Tilankäyttö syistä suunnittelen seinälle käännettävien alumiinisten kikka lauderunkojen hankkimista.Onko kellään käyttökokemusta tästä mallista? Olisi hyvä tietää ennen ostopäätöstä.
Käännettävät lauderungot
8
8032
Vastaukset
- tila
Mihin sinä sitä saunan lauteille varattua tilaa tarvitset. Useasti(aina)käännettävät, siis ei kiinteät lauteet natisevat ja nitisevät aivan vietävästi.Osta kiinteät.
- pyykinkuivausta
onhan rillikin vieressä.
- vielä.
Hyi helvetti minkä näköiset. En niitä omaan saunaan laittaisi vaikka maksettais.
- on kääntyvät
ja olen ollut tosi tyytyväinen, lattian pesukin on vaivatonta kun lauteet nostaa seinälle. ainoat oikeat lauteet!
- Alapesu
Varsinkin ylimmän lauteen alapinnan pesu harjalla vaatii kätilön kädet ja akrobaatin vartalon. Kas kun alemmat peittää sen täysin ylhäällä ollessaan ja siinä kun yrittää vasurilla pitää koko höskää väliasennossa -tulee muuten hiki.
- ALUMIINI
Alapesu kirjoitti:
Varsinkin ylimmän lauteen alapinnan pesu harjalla vaatii kätilön kädet ja akrobaatin vartalon. Kas kun alemmat peittää sen täysin ylhäällä ollessaan ja siinä kun yrittää vasurilla pitää koko höskää väliasennossa -tulee muuten hiki.
Todella kätevät lauteet. Olen ollut erittäin tyytyväinen ostokseen ja tokkopa tarvitsee enää koskaan uusia lauderunkoja hankkia. Alumiinirungot näet kestävät isältä pojalle;) Eihän kääntyvien lauderunkojen oleellinen ideana olekaan se, että ne vain helpottaisivat itse puuosien pesua, vaan nimenomaan lattiat on todella helppo pestä, kun lauteet voi nostaa pesun ajaksi ylös seinälle. Suosittelen!
- epäilyttää
ALUMIINI kirjoitti:
Todella kätevät lauteet. Olen ollut erittäin tyytyväinen ostokseen ja tokkopa tarvitsee enää koskaan uusia lauderunkoja hankkia. Alumiinirungot näet kestävät isältä pojalle;) Eihän kääntyvien lauderunkojen oleellinen ideana olekaan se, että ne vain helpottaisivat itse puuosien pesua, vaan nimenomaan lattiat on todella helppo pestä, kun lauteet voi nostaa pesun ajaksi ylös seinälle. Suosittelen!
Mitenhän kestäävät? Alumiini haurasta muutenkin, ja väsyy ajan mittaan. Noissa vielä pultin reikiä paljon, mistä sopivasti napsahtaa poikki. Toki tuotteen ikuinen työ, tekisi valmistajalle ikuisen nälän, mutta onko kellä kokemusta pitemmältä ajalta, että kestääkö kymmentäkään vuotta?
- 6*
kädettömille,rumat ku mitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465801Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki573115- 1832675
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112432mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132139- 282115
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151816- 151448
- 1471354
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621185