Näytönohjain ei toimi

vesku

Mikä on kun 3D mark antaa vaan vähän yli 800 pistettä.

Koneen tiedot:
Club Radeon 9250 256MB
AMD Seprom Prosessor 3100 1.84 GHz
Muistia 512

Kaveri sano et vois johtua prossusta et ois liian pien tuohon näytönohjaimeen.

5

996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pege81

Jos olet koittanut 3DMark 05:sta niin en ihmettele, että tulos on huono. Radeon 9250 on perusnäyttis, vaikka siinä onkin tuo 256 Mt muistia. Yksi mitä voit tietty koittaa niin päivitä emolevyn piirisarjan ajurit uusimpiin, ja samaten näyttiksen ajurit.

• pjotr

markit tuolle kokoonpanolle normaalit.
      kiikastaa kyllä kaikkein eniten tuosta näytönohjaimesta joka ei kyllä ole nykypeleille riittävä.hitaimmatkin nykyään myynnissä olevat näytönohjaimet ovat tuota vauhdikkaampia.
      toisaalta tuohon kokoonpanoon ei mitään kaikkein nopeinta edes voi/kannata laittaa.
      mutta esim. Gf6600gt tuohon kokoonpanoon niin Markit nousee luultavasti 3000:n yläpuolelle.

• vesku

Minä luulin että tuo ois hyvökin näyttis eli jos haluan saada koneesta enemän irti nii ostan paremman näyttiksen ja prossun.

• pjotr
        vesku kirjoitti:

Minä luulin että tuo ois hyvökin näyttis eli jos haluan saada koneesta enemän irti nii ostan paremman näyttiksen ja prossun.

rajanahan on vain oma kukkaro.ja muutaman kuukauden päästä tulee taas uutta ja nopeampaa osaa.ja tämä jatkuu vuodesta toiseen.eli kukkaro on tärkein.
        jos nyt joku tolkku pidetään tässäkin hommassa ostat näytönohjaimen ja toisen 512MB muistikamman.
        toinen vaihtoehto laitat 1500euroa uuteen koneeseen niin voit olla varma että edes nykyiset pelit pyörii.

• vesku
        pjotr kirjoitti:

rajanahan on vain oma kukkaro.ja muutaman kuukauden päästä tulee taas uutta ja nopeampaa osaa.ja tämä jatkuu vuodesta toiseen.eli kukkaro on tärkein.
        jos nyt joku tolkku pidetään tässäkin hommassa ostat näytönohjaimen ja toisen 512MB muistikamman.
        toinen vaihtoehto laitat 1500euroa uuteen koneeseen niin voit olla varma että edes nykyiset pelit pyörii.

Asensin niitä ajureita nii rupes toimimaan paremmin cod2 toimii jo melko hyvin. Mutta minä testasin sen sillä 3Dmark 2003 nii sillä se sai nyt vähän yli 1000 pistettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 54
      713
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      41
      684
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      644
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38