdosta.


      • lisää
        Sword-of-the-spirit kirjoitti:

        Olen surullinen siitä kun ihmiset etsivät sielun rauhaa ja totuutta vääristä lähteistä. Itse olen löytänyt totuuden Jeesuksen ristin sovituksesta ja lunastuksesta. Kristuksen sovintoveri tuo ihmiselle sisäisen parantumisen. Sitä haluan kuuluttaa ja siitä kertoa. En ketään halua loukata. Minä en tyrkytä, vaan kerron yksinkertaisesti vaihtoehdosta.

        Kerrot "vaihtoehdosta"... Teille se on AINOA TOTUUS, kaltaisesi saarnaajat yleensä antavat ymmärtää että toisella tavalla uskovat joutuvat suoraan helvettiin. Kuinka hyvin tämä on sopusoinnussa Jumalan äärettömän rakkauden ja armon kanssa? Tietysti jotkut raamatunlauseet antavat selvästi näin ymmärtää... mutta se kirja ei ole pudonnut taivaasta vaan on IHMISTEN kokoama ja toimittama. Tärkeää on kokonaiskuva, ei yksittäiset lauseet jotka ovat räikeässä ristiriidassa kokonaisuuden kanssa.

        Oletko oikeasti tullut ajatelleeksi, että jokin muu uskonto voi antaa jollekin toiselle ihmiselle saman sisäisen rauhan, varmuuden ja mielentilan kuin kristinusko sinulle? Juuri tuo on "uskoon tulemisessa" niin huolestuttavaa... monelta tuntuu katoavan täysin taju siitä, että se heidän henkilökohtainen totuutensa ei olekaan objektiivinen totuus. Tämä ei koske pelkästään kristittyjä vaan monien muidenkin uskontojen edustajia.


      • WideBelief
        Sword-of-the-spirit kirjoitti:

        Olen surullinen siitä kun ihmiset etsivät sielun rauhaa ja totuutta vääristä lähteistä. Itse olen löytänyt totuuden Jeesuksen ristin sovituksesta ja lunastuksesta. Kristuksen sovintoveri tuo ihmiselle sisäisen parantumisen. Sitä haluan kuuluttaa ja siitä kertoa. En ketään halua loukata. Minä en tyrkytä, vaan kerron yksinkertaisesti vaihtoehdosta.

        Olen iloinen että olet oman tiesi ja tapasi löytänyt. Ei se sisäinen tunne kirjoja kaipaa. Kaikkea hyvää ja Rakkautta sinulle. Suotta olet huolissasi (meistä ei kristityistä).


      • Sword-of-the-spirit
        WideBelief kirjoitti:

        Olen iloinen että olet oman tiesi ja tapasi löytänyt. Ei se sisäinen tunne kirjoja kaipaa. Kaikkea hyvää ja Rakkautta sinulle. Suotta olet huolissasi (meistä ei kristityistä).

        Kiitos sanoistasi. Toivon ja rukoilen sinulle Jumalalta monia löytämisen mahdollisuuksia, oivalluksia ja ennen kaikkea myös aikaa löytää se sisäinen rauha ja totuus jota sinä ja minä kaipaamme. Siunausta elämääsi.


      • ...
        lisää kirjoitti:

        Kerrot "vaihtoehdosta"... Teille se on AINOA TOTUUS, kaltaisesi saarnaajat yleensä antavat ymmärtää että toisella tavalla uskovat joutuvat suoraan helvettiin. Kuinka hyvin tämä on sopusoinnussa Jumalan äärettömän rakkauden ja armon kanssa? Tietysti jotkut raamatunlauseet antavat selvästi näin ymmärtää... mutta se kirja ei ole pudonnut taivaasta vaan on IHMISTEN kokoama ja toimittama. Tärkeää on kokonaiskuva, ei yksittäiset lauseet jotka ovat räikeässä ristiriidassa kokonaisuuden kanssa.

        Oletko oikeasti tullut ajatelleeksi, että jokin muu uskonto voi antaa jollekin toiselle ihmiselle saman sisäisen rauhan, varmuuden ja mielentilan kuin kristinusko sinulle? Juuri tuo on "uskoon tulemisessa" niin huolestuttavaa... monelta tuntuu katoavan täysin taju siitä, että se heidän henkilökohtainen totuutensa ei olekaan objektiivinen totuus. Tämä ei koske pelkästään kristittyjä vaan monien muidenkin uskontojen edustajia.

        Vain rakkaudella on merkitystä.

        Ei sillä, mitä uskontoa noudatamme tai millä nimellä kutsumme Jumalaa vai kutsummeko sitä opiksi, tieksi tai vaikka bhakti-joogaksi.

        Jumala ei välitä siitä, mitä uskontoa tunnustamme. Hän välittää siitä, noudatammeko rakkauden kaksoiskäskyä ja kultaista sääntöä.

        Jopa kristitylle luulisi olevan arvokkaampaa, että joku ihminen on löytänyt sisäisen rauhan ja totuuden ja tien takaisin Taivaan Isän luo vaikka jostakin toisesta uskonnosta, kuin se että hän elukan tavoin eläisi tässä maailmassa hedonistisesti ja ahneesti "kaikkimullehetinytmielelläänjoeilen" ainoana ohjenuoranaan.

        Miettikääpä kaikki sitä.


      • tarvitse
        Sword-of-the-spirit kirjoitti:

        Olen surullinen siitä kun ihmiset etsivät sielun rauhaa ja totuutta vääristä lähteistä. Itse olen löytänyt totuuden Jeesuksen ristin sovituksesta ja lunastuksesta. Kristuksen sovintoveri tuo ihmiselle sisäisen parantumisen. Sitä haluan kuuluttaa ja siitä kertoa. En ketään halua loukata. Minä en tyrkytä, vaan kerron yksinkertaisesti vaihtoehdosta.

        olla surullinen. Ne jotka ovat löytäneet sisäisen rauhan (tämän palstan mukaisista asioista) eivät tarvitse apua. Me olemme onnellisia ja tyytyväisiä. Meillä on sisäinen rauha. Tahtomattasikin siis loukkaat meitä "kuuluttamisillasi" :(

        En minäkään halua loukata sinua sanomalla sinulle, että sinun totuutesi on väärä, vaikka se minun näkökulmastani sitä onkin. On hyvä, että ihminen ylipäätään löytää sisäisen rauhan.

        Olisi varmasti hedelmällisempää puhua omasta asiastasi niille, joilla ei ole henkisyyteen minkäänlaisia kanavia. Heitä ehkä voisitkin auttaa. Tämä ei ole oikea palsta.


      • utelias
        ... kirjoitti:

        Vain rakkaudella on merkitystä.

        Ei sillä, mitä uskontoa noudatamme tai millä nimellä kutsumme Jumalaa vai kutsummeko sitä opiksi, tieksi tai vaikka bhakti-joogaksi.

        Jumala ei välitä siitä, mitä uskontoa tunnustamme. Hän välittää siitä, noudatammeko rakkauden kaksoiskäskyä ja kultaista sääntöä.

        Jopa kristitylle luulisi olevan arvokkaampaa, että joku ihminen on löytänyt sisäisen rauhan ja totuuden ja tien takaisin Taivaan Isän luo vaikka jostakin toisesta uskonnosta, kuin se että hän elukan tavoin eläisi tässä maailmassa hedonistisesti ja ahneesti "kaikkimullehetinytmielelläänjoeilen" ainoana ohjenuoranaan.

        Miettikääpä kaikki sitä.

        Mitä tarkoitat rakkauden kaksoiskäskyllä ja entä mikä on kultainen sääntö.Kirjoituksesi oli muuten hyvä!


      • Shadowcreeper
        Sword-of-the-spirit kirjoitti:

        Olen surullinen siitä kun ihmiset etsivät sielun rauhaa ja totuutta vääristä lähteistä. Itse olen löytänyt totuuden Jeesuksen ristin sovituksesta ja lunastuksesta. Kristuksen sovintoveri tuo ihmiselle sisäisen parantumisen. Sitä haluan kuuluttaa ja siitä kertoa. En ketään halua loukata. Minä en tyrkytä, vaan kerron yksinkertaisesti vaihtoehdosta.

        Ja hyvä niin. Sitten sinun ei tarvitse enää huolehtia siitä, uskommeko lukijoina sinun kirjoitukseesi vai siihen mitä sydämemme oikeaksi todistaa.

        Onneksi Suomessa ei ole enää pakko uskoa samoin kuin kirkko opettaa, vai mitä? Suomessa kaikki ovat kuulleet kristinuskosta, mutta kuinka moni on kuullut muista vaihtoehdoista? Onneksi siihen on mahdollisuus kaikilla jotka ovat kiinnostuneita!


      • ...
        utelias kirjoitti:

        Mitä tarkoitat rakkauden kaksoiskäskyllä ja entä mikä on kultainen sääntö.Kirjoituksesi oli muuten hyvä!

        Rakkauden kaksoiskäsky menee seuraavasti:

        Rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi ja Jumalaa yli kaiken.

        Kultainen sääntö menee seuraavasti:

        Kohtele lähimmäistäsi kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.

        Jeesus sanoo sen aktiivimuodossa "tee lähimmäisellesi se, mitä haluaisit hänen tekevän sinulle ja Buddha passiivimuodossa "älä tee lähimmäisellesi sitä, mitä et haluaisi itsellesi tehtävän"; molemmat ovat sanasta sanaan totta.

        Näissä kahdessa säännössä on koko maailmankaikkeuden perustuslaki.


      • !!!
        Sword-of-the-spirit kirjoitti:

        Olen surullinen siitä kun ihmiset etsivät sielun rauhaa ja totuutta vääristä lähteistä. Itse olen löytänyt totuuden Jeesuksen ristin sovituksesta ja lunastuksesta. Kristuksen sovintoveri tuo ihmiselle sisäisen parantumisen. Sitä haluan kuuluttaa ja siitä kertoa. En ketään halua loukata. Minä en tyrkytä, vaan kerron yksinkertaisesti vaihtoehdosta.

        minä olen löytänyt sielunrauhan. Ihan yhtä hyvän kuin sinäkin. Mutta se ei ole Raamattu sanasta sanaan! Se on rakkaus! Kuka sinä olet moittimaan minun kokemaani valaistumista? Luuletko, että vain kristityillä on oikeus siihen tunteeseen?

        Etkö tiedä, että me kaikki olemme Jumalan lapsia. olemme ikäänkuin Jumalan ajatuksia. Yhtä Jumalan kanssa, mutta silti yksilöitä. Tehtävänämme on rakastaa (siittähän se Jeesuskin puhui, se taisi itseasiassa olla Jeesuksen ainoa lähetyskäsky...)

        Ei Jumala anna yhdenkään lapsensa joutua kadotukseen, sillä Jumala ei osaa olla vihainen. Raamattu inhimillistää liiaksi Jumalaa, kun se puhuu Jumalan vihasta ja tuomioista. Viha ja tuomitseminen on ihmisten keksimät asiat. Jumala ei osaa vihata eikä tuomita, sillä se on suurin kuviteltavissa oleva hyvyys!

        Kristinuskon Jumala ei voi olla suurin kuviteltavissa oleva hyvyys, sillä ainakaan minun (ihmisen) ei ole vaikeaa kuvitella parempaa Jumalaa! Niin kauan, kun ihminen voi laitta edes kuvitelmissaan paremmksi, ei olla lähellä oikeaa Jumalkäsitystä. Jumala on PARAS!!! Jos pystyt kuvittelemaan suurimman mahdollisen hyvyyden, niin tiedä, että Jumala on siittäkin vielä parempi! Kristinuskon Jumala on kiukutteleva ja vihaa pitävä tyranni! Ja samaan hengenvetoon kristityt sanovat sen olevan parasta mitä maailmankaikkeudessa on! Ettekö todella pysty kuvittelmaan mitään parempaa?

        Esimerkkinä vaikka Jeesuksen ristikuolema. Jumala siis tapatti Jeesuksen (joka siis on Jumala, eli hän tapatti itsensä) voidakseen antaa ihmiskunnalle anteeksi. Ensinnäkin minkälainen Jumala pitää vihaa? Toisekseen miksi hän kaikkivoipana tapatti itsensä, kun kerran olisi voinut jättää sen tekemättä ja antaa ihan vaan anteeksi ilman moista draamaa. Tämä särähtää korvaani pahemman kerran! Eikö Jumala siis kyennyt antamaan anteeksi ilman, että laittoi itsensä kitumaan hitaasti hengiltä? Jos joku loukkaa minua, minä voin kyllä antaa anteeksi naulaamatta itseäni ristille. Olenko siis jotenkin parempi kun kristittyjen Jumala? Tähän kysymykseen on ihan turha kenenkään vastata, että lue Raamattua, siellä se vastaus piilee. Olen lukenut ja voin kertoa, että tähän siellä ei ole vastausta!


    • jeppe!

      Mutta kaikesta huolimatta olen kyllä sitä mieltä että Jumala tunnetaan monella eri nimellä kuten Kristus,Krisna,Budha,Allah ynm..mutta kaiki niin sanotun "oman"uskontonsa kannattajat puollustavat viimeiseen asti niitä oppeja joita on niin sanotusti oivaltanut Jumalan armosta.Ei ole vain yhtä ainoo ja oikeaa tapaa lähestyä Jumalaa vaan jokaiselle on annettu mahdollisuus valintaan jollei Ylin Herra sitten tavalla tai toisella ole valaissut palveliaansa.Mutta loppujen lopuksi ei siinä auta puhe kun toinen on täysin päättäväinen että tämä minun/meidän tie on ainoa oikea eikä muuta tietä ole,tästä johtuen maailmassa mm. käydään sotia ynnä muuta.Itsepäisesti kun väitellään niin ei päästä ikinä molempia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun.Amen,Allah Akbar,Hare Krishna!

    • sinut vieköön!

      Ei se nyt ihan noinkaan mene. Älä copypasteta koko raamattua, vaan jätä vähän muillekin itse luettavaa jos jotain kiinnostaa.

    • On väärässä osoitteessa

      Sheriffi vieköön!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe