Amerikkalaiset miehet

tytsi

Ihan pakko hehkuttaa, tulin juuri takaisin Usasta lomalta ja tapasin aivan ihanan miehen. Amerikkalainen, puoliksi musta, vähän amerikan intiaania ja tanskalaista verta. :) Olen kuullut amerikkalaisista mieheistä että he olisivat kohteliaita ja hänkin oli niin huolehtivainen ja herrasmies että Suomessa saa vain semmoisesta unelmoida. Lisäksi amerikkalaiset rakastavat eurooppalaisia naisia. Enkä kyllä ihmettele, ovat amerikkalaiset naiset aika "isoja" ja kovaäänisiä. Menkää ihmeessä New Yorkiin. Siellä on miljoonia sinkku miehiä (ja naisia)! Ja kansallisuuksia löytyy. Kaupunkikin on aivan mahtava! Mä muutan sinne! :)

61

8005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-D

      Tää oli kyllä paras! Voi jumalan pyssyt mitä tampioita tällä palstalla liikkuu... :-D Tai sitten tää on jonkun äijän kirjoittama provo...

      • vähän epäilin

        New Yorkissa niitä "isoja" amerikan naisia on kuitenkin aika vähän näytillä...


      • elisa- kaista

        Taas sinä, sama tampio joka viestiketjussa aukomassa päätään. Olet niin saakelin kateellinen ja katkera omassa elämässäs, että yrität täällä päteä jotain. Et varmaan ole todellakaan käynyt Tallinnaa pitemmällä. Jotkut tyytyvät siihen ja ovat onnellisia, mutta sun kohdallas se on toinen juttu.


      • katkeruuttaan
        elisa- kaista kirjoitti:

        Taas sinä, sama tampio joka viestiketjussa aukomassa päätään. Olet niin saakelin kateellinen ja katkera omassa elämässäs, että yrität täällä päteä jotain. Et varmaan ole todellakaan käynyt Tallinnaa pitemmällä. Jotkut tyytyvät siihen ja ovat onnellisia, mutta sun kohdallas se on toinen juttu.

        purkaa täällä. Onhan se hyvä jollain tavalla päästää höyryjä pihalle. Hän ei suostu uskomaan, että suomalaisella naisella voi olla hauskaa ja sarkoja muuhunkin kuin turkkilaisiin. Hän vaan turhan usein vertaa KAIKKIA Suomen naisia oman lähipiirinsä (lähisuku, lähiö/kirkonkylän baari) naisiin ja siitä hänelle on tullut sangen arveluttava fiksaatio päähän.

        Telkkaria katsoessaan kuvittelee, että kaikki muunmaalaiset naiset ovat kauniita.


      • tytsi
        elisa- kaista kirjoitti:

        Taas sinä, sama tampio joka viestiketjussa aukomassa päätään. Olet niin saakelin kateellinen ja katkera omassa elämässäs, että yrität täällä päteä jotain. Et varmaan ole todellakaan käynyt Tallinnaa pitemmällä. Jotkut tyytyvät siihen ja ovat onnellisia, mutta sun kohdallas se on toinen juttu.

        Anteeksi nyt vain, mutta en todellakaan ole ollut joka viestiketjussa kun en ole edes ollut internetissä viimeiseen viikkoon.

        Sinulle sanoisin että ala itsekin elämään niin ei tarvitse olla katkera jos toiset pitää hauskaa. ;)


      • hmmm
        vähän epäilin kirjoitti:

        New Yorkissa niitä "isoja" amerikan naisia on kuitenkin aika vähän näytillä...

        Perustatko näkemyksesi amerikkalaisiin saippuasarjoihin kenties?

        Amerikkalaiset ovat maailman lihavinta kansaa, usko tai älä.


      • tytsi

        Mikä vietissäni on niin uskomatonta sinun mielestäsi? Tämä on LOMAROMANSSIT palsta!


      • Hmmm
        tytsi kirjoitti:

        Mikä vietissäni on niin uskomatonta sinun mielestäsi? Tämä on LOMAROMANSSIT palsta!

        "Mikä vietissäni on niin uskomatonta sinun mielestäsi?"

        Etkö oikeasti tajua?


      • tytsi
        Hmmm kirjoitti:

        "Mikä vietissäni on niin uskomatonta sinun mielestäsi?"

        Etkö oikeasti tajua?

        En. Tämä on lomaromanssit palsta jossa on tarkoitus puhua matkustelusta ja lomaromansseista. En todellakaan tiedä miksi jonkun mielestä viestini on niin uskomaton?!


      • No niin
        tytsi kirjoitti:

        En. Tämä on lomaromanssit palsta jossa on tarkoitus puhua matkustelusta ja lomaromansseista. En todellakaan tiedä miksi jonkun mielestä viestini on niin uskomaton?!

        "En todellakaan tiedä miksi jonkun mielestä viestini on niin uskomaton?!"

        Koska se oli niin helvetin tyhmä?


      • tytsi
        No niin kirjoitti:

        "En todellakaan tiedä miksi jonkun mielestä viestini on niin uskomaton?!"

        Koska se oli niin helvetin tyhmä?

        No valistapas sinä "fiksu" ihminen sitten mikä siinä oli mielestäsi niin "tyhmää"?


      • tuota
        tytsi kirjoitti:

        No valistapas sinä "fiksu" ihminen sitten mikä siinä oli mielestäsi niin "tyhmää"?

        Tyhmää siinä oli ensinnäkin se, että USA lienee maailman monikulttuurisin valtio, miehiä on 150 miljoonaa ja todella moneen eri lähtöön. Toisekseen New York ei todellakaan edusta koko USAa. Kolmanneksi perus wasp-jenkkinaiset lienevät sata kertaa suomalaisia naisia kauniimpia, ja he myös osaavat laittautua, puhumattakaan sitten vähemmistöjen edustajista. Tavallisella suomalaisella naisella ei ole mitään asiaa Nykin parhaimpaan deittiskeneen. Neljänneksi täytyy olla todella blondi jos ihastuu täysin normaaliin deittikäyttäytymiseen (vihje: sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa minkälainen mies oikeasti on). Viidenneksi, ei jaksa enää blondille selittää.


      • tytsi
        tuota kirjoitti:

        Tyhmää siinä oli ensinnäkin se, että USA lienee maailman monikulttuurisin valtio, miehiä on 150 miljoonaa ja todella moneen eri lähtöön. Toisekseen New York ei todellakaan edusta koko USAa. Kolmanneksi perus wasp-jenkkinaiset lienevät sata kertaa suomalaisia naisia kauniimpia, ja he myös osaavat laittautua, puhumattakaan sitten vähemmistöjen edustajista. Tavallisella suomalaisella naisella ei ole mitään asiaa Nykin parhaimpaan deittiskeneen. Neljänneksi täytyy olla todella blondi jos ihastuu täysin normaaliin deittikäyttäytymiseen (vihje: sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa minkälainen mies oikeasti on). Viidenneksi, ei jaksa enää blondille selittää.

        "Tyhmää siinä oli ensinnäkin se, että USA lienee maailman monikulttuurisin valtio, miehiä on 150 miljoonaa ja todella moneen eri lähtöön.
        Toisekseen New York ei todellakaan edusta koko USAa. "

        Elämme stereotypioiden maailmassa. Kaikki mitä koemme on subjektiivista. Itselläni on ollut vain hyviä kokemuksia Amerikkalisista miehistä. Olen deittaillut miehiä mm. Chicagosta, Texasista, Camdenistä, Vermontista jne. On toki amerikkalaisiakin moneen lähtöön, mutta tyypillisesti Amerikkalaiseen kulttuuriin kuuluu että miehet ovat herrasmiehiä. Jopa enemmän kuin esim. Britanniassa. Kokemusta on sieltäkin 8 vuotta.

        "Kolmanneksi perus wasp-jenkkinaiset lienevät sata kertaa suomalaisia naisia kauniimpia, ja he myös osaavat laittautua, puhumattakaan sitten vähemmistöjen edustajista."

        Ja höpö höpö. Toki New Yorkissa, joka on sata vuotta muodissa edellä muita Amerikan suurkaupunkeja naiset pukeutuvat ja laittautuvat, mutta melkein missä tahansa muualla, (Losia lukuunottamatta), ei voida sanoa samaa. Sama pätee ulkonäöstä huolehtemiseen. Siinä mielessä amerikkalaiset naiset taitavat tosin "tälläytyä" suomalaisia enemmän, että jo kaksikymppisenä hankitaan silikoonit ja kaikilla on valkaistut hampaat.

        "Tavallisella suomalaisella naisella ei ole mitään asiaa Nykin parhaimpaan deittiskeneen."

        hahah! Kuule suomalaista LUONNOLLISTA naiskauneutta juuri amerikkalaiset miehet ihailevatkin, suomalaisilla naisilla on myös jalat maassa, maailma kun ei kaadu siihen jos kynsi katkeaa.

        "Neljänneksi täytyy olla todella blondi jos ihastuu täysin normaaliin deittikäyttäytymiseen".

        Normaaliin missä?! Ei ainakaan Suomessa. En toki pelkkään käyttäytymiseen ihastunutkaan, taisi syy olla siinä ihmisessä muuten. :)


      • seli...
        tytsi kirjoitti:

        "Tyhmää siinä oli ensinnäkin se, että USA lienee maailman monikulttuurisin valtio, miehiä on 150 miljoonaa ja todella moneen eri lähtöön.
        Toisekseen New York ei todellakaan edusta koko USAa. "

        Elämme stereotypioiden maailmassa. Kaikki mitä koemme on subjektiivista. Itselläni on ollut vain hyviä kokemuksia Amerikkalisista miehistä. Olen deittaillut miehiä mm. Chicagosta, Texasista, Camdenistä, Vermontista jne. On toki amerikkalaisiakin moneen lähtöön, mutta tyypillisesti Amerikkalaiseen kulttuuriin kuuluu että miehet ovat herrasmiehiä. Jopa enemmän kuin esim. Britanniassa. Kokemusta on sieltäkin 8 vuotta.

        "Kolmanneksi perus wasp-jenkkinaiset lienevät sata kertaa suomalaisia naisia kauniimpia, ja he myös osaavat laittautua, puhumattakaan sitten vähemmistöjen edustajista."

        Ja höpö höpö. Toki New Yorkissa, joka on sata vuotta muodissa edellä muita Amerikan suurkaupunkeja naiset pukeutuvat ja laittautuvat, mutta melkein missä tahansa muualla, (Losia lukuunottamatta), ei voida sanoa samaa. Sama pätee ulkonäöstä huolehtemiseen. Siinä mielessä amerikkalaiset naiset taitavat tosin "tälläytyä" suomalaisia enemmän, että jo kaksikymppisenä hankitaan silikoonit ja kaikilla on valkaistut hampaat.

        "Tavallisella suomalaisella naisella ei ole mitään asiaa Nykin parhaimpaan deittiskeneen."

        hahah! Kuule suomalaista LUONNOLLISTA naiskauneutta juuri amerikkalaiset miehet ihailevatkin, suomalaisilla naisilla on myös jalat maassa, maailma kun ei kaadu siihen jos kynsi katkeaa.

        "Neljänneksi täytyy olla todella blondi jos ihastuu täysin normaaliin deittikäyttäytymiseen".

        Normaaliin missä?! Ei ainakaan Suomessa. En toki pelkkään käyttäytymiseen ihastunutkaan, taisi syy olla siinä ihmisessä muuten. :)

        Et nyt oikein vakuuta, sori. Itse tiedän Nykin deittikuviot melko hyvin, ja voin sanoa että joku tavallinen stadilainen blondattu suomibimbo (saati sitten joku maalainen) ei todellakaan pyörisi tavoiteltuimpien poikamiesten seurassa.


      • tytsi
        seli... kirjoitti:

        Et nyt oikein vakuuta, sori. Itse tiedän Nykin deittikuviot melko hyvin, ja voin sanoa että joku tavallinen stadilainen blondattu suomibimbo (saati sitten joku maalainen) ei todellakaan pyörisi tavoiteltuimpien poikamiesten seurassa.

        .."voin sanoa että joku tavallinen stadilainen blondattu suomibimbo (saati sitten joku maalainen) ei todellakaan pyörisi tavoiteltuimpien poikamiesten seurassa."

        Voi jessus. No en tiedä. Ehkä olen sitten itse niin tavoiteltu, että en oikein ymmärrä mitä tarkoitat.

        Ketähän muuten tarkoitat tuolla "tavoitelluimpien (huom. oik. kirjoitus smart guy) poikamiesten seuralla"? Olet tainnut katsoa vähän liikaa Bacheloria ja Kauniita ja Rohkeita? :O


      • jäkä...
        tytsi kirjoitti:

        .."voin sanoa että joku tavallinen stadilainen blondattu suomibimbo (saati sitten joku maalainen) ei todellakaan pyörisi tavoiteltuimpien poikamiesten seurassa."

        Voi jessus. No en tiedä. Ehkä olen sitten itse niin tavoiteltu, että en oikein ymmärrä mitä tarkoitat.

        Ketähän muuten tarkoitat tuolla "tavoitelluimpien (huom. oik. kirjoitus smart guy) poikamiesten seuralla"? Olet tainnut katsoa vähän liikaa Bacheloria ja Kauniita ja Rohkeita? :O

        Tarkoitan tavoitelluimmilla sitä, että harvemmin suomityttö saa jenkeissä sellaista deittiseuraa, josta jenkkinaisetkin ovat kiinnostuneita. Ainakin minun kokemusteni mukaan. Eipä taida jenkeistä löytyä montaakaan komeata monimiljonääriä, jolla olisi suomalainen vaimo...


      • tytsi
        jäkä... kirjoitti:

        Tarkoitan tavoitelluimmilla sitä, että harvemmin suomityttö saa jenkeissä sellaista deittiseuraa, josta jenkkinaisetkin ovat kiinnostuneita. Ainakin minun kokemusteni mukaan. Eipä taida jenkeistä löytyä montaakaan komeata monimiljonääriä, jolla olisi suomalainen vaimo...

        "Tarkoitan tavoitelluimmilla sitä, että harvemmin suomityttö saa jenkeissä sellaista deittiseuraa, josta jenkkinaisetkin ovat kiinnostuneita."

        Juuri itse sanoit että USA on yksi monikulttuurisimmista maista. Taisit juuri puhua itsesi pussiin.

        "Ainakin minun kokemusteni mukaan. "

        Mihinkähän kokemuksiisi perustat nuo "tietosi". Oletko siis itse nainen ja et ole saanut tarpeeksi "tavoiteltua" miestä Usasta?

        "Eipä taida jenkeistä löytyä montaakaan komeata monimiljonääriä, jolla olisi suomalainen vaimo..."

        No niitten monimiljonäärien vaimojen ei todellakaan tarvitse myydä itsestään juttuja Seiskaan, joten mistä sinä tiedät kuinka monia suomalaisia naisia on avioitunut "miljonäärien kanssa"?

        Itselleni raha ei ole tärkeää joten en voisi vähempää välittää siitä, onko jollakin sliipatulla city pintaliitäjällä tai elokuva mogulilla kiinnostusta minuun, koska itse arvioin ihmiset ihmisinä, en heidän lompakkonsa paksuuden kautta.


      • juu...
        tytsi kirjoitti:

        "Tarkoitan tavoitelluimmilla sitä, että harvemmin suomityttö saa jenkeissä sellaista deittiseuraa, josta jenkkinaisetkin ovat kiinnostuneita."

        Juuri itse sanoit että USA on yksi monikulttuurisimmista maista. Taisit juuri puhua itsesi pussiin.

        "Ainakin minun kokemusteni mukaan. "

        Mihinkähän kokemuksiisi perustat nuo "tietosi". Oletko siis itse nainen ja et ole saanut tarpeeksi "tavoiteltua" miestä Usasta?

        "Eipä taida jenkeistä löytyä montaakaan komeata monimiljonääriä, jolla olisi suomalainen vaimo..."

        No niitten monimiljonäärien vaimojen ei todellakaan tarvitse myydä itsestään juttuja Seiskaan, joten mistä sinä tiedät kuinka monia suomalaisia naisia on avioitunut "miljonäärien kanssa"?

        Itselleni raha ei ole tärkeää joten en voisi vähempää välittää siitä, onko jollakin sliipatulla city pintaliitäjällä tai elokuva mogulilla kiinnostusta minuun, koska itse arvioin ihmiset ihmisinä, en heidän lompakkonsa paksuuden kautta.

        "Juuri itse sanoit että USA on yksi monikulttuurisimmista maista. Taisit juuri puhua itsesi pussiin."

        Öh niin? Mitä tarkoitat? Omaa kokemusta löytyy jenkkideittailusta miehenä, ja tunnen paljon nykissä asuvia suomalaisia naisia. Yhdelläkään heistä ei kovin lujaa mene deittipiireissä, mutta kai sen vaan sitten sitä suomalaista "luonnonläheisyyttä" ja "ihmisten arvioimista ihmisinä." ;) Suomalainen perusnainen on sen verran homssuinen, että pitäisi oppia vähän uudenlainen ehostustapa ennen kuin jenkkeihin lähtee. Mut kerro vaan mulle jos tiedät yhdenkin suomalaisen naisen joka on itselleen komean miljonäärin jenkeistä löytänyt. Olen sataprosenttisen varma, että jos sellainen olisi, siitä olisi naistenlehdet jo juttuja tehneet.


      • kunnollinen?
        jäkä... kirjoitti:

        Tarkoitan tavoitelluimmilla sitä, että harvemmin suomityttö saa jenkeissä sellaista deittiseuraa, josta jenkkinaisetkin ovat kiinnostuneita. Ainakin minun kokemusteni mukaan. Eipä taida jenkeistä löytyä montaakaan komeata monimiljonääriä, jolla olisi suomalainen vaimo...

        Mielestäsi siis vain komea monimiljonääri on kunnollinen ja tavoittelemisen arvoinen? Ja jenkkinaisetko tavoittelevat vain näitä komeita monimiljonäärejä? No huhuh. Suomalaiset miehet vasta luusereita sitten ovatkin, koska aika harvassa ovat nämä suomalaiset komeat monimiljonäärit. Oletko itse kenties komea monimiljonääri? Eiköhän ihmisissä ole muitakin tärkeitä ominaisuuksia kuin raha ja ulkonäkö.


      • juu.......
        kunnollinen? kirjoitti:

        Mielestäsi siis vain komea monimiljonääri on kunnollinen ja tavoittelemisen arvoinen? Ja jenkkinaisetko tavoittelevat vain näitä komeita monimiljonäärejä? No huhuh. Suomalaiset miehet vasta luusereita sitten ovatkin, koska aika harvassa ovat nämä suomalaiset komeat monimiljonäärit. Oletko itse kenties komea monimiljonääri? Eiköhän ihmisissä ole muitakin tärkeitä ominaisuuksia kuin raha ja ulkonäkö.

        Sanoinpahan vaan, että melko harvoin se suomalaisen naisen jenkkimies on mikään varsinainen voittajatyyppi. Kai niillä on sitten sitä sisäistä kauneutta, tosin tätäkään en ole vielä erityisemmin huomannut. :)


      • Stryker
        hmmm kirjoitti:

        Perustatko näkemyksesi amerikkalaisiin saippuasarjoihin kenties?

        Amerikkalaiset ovat maailman lihavinta kansaa, usko tai älä.

        ja suomitytsän mielestä vain jenkkinaiset ovat ylipainoisia porsaita, mutta miehet tosi hoikkia ja ihQuja.


      • tytsi
        Stryker kirjoitti:

        ja suomitytsän mielestä vain jenkkinaiset ovat ylipainoisia porsaita, mutta miehet tosi hoikkia ja ihQuja.

        Usalaiset miehet ovat rotevampia ja jopa pidempiä kuin suomalaiset. Siellä miehet käyvät paljon salilla. Itseäni ei pieni ylipaino haittaa, parempi sekin kuin rimppakintut miehellä-


      • Stryker
        tytsi kirjoitti:

        Usalaiset miehet ovat rotevampia ja jopa pidempiä kuin suomalaiset. Siellä miehet käyvät paljon salilla. Itseäni ei pieni ylipaino haittaa, parempi sekin kuin rimppakintut miehellä-

        jenkit ovat lyhyempiä kuin suomalaiset tai vaikkapa ruotsalaiset.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Human_height

        Rotevampia? Ei ne kaikki jenkkimiehetkään pelaa jenkkifutista(NFL). :)


      • ,,,,,,,,,,,,,,,
        juu... kirjoitti:

        "Juuri itse sanoit että USA on yksi monikulttuurisimmista maista. Taisit juuri puhua itsesi pussiin."

        Öh niin? Mitä tarkoitat? Omaa kokemusta löytyy jenkkideittailusta miehenä, ja tunnen paljon nykissä asuvia suomalaisia naisia. Yhdelläkään heistä ei kovin lujaa mene deittipiireissä, mutta kai sen vaan sitten sitä suomalaista "luonnonläheisyyttä" ja "ihmisten arvioimista ihmisinä." ;) Suomalainen perusnainen on sen verran homssuinen, että pitäisi oppia vähän uudenlainen ehostustapa ennen kuin jenkkeihin lähtee. Mut kerro vaan mulle jos tiedät yhdenkin suomalaisen naisen joka on itselleen komean miljonäärin jenkeistä löytänyt. Olen sataprosenttisen varma, että jos sellainen olisi, siitä olisi naistenlehdet jo juttuja tehneet.

        Päivi Hacker


    • intiaani ...

      niin ku näyttää ulkonäöllisesti

      • tytsi

        Namulta! ;) Amerikkalaisissa on monissa Eurooppalaista verta ja sit monesti myös Amerikan intiaania. Ei se ole siellä mitenkää erikoista.


      • HEILA,
        tytsi kirjoitti:

        Namulta! ;) Amerikkalaisissa on monissa Eurooppalaista verta ja sit monesti myös Amerikan intiaania. Ei se ole siellä mitenkää erikoista.

        Seurustelin pari vuotta amerikkalaisen miehen kanssa, joka oli myös puoliksi musta.
        Mies oli todella kohtelias, fiksu, piti mua kuin kukkaa kämmenellä. Ja oli tosissaan seurustellessaan.
        Valitettavasti suhde kaatui tähän välimatkaan eli siihen etten sitten uskaltanutkaan lopullisesti muuttaa hänen luokseen. Muistelen lämmöllä häntä...


      • tytsi
        HEILA, kirjoitti:

        Seurustelin pari vuotta amerikkalaisen miehen kanssa, joka oli myös puoliksi musta.
        Mies oli todella kohtelias, fiksu, piti mua kuin kukkaa kämmenellä. Ja oli tosissaan seurustellessaan.
        Valitettavasti suhde kaatui tähän välimatkaan eli siihen etten sitten uskaltanutkaan lopullisesti muuttaa hänen luokseen. Muistelen lämmöllä häntä...

        Niin, se välimatka tietysti on valitettavasti ongelma. Pitää tehdä todellakin töitä sen eteen varsinkin suhteen alussa että mielenkiinto säilyy kummallakin kun ei nähdä pitkiin aikoihin. Onneksi on sähköposti! Mutta itse kyllä olisin valmis muuttamaan tarvittaessa, olen sen verran romantikko ja seikkailun haluinen. Mutta siinä taas sitten tulee sille toiselle hirveitä "paineita" jos minä nyt muuttaisin hänen luokseen. Kokemusta siitäkin on.


      • tytsi
        HEILA, kirjoitti:

        Seurustelin pari vuotta amerikkalaisen miehen kanssa, joka oli myös puoliksi musta.
        Mies oli todella kohtelias, fiksu, piti mua kuin kukkaa kämmenellä. Ja oli tosissaan seurustellessaan.
        Valitettavasti suhde kaatui tähän välimatkaan eli siihen etten sitten uskaltanutkaan lopullisesti muuttaa hänen luokseen. Muistelen lämmöllä häntä...

        Niin vielä tuosta mitä mainitsit "piteli kuin kukkaa kämmenellä". Sama tässä mun miehessä. Hän juoksi vesisateessa taksin perässä jotta minun ei tarvinnut kastua. Kun minulla oli maha kipeänä, hän tuli todella huolestuneeksi. Vei minua syömään ja drinkeille, tarjosi kaiken, jne. Suomessa tuntuu olevan monelle miehelle tuo tarjoaminenkin tuntematon käsite. Hänen kanssaan tuli turvallinen olo muutenkin. Heh... tuli mieleen kun yökerhossa kolme kundia seisoi meidän pöytämme ja "näköalamme" edessä, hän sanoi kundeille "hey guys!" ja viittilöi vähän siirtymään.... ja ne kundit SIIRTYIVÄT! Aivan mahtavaa. :)


      • Carolina
        tytsi kirjoitti:

        Niin vielä tuosta mitä mainitsit "piteli kuin kukkaa kämmenellä". Sama tässä mun miehessä. Hän juoksi vesisateessa taksin perässä jotta minun ei tarvinnut kastua. Kun minulla oli maha kipeänä, hän tuli todella huolestuneeksi. Vei minua syömään ja drinkeille, tarjosi kaiken, jne. Suomessa tuntuu olevan monelle miehelle tuo tarjoaminenkin tuntematon käsite. Hänen kanssaan tuli turvallinen olo muutenkin. Heh... tuli mieleen kun yökerhossa kolme kundia seisoi meidän pöytämme ja "näköalamme" edessä, hän sanoi kundeille "hey guys!" ja viittilöi vähän siirtymään.... ja ne kundit SIIRTYIVÄT! Aivan mahtavaa. :)

        Mun mielestäni nuo mainitsemasi asiat (esim. huolestuu jos tyttöystävä on kipeänä) eivät ole mitenkäán ihmeellisiä, vaan hyvän miehen perusominaisuuksia. Ja minun mielestäni miehen ei todellakaan tule tarjota kaikkea. Ehkä ekoilla treffeillä on kiva ele, jos mies tarjoaa vaikka drinksun, mutta myóhemmin kun eletään yhdessä, kyllä ne kulut laitetaan puoliksi. Minä en ainakaan halua olla mikÄän elätettävä.

        JA tuo viimeinen discojuttu kuulosti itse asiassa jo hieman ylimieliseltä...
        Ihan tavallinen mies se sinun jenkkisikin taitaa kuitenkin olla.


      • tytsi
        Carolina kirjoitti:

        Mun mielestäni nuo mainitsemasi asiat (esim. huolestuu jos tyttöystävä on kipeänä) eivät ole mitenkäán ihmeellisiä, vaan hyvän miehen perusominaisuuksia. Ja minun mielestäni miehen ei todellakaan tule tarjota kaikkea. Ehkä ekoilla treffeillä on kiva ele, jos mies tarjoaa vaikka drinksun, mutta myóhemmin kun eletään yhdessä, kyllä ne kulut laitetaan puoliksi. Minä en ainakaan halua olla mikÄän elätettävä.

        JA tuo viimeinen discojuttu kuulosti itse asiassa jo hieman ylimieliseltä...
        Ihan tavallinen mies se sinun jenkkisikin taitaa kuitenkin olla.

        "Ehkä ekoilla treffeillä on kiva ele, jos mies tarjoaa vaikka drinksun, mutta myóhemmin kun eletään yhdessä, kyllä ne kulut laitetaan puoliksi. "

        Toki, kun yhdessä asutaan asia on eri. Tosin jos toinen esim. tienaa enemmän ja toinen työtön, niin mielestäni silloin ollaan kyllä vähän eri lähtökohdissa. Mutta Suomessa miehet kun ei tarjoa edes ensi treffeillä, ja jos tarjoavatkin, niin heillä on oletus, että silloin mennään sänkyyn.

        Tämä ihminen jonka tapasit ei vaikuta ylimieliseltä yhtään, päin vastoin pidän miehistä jotka ottavat ohjat käsiinsä. En haluaisikaan ketään hissukkaa joka tosi paikan tullen juoksisi häntä koipien välissä pakoon.

        Jaa, tavallinen ja tavallinen.. no mieluummin minulle sitten tämmöinen "tavallinen". :) Makuja on monenlaisia. Itse taidan tästedes jättää suomalaiset miehet suosiolla väliin.


      • höpö...
        tytsi kirjoitti:

        "Ehkä ekoilla treffeillä on kiva ele, jos mies tarjoaa vaikka drinksun, mutta myóhemmin kun eletään yhdessä, kyllä ne kulut laitetaan puoliksi. "

        Toki, kun yhdessä asutaan asia on eri. Tosin jos toinen esim. tienaa enemmän ja toinen työtön, niin mielestäni silloin ollaan kyllä vähän eri lähtökohdissa. Mutta Suomessa miehet kun ei tarjoa edes ensi treffeillä, ja jos tarjoavatkin, niin heillä on oletus, että silloin mennään sänkyyn.

        Tämä ihminen jonka tapasit ei vaikuta ylimieliseltä yhtään, päin vastoin pidän miehistä jotka ottavat ohjat käsiinsä. En haluaisikaan ketään hissukkaa joka tosi paikan tullen juoksisi häntä koipien välissä pakoon.

        Jaa, tavallinen ja tavallinen.. no mieluummin minulle sitten tämmöinen "tavallinen". :) Makuja on monenlaisia. Itse taidan tästedes jättää suomalaiset miehet suosiolla väliin.

        "Mutta Suomessa miehet kun ei tarjoa edes ensi treffeillä, ja jos tarjoavatkin, niin heillä on oletus, että silloin mennään sänkyyn."

        Olet törmännyt todella omituisiin suomalaisiin miehiin. Ehkäpä tasosi ei muuhun riitä?


        "Itse taidan tästedes jättää suomalaiset miehet suosiolla väliin."

        Niin, katkeroitunut vanhapiikahan sinä olitkin, tai sitten provo.


      • tytsi
        höpö... kirjoitti:

        "Mutta Suomessa miehet kun ei tarjoa edes ensi treffeillä, ja jos tarjoavatkin, niin heillä on oletus, että silloin mennään sänkyyn."

        Olet törmännyt todella omituisiin suomalaisiin miehiin. Ehkäpä tasosi ei muuhun riitä?


        "Itse taidan tästedes jättää suomalaiset miehet suosiolla väliin."

        Niin, katkeroitunut vanhapiikahan sinä olitkin, tai sitten provo.

        "Olet törmännyt todella omituisiin suomalaisiin miehiin. Ehkäpä tasosi ei muuhun riitä? "

        "Niin, katkeroitunut vanhapiikahan sinä olitkin, tai sitten provo."

        Ei ollut kumpaakaan. Jos mua ei suomalaiset miehet kiinnosta, niin ei se tarkoita että olisin katkeroitunut. Kyllähän noita suomalaisia miehiä pörräis ympärillä ihan harmiksi asti, mutta jos ei nappaa niin ei nappaa. Mutta olen toki avoimin mielin liikkeellä. Jos joku fiksu, puhelias, avarakatseinen ja filmaattinen suomalainen mies tulisi vastaan, niin miksi ei. Tosin blondit eivät yleensä minua hirveästi kiinnosta ja vaaleita miehiähän Suomessa on enemmistö.

        Itseasiassa olen kerran ollut hyvinkin rakastunut suomalaiseen mieheen, mutta hän olikin asunut koko ikänsä ulkomailla ja oli puoliksi muun maalainen. Hänellä olikin juuri niitä ominaisuuksia joita etsin.


      • seli.......
        tytsi kirjoitti:

        "Olet törmännyt todella omituisiin suomalaisiin miehiin. Ehkäpä tasosi ei muuhun riitä? "

        "Niin, katkeroitunut vanhapiikahan sinä olitkin, tai sitten provo."

        Ei ollut kumpaakaan. Jos mua ei suomalaiset miehet kiinnosta, niin ei se tarkoita että olisin katkeroitunut. Kyllähän noita suomalaisia miehiä pörräis ympärillä ihan harmiksi asti, mutta jos ei nappaa niin ei nappaa. Mutta olen toki avoimin mielin liikkeellä. Jos joku fiksu, puhelias, avarakatseinen ja filmaattinen suomalainen mies tulisi vastaan, niin miksi ei. Tosin blondit eivät yleensä minua hirveästi kiinnosta ja vaaleita miehiähän Suomessa on enemmistö.

        Itseasiassa olen kerran ollut hyvinkin rakastunut suomalaiseen mieheen, mutta hän olikin asunut koko ikänsä ulkomailla ja oli puoliksi muun maalainen. Hänellä olikin juuri niitä ominaisuuksia joita etsin.

        Juu juu. ;)


      • onnellinen vaimo
        tytsi kirjoitti:

        Namulta! ;) Amerikkalaisissa on monissa Eurooppalaista verta ja sit monesti myös Amerikan intiaania. Ei se ole siellä mitenkää erikoista.

        Tytsi, you go girl! Oon itse ollut naimisissa ameriikkalaisen mieheni kanssa 9 vuotta ja en vaihtaisi hanta helpolla kehenkaan toiseen. Mulla ei ole mitaan suomalaisia miehia vastaan, oma elama vaan johdatti tanne meren toiselle puolelle. Oma suomalaisuuteni on taalla arvostettu piirre ja mieheni on ylpea suomalaisesta vaimostaan. Toivotan sulle kaikkea parasta, minne tahansa tiesi sinut viekin.


      • tytsi
        onnellinen vaimo kirjoitti:

        Tytsi, you go girl! Oon itse ollut naimisissa ameriikkalaisen mieheni kanssa 9 vuotta ja en vaihtaisi hanta helpolla kehenkaan toiseen. Mulla ei ole mitaan suomalaisia miehia vastaan, oma elama vaan johdatti tanne meren toiselle puolelle. Oma suomalaisuuteni on taalla arvostettu piirre ja mieheni on ylpea suomalaisesta vaimostaan. Toivotan sulle kaikkea parasta, minne tahansa tiesi sinut viekin.

        kiitos! kun nyt sais vielä tän kaukosuhteen toimimaan kaukosuhteena niin eihän sitä tiedä, mihin matka vie! Aurinkoista kesää! :)


      • oskari
        tytsi kirjoitti:

        kiitos! kun nyt sais vielä tän kaukosuhteen toimimaan kaukosuhteena niin eihän sitä tiedä, mihin matka vie! Aurinkoista kesää! :)

        ota kuitenkin tarkkaan ensin selville boyfriendisi taustasta....


        msn messengerillä ja SKYPELLÄ

        homma toimii hyvin


      • tytsi
        oskari kirjoitti:

        ota kuitenkin tarkkaan ensin selville boyfriendisi taustasta....


        msn messengerillä ja SKYPELLÄ

        homma toimii hyvin

        Eiköhän se tausta selviä sitten aikanaan. Ja löytyihän tuolla googlettamallakin jotain. On nimittäin urheilija miehiä.

        Skype olis varmaan hyvä idea.


      • till....
        tytsi kirjoitti:

        Eiköhän se tausta selviä sitten aikanaan. Ja löytyihän tuolla googlettamallakin jotain. On nimittäin urheilija miehiä.

        Skype olis varmaan hyvä idea.

        Näitten juttujesi perusteella tulet sitä tarvitsemaan.


      • oskari
        tytsi kirjoitti:

        Eiköhän se tausta selviä sitten aikanaan. Ja löytyihän tuolla googlettamallakin jotain. On nimittäin urheilija miehiä.

        Skype olis varmaan hyvä idea.

        ota nyt hyvä nainen ajoissa selvää, ettei ole OJ Simpson mallia...

        ei sinisilmäisyyttä !!!

        ja skype netistä ja hyvät kuulokemikrofonit kannattaa hankkia (Ohlsonin rautakaupasta)


      • oskari
        oskari kirjoitti:

        ota nyt hyvä nainen ajoissa selvää, ettei ole OJ Simpson mallia...

        ei sinisilmäisyyttä !!!

        ja skype netistä ja hyvät kuulokemikrofonit kannattaa hankkia (Ohlsonin rautakaupasta)

        saa numerosta 99599 Scandicom


      • Sir Charlie W
        tytsi kirjoitti:

        kiitos! kun nyt sais vielä tän kaukosuhteen toimimaan kaukosuhteena niin eihän sitä tiedä, mihin matka vie! Aurinkoista kesää! :)

        Ei kaukosuhde toimi. Äijäsi höylää välissä muita naisia..


    • francais

      Kyllä mulla ittellänikin on suunnitelmissa hankkia tuolta ulkomailta mies.

      Minkä ikäsiä te ootte(jos saa kysellä :D )?
      Kauan olit lomalla?Nykissä siis?
      Ja millon muutat miekkoses luo?

      Onnea sulle matkaan,toivottavasti suhde tulee kestämään ;)

      • francais

        Kiva kuulla et suomalaisetkin kelpaa noin hyvin maailmalla ;D


    • ei tajuu, johtuukohan se he...

      Miten mies voi olla osittain musta, osittain intiaani ja osittain tanskalainen? Miehellähän on siis todennäköisesti vain yksi äiti ja yksi isä.

      Onko miehen äiti tai isä sekoitus intiaania ja tanskalaista vai sekoitus mustaa ja tanskalaista vai kenties sekoitus mustaa ja intiaania?

      • tytsi

        Äiti amerikkalianen, jolla isovanhempi tanskalainen. Isä musta, jolla isovanhempi intiaani.


      • Thessalina
        tytsi kirjoitti:

        Äiti amerikkalianen, jolla isovanhempi tanskalainen. Isä musta, jolla isovanhempi intiaani.

        Kannattaa ottaa rasismi huomioon (vaikka sitä ei pidä hyväksyä!). Itsekin olen monikulttuurisesti USAssa ja Euroopassa seurustellut vakavastikin. Puoliksi musta perhe joutuu asumaan aina mustien alueella. Valitettavasti. USAssa ja briteissä rasismi pahaa, Saksassa, Ranskassa ja Suomessa pk-seudulla lievempää.

        Kannattaa harkita suomalaista miestä, joka on asunut aikuisiällä (ja lapsenakin) vähintään 10 vuotta ulkomailla. Aivan eri tasoa näiden miesten käytös!


    • -GipsyLady-

      Mäkin haluan Jenkkiläisen miehen. mieluiten tummaihoisen.
      En tule yhtään juttuun Suomalais miesten kans

      • 13

        Täytyykö sen nyt olla välttämättä jenkki onhan täällä Hellssinkissä asemanseutu mustanaan sulhasia...


      • Faktaaaaa
        13 kirjoitti:

        Täytyykö sen nyt olla välttämättä jenkki onhan täällä Hellssinkissä asemanseutu mustanaan sulhasia...

        Pitää olla jenkki koska niitä suomimiehet katsoo ylöspäin oli väri mikä tahansa.


    • American Girl

      Löysin tämän viestiketjun sattumalta, ja oli todella mielenkiintoista lukea näitä kommentteja. Päätin myös jakaa oman tarinani: Olen 25-vuotias nainen, ja oma elämä johdatti minut tänne USA:han ja olen asunut täällä nyt päälle vuoden. Viimeiset vähän päälle puoli vuotta olen seurustellut amerikkalaisen miehen kanssa. Ja täytyy sanoa että joitakin eroja verrattuna suomalaismiehiin on. Miehet ovat tyypillisesti "miehekkäämpiä" täällä. Olemme poikaystäväni kanssa tasa-arvoisia, mutta hän on mies ja minä olen nainen. Luonteeltaan hän on avoimempi ja puheliaampi kuin useimmat suomalaismiehet. (Poikaystäväni on tavallinen valkoihoinen parikymppinen, kaksi vuotta minua vanhempi). Hän kunnioittaa suomalaisuuttani, ja haluaa oppia suomea, koska olemme toki menossa käymään Suomessa, tapaamassa perhettäni ja muutenkin tutustumassa kotimaahani. Olen löytänyt todella mukavan ihmisen rinnalleni, ja näillä näkymin olen tänne jäämässä lopullisesti. :)

      • 15

        Kiva, että olet löytänyt mukavan miehen. Minua harmittaa lukea tällaisia "jään tänne loppuelämäkseni" -vistejä, koska Suomella on tulossa kovat ajat ja jokaista perheen perustajaa tarvittaisiin täälläkin. USA:ssa ihmisiä kyllä riittää, mutta kun me suomalaiset menemme kaikki sinne, niin eihän tänne jää ketään tätä valtioita pyörittämään. Valitsisipa jotkut usa-suomi-parit Suomenkin kodikseen..


    • amazing4

      No täällä suomalais-amerikkalinen pariskunta joka jää Suomeen asumaan-ehdottomasti.Molempien toive ja halu :)

      • muuttaisin ite usaan

        TYHMÄT! Ei kannattais.


    • 01506

      Taitaa olla sitten se rommipullon etiketin mies jos on toinen puoli naamaa musta.

    • sekarotuinen mulantt

      No onnea tuhannesti sekarotuisen kanssa! koirastakaan ei makseta täyttä hintaa jos on sekarotuinen :D

    • American Girl

      Nämä palstat on kyllä parasta huvia! Aina välillä löydän itseni lukemasta näitä viestiketjuja. Sekarotuisista vielä... Amerikasta löytyy niin montaa eri taustaa ihmisiltä, ja niin monia erilaisia ihmisiä. Oma aviomieheni (sama mies josta puhuin poikaystävänä tuossa edellisessä viestissäni vähän ylempänä) on äidin puolelta ruotsalainen (isoäiti tuli Ruotsista aikoinaan, äidillään on edelleen ruotsalainen sukunimi), isänsä puolelta on saksalainen (isän sukulaiset aikoinaan tulivat Saksasta tänne). Aviomieheni, vaaleaihoinen, pitkä, roteva mies, ruskeine hiuksineen ja sinisine silmineen, menisi ulkonäkönsä puolesta vaikka suomalaisesta, kunnes avaa suunsa. =D
      Tämä Jenkkilä on siitä kiva paikka, että variaatiota riittää ruuassa, juomassa, vaatteissa, nähtävyyksissä, keleissä ja ihmisissä sen verran, että täällä on jokaiselle jotain.

      • rikukirii

        Niin, oliko tää se sama, joka oli parikymppisenä sinua pari vuotta vanhempi, kun itse olit 25v.? (viestisi 27.12.2011)

        Joko jotakuta on kusetettu tai yritetty kusettaa (vähintään tän saippuan lukijoita) tai sitten et vain osaa artikuloida kovin hyvin. Aivan sama minulle tosin, pidä hauskaa siellä ihmemaassa!


    • viste

      Voi sinua onnellista... Olen sinun kanssasi täsmälleen samaa mieltä, en vain ole vielä löytänyt jenkkiä itselleni...Osaisiko joku vihjata, mistä lähtisin metsästämään sellaista? Onko jokin deittisivu jenkkeihin? :)

      • koita vaikka

        Nepalista?


    • Sven Åke

      Tykkään kanssa amerikkalaisista miehistä, koska niissä on aina ripaus bi-henkisyyttä ja tykkäävät homostella kanssani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe