tupakan hinta?

-minä-

Tsau! sellaista tiedustelisin tupakan hinnoista, että onko tupakki kalliimpaa hel- tallinnan välillä (galaxy) vai tur- tukh. (silja europa) vai onx hinnat samoissa luokissa?

8

8481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sun

      valintaperuste risteilylle?

      • Risteilyisäntä

        Ja taas joku heittää fiksua kommenttia... Melkeinpä sellanen muistikuva on, että Tallinnan laivoilla on halvempaa. Johtuen siitä, että muutenhan jengi ostaisi ne maista eikä laivalta. Eli kartonki on siinä 15-19 euroa Galaxylla. En sitten tiiä onko tuo tupakka Turun laivoilla halvempaa kun Helsingin laivoilla, mutta Helsingin laivoilla se tais olla jotain yli 25 euroa kartsa.


      • J--K
        Risteilyisäntä kirjoitti:

        Ja taas joku heittää fiksua kommenttia... Melkeinpä sellanen muistikuva on, että Tallinnan laivoilla on halvempaa. Johtuen siitä, että muutenhan jengi ostaisi ne maista eikä laivalta. Eli kartonki on siinä 15-19 euroa Galaxylla. En sitten tiiä onko tuo tupakka Turun laivoilla halvempaa kun Helsingin laivoilla, mutta Helsingin laivoilla se tais olla jotain yli 25 euroa kartsa.

        Tukholman laivoilla sama hinta Hesasta tai Turusta lähdettäessä, Tallinnan laivoilla halvempi, vaikka alv:n maksavatkin. Tallinnaan n 15 euroa laivalla.


    • Satkulla-pärjää

      Ota satanen. SIllä saat ja rahaa jääkin.

    • Anonyymi

      Lippuvaltion mukaan vaikuttaisi savukkeiden hinta menevän.

      • Anonyymi

        Kyllä Silja Europalla Helsinki-Tukholma-reitillä oli viimeksi kun kävin samat hinnat kuin Turku-Tukholma-reitillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Silja Europalla Helsinki-Tukholma-reitillä oli viimeksi kun kävin samat hinnat kuin Turku-Tukholma-reitillä.

        Silja Europa on kulkenut vuosia jo helsinki-tallinna reittiä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silja Europa on kulkenut vuosia jo helsinki-tallinna reittiä :D

        Kyllä kirjoittajan tieto on totta, Siljalla oli molemmilla reiteillä samat hinnat, kuten nytkin,
        siis Helsinki-Tukholma ja Turku-Tukholma.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe