OWASHISTA

AVARUUSOLENNOT

OVAT KUVITTEELLISIA, ELI NIITÄ VOI MUKA VAIN KUVITELLA. HUMANOIDI KUN TARKOITTAA MUUTAKIN, NIIN MIKÄS SIINÄ PITÄÄ MAAN ULKOPUOLISIA HUUHAANA TAI MIELIKUVITUKSENA.

SAMA PÄTEE UFOIHIN. NE OVAT HÄNEN MIELESTÄÄN VAIN PELKKIÄ TUNTEMATTOMIA.

23

1121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IHMETTÄ

YRITIT KERTOA?? EDELLISELLÄ

• Kyllä niitä avaruusolentoja jossain avaruuden äärissä varmasti on, tuskin täällä maapallolla kuitenkaan.

Myös ufoja on, tottakai. Kuka voisi tunnistaa jokaisen taivaalla lentävän esineen tai ilmiön? Mutta se että se leimataan välittömästi muukalaisten avaruusalukseksi on suorastaan naurettavaa.

• epätietoinen edelleenkin

Silmäni ovat auenneet!
        Kirjoittanut: Owashi 22.2.2006 klo 18.46

Ette usko mitä olettekaan tehneet minun henkisen kehityksen puolesta. Olette avanneet silmäni ja sieluni täysin uudella tasolla! Tänään noin 16:30 - 17:00 tapahtui ilmiselvä ufohavainto, josta sain kiistämätöntä todistusaineistoa avaruusmuukalaisten aluksista sekä heidän vierailuistaan. Raportoin havainnostani myös ufofinlandin sivuille. Tässä kirjoittamani raportti ja sydämelliset kiitokset vielä teille! Olen varma, että skeptikon luonteeni vuoksi ufot näyttäytyivät minulle todistamaan olemassaoloaan.

• olio

Eikös me itekkin olla avaruusolioita yhtälailla kun jotkut vieraan planeetan asukit.

• epätietoinen edelleenkin kirjoitti:

Silmäni ovat auenneet!
        Kirjoittanut: Owashi 22.2.2006 klo 18.46

Ette usko mitä olettekaan tehneet minun henkisen kehityksen puolesta. Olette avanneet silmäni ja sieluni täysin uudella tasolla! Tänään noin 16:30 - 17:00 tapahtui ilmiselvä ufohavainto, josta sain kiistämätöntä todistusaineistoa avaruusmuukalaisten aluksista sekä heidän vierailuistaan. Raportoin havainnostani myös ufofinlandin sivuille. Tässä kirjoittamani raportti ja sydämelliset kiitokset vielä teille! Olen varma, että skeptikon luonteeni vuoksi ufot näyttäytyivät minulle todistamaan olemassaoloaan.

Mitä tuosta? Tuollahan sain loistavasti osoitettua teille kuinka helppoa on huijata ihmisiä uskomaan muutamaan hassuun valopalloon.

"ilmiselvä ufohavainto, josta sain kiistämätöntä todistusaineistoa avaruusmuukalaisten aluksista sekä heidän vierailuistaan"

Mitään kiistämätöntä todistusaineistoa siinä ei ollut mukana, kuten kuka tahansa järjellinen olisi tajunnut :P

• järjellinen
        Owashi kirjoitti:

Mitä tuosta? Tuollahan sain loistavasti osoitettua teille kuinka helppoa on huijata ihmisiä uskomaan muutamaan hassuun valopalloon.

"ilmiselvä ufohavainto, josta sain kiistämätöntä todistusaineistoa avaruusmuukalaisten aluksista sekä heidän vierailuistaan"

Mitään kiistämätöntä todistusaineistoa siinä ei ollut mukana, kuten kuka tahansa järjellinen olisi tajunnut :P

huomaa sinun prvokatiivisen käyttäytymisen palstalla. Olet itse aiheuttanut oman uskottavuuden menetyksen muiden silmissä. Turha sitä on parkua ja syyttää muita henkilöitä jotka ottavat ufoasiat todesta :BB

• järjellinen kirjoitti:

huomaa sinun prvokatiivisen käyttäytymisen palstalla. Olet itse aiheuttanut oman uskottavuuden menetyksen muiden silmissä. Turha sitä on parkua ja syyttää muita henkilöitä jotka ottavat ufoasiat todesta :BB

Täällä kyllä syytellään heti ketä tahansa jolla on kielteinen asenne vierailijoita kohtaan, miksei minullakin siis olisi terävä asenne myönteisiä kohtaan? En minä mitään arvostusta täältä hamuakaan. Koetan vain selittää keinolla taikka toisella kuinka epärealistista houretta täällä onkaan.

Tuossa 'uskoon tulemisessa' käytin tapaa "tarkoitus pyhittää keinot" vaikka tiesinkin jo olemattoman palstakannatukseni laskevan entisestään. Toivon mukaan joku palstalla olleista kiihkoilijoista kuitenkin edes jossain vaiheessa elämäänsä epäilee näiden muukaloidien olemassaolon, siinä vaiheessa minä voin osoittaa hänelle syitä miksi.

• olio kirjoitti:

Eikös me itekkin olla avaruusolioita yhtälailla kun jotkut vieraan planeetan asukit.

fiksu havainto. Me olemme avaruusolioita, koska elämme planeetalla, joka on avaruudessa.

• säälijä
        Owashi kirjoitti:

Täällä kyllä syytellään heti ketä tahansa jolla on kielteinen asenne vierailijoita kohtaan, miksei minullakin siis olisi terävä asenne myönteisiä kohtaan? En minä mitään arvostusta täältä hamuakaan. Koetan vain selittää keinolla taikka toisella kuinka epärealistista houretta täällä onkaan.

Tuossa 'uskoon tulemisessa' käytin tapaa "tarkoitus pyhittää keinot" vaikka tiesinkin jo olemattoman palstakannatukseni laskevan entisestään. Toivon mukaan joku palstalla olleista kiihkoilijoista kuitenkin edes jossain vaiheessa elämäänsä epäilee näiden muukaloidien olemassaolon, siinä vaiheessa minä voin osoittaa hänelle syitä miksi.

yrität kieltää itseäsi

• rasittava-

Näin rasittavaa henkilöä harvoin 'näkee' netissä.

Ihme henkilö ku jokaisen asioita pitää päästä aina kommentoimaan.
      Ja aina näsäviisaat vastaukset, että ei rajaa.

Mutta eiköhän kaikki lapset kasva aikuisiksi jossain vaiheessa.

• Owashi on young soul.

Owashi vain on yksi nuorista sieluista, jotka yrittävät päästä toisten pituutta pitemmälle, eli olla paras toisinsanottuna. Tähän hän ei pääse näsäviisaudellaan, onhan hän niin epärehellinen henkilö asiassa kuin asiassa. No semmoista on skeptikon elämä, pienessä kuplassa asuminen, jossa ei ole muutakuin oma itsensä.

Oikeasti Owashiakaan ei ole olemassa, se vain on mielikuvitus henkilö, se on vain silmiemme hallusinaatiota jonka näemme keskusteluina suomi24.fi palstalla. Lol.

• hyvin sanottu. :D
        Owashi on young soul. kirjoitti:

Owashi vain on yksi nuorista sieluista, jotka yrittävät päästä toisten pituutta pitemmälle, eli olla paras toisinsanottuna. Tähän hän ei pääse näsäviisaudellaan, onhan hän niin epärehellinen henkilö asiassa kuin asiassa. No semmoista on skeptikon elämä, pienessä kuplassa asuminen, jossa ei ole muutakuin oma itsensä.

Oikeasti Owashiakaan ei ole olemassa, se vain on mielikuvitus henkilö, se on vain silmiemme hallusinaatiota jonka näemme keskusteluina suomi24.fi palstalla. Lol.

Repesin tälle:
        "Oikeasti Owashiakaan ei ole olemassa, se vain on mielikuvitus henkilö, se on vain silmiemme hallusinaatiota jonka näemme keskusteluina suomi24.fi palstalla. Lol."

Aijai ku naurattaa. 8DD

• hyvin sanottu. :D kirjoitti:

Repesin tälle:
        "Oikeasti Owashiakaan ei ole olemassa, se vain on mielikuvitus henkilö, se on vain silmiemme hallusinaatiota jonka näemme keskusteluina suomi24.fi palstalla. Lol."

Aijai ku naurattaa. 8DD

Tässä ici wanaha sielun rutjake Owashi, Metusalemin isäukko ja Ukko Ylijumalan veljes. Myönnän että olen pelkästään pollassanne ja tällä palstalla hallusinaationa.

Muistakaapa nyt vielä, että tämä on ihan yleinen keskustelupalsta. On yhä sangen säälittävää, ettei toiset teistä uskaltaudu käyttämään rekisteröityä nimimerkkiä tai jatkuvasti samaa aliasta, joten teidän vinkumisenne ovat paljon mitäänsanomattomampia kuin vaikka väitöksenne olisivat totta.

• niin, ja sanonkin että
        Owashi kirjoitti:

Tässä ici wanaha sielun rutjake Owashi, Metusalemin isäukko ja Ukko Ylijumalan veljes. Myönnän että olen pelkästään pollassanne ja tällä palstalla hallusinaationa.

Muistakaapa nyt vielä, että tämä on ihan yleinen keskustelupalsta. On yhä sangen säälittävää, ettei toiset teistä uskaltaudu käyttämään rekisteröityä nimimerkkiä tai jatkuvasti samaa aliasta, joten teidän vinkumisenne ovat paljon mitäänsanomattomampia kuin vaikka väitöksenne olisivat totta.

njän njän njän njän njääääää !!!!!

• jopa1
        niin, ja sanonkin että kirjoitti:

njän njän njän njän njääääää !!!!!

Enemmän tälläiset postaukset päähän ottaa. Näissä ei oo mitään järkeä, kun taas Owashi puhuu niin kuin asian näkee. Antakaa Owashin olla rauhassa ja nauttikaa kesästä.

En kylläkään ole samaa mieltä hänen kanssa, mutta kuitenkin.

• Sitä ei kaivata tänne.
        jopa1 kirjoitti:

Enemmän tälläiset postaukset päähän ottaa. Näissä ei oo mitään järkeä, kun taas Owashi puhuu niin kuin asian näkee. Antakaa Owashin olla rauhassa ja nauttikaa kesästä.

En kylläkään ole samaa mieltä hänen kanssa, mutta kuitenkin.

Se on rasittava tyyppi täällä, ja hilluu vaa kuluttaakseen aikaa, ja sinä et näytä olleen kauan tällä palstalla koska et tiedä mitään. Se todellakin on rasittava tyyppi. Usko jo, sitä ei kaivata tänne.

• nillittäjiä
        Sitä ei kaivata tänne. kirjoitti:

Se on rasittava tyyppi täällä, ja hilluu vaa kuluttaakseen aikaa, ja sinä et näytä olleen kauan tällä palstalla koska et tiedä mitään. Se todellakin on rasittava tyyppi. Usko jo, sitä ei kaivata tänne.

Tollaisia nillittäjiä joille ei kelpaa mikään muu kuin oman _mielipiteen_ jatkuva toistaminen, onhan se sentään TOTUUS... Antaa kaikkien kukkien kukkia, niin keskustelukin pysyy vaihtelevana ja mielenkiintoisena, jookosta

T:Vanha Sielu(eli älä väitä vastaan, olen aina Oikeassa)

• mukamas, heh
        nillittäjiä kirjoitti:

Tollaisia nillittäjiä joille ei kelpaa mikään muu kuin oman _mielipiteen_ jatkuva toistaminen, onhan se sentään TOTUUS... Antaa kaikkien kukkien kukkia, niin keskustelukin pysyy vaihtelevana ja mielenkiintoisena, jookosta

" T:Vanha Sielu(eli älä väitä vastaan, olen aina Oikeassa) "

Taisi olla sulla aikamoinen huumorisutkaus. Vanhat sielut eivät nimittäin väitä olevansa aina oikeassa.

Vanhan sielun tuntomerkkeihin kuuluu se, että he antavat skeptikoille samoin kuin asian kannattajille suunvuoron.

Molempia tarvitaan, mutta harvoin itä kohtaa lännen..

• Kuseskelijoitten Vihaaja
        nillittäjiä kirjoitti:

Tuollaisia toisten housuissa kuseskelijoita tosiaan olette osa teistä, ainakin sinä. On täällä muitakin keskustelijoita kuin Owashi, vai oletko kenties kiintynyt häneen ja olet hänen tyttöystävänsä joka täällä nyt rähiköi. Säälittäviä pentuja olette, todellakin, raippaa teille pitäisi antaa. Sinulle ei sitten kelpaa totuus siitä mitä on meneillään, vaan turvaudut toisten housuihin ja oleskelet toisen housujen turvissa. Jumaliste hanki jo elämä, ei tollasia pentuja jaksa katella, varsinkaan owashia joka luulee tietävänsä kaiken ja muka sillä vain se oikea totuus.

Aukaise jo silmäsi, huomaa että ei olla huuhaa palstalla, missä vain huuhaillaan paskaa. Ja skeptikkoja emme kaipaa ufo palstalle, koska niistä on aina ollut riesaa, eli ei ole ollut asiallisia keskusteluita heiltä. Tämä Owashi juuri kirjoittaa aina vastaukseksi negatiivisin sanoin. Ehkäpä haukkuu hulluksi kirjoittajaa tai sellaista, sellaisen asiattoman tyypin haluat pitää. Taidat olla melkoinen korsto oikeassa elämässä, kovistelet varmaankin, mutta sitten turvaudut toisten selkien taakse piiloon.

Muista, asiattomat tyypit eivät kuulu tänne, jotka haukkuvat tai muuten kirjoittavat jotain negatiivista jollekkin tyypille vastaukseksi. Aukaise siis silmäsi, huomaat sen.

• pikkuiselle
        mukamas, heh kirjoitti:

" T:Vanha Sielu(eli älä väitä vastaan, olen aina Oikeassa) "

Taisi olla sulla aikamoinen huumorisutkaus. Vanhat sielut eivät nimittäin väitä olevansa aina oikeassa.

Vanhan sielun tuntomerkkeihin kuuluu se, että he antavat skeptikoille samoin kuin asian kannattajille suunvuoron.

Molempia tarvitaan, mutta harvoin itä kohtaa lännen..

Älähän nyt nuori sielu rupea... Pakko myöntää, että olihan se läppä, mutta sen käsityksen näiltä "vanhoilta" sieluilta täällä saa. Tai siis sen, että he kuvittelevat aina olevansa oikeassa. Erityisesti perustelun vahvikkeena se on aika koominen, siis sillä tavalla, että saisi sanotuksi viimeisen sanan. "olet niin nuori sielu..." tmsp. Jos minulta kysytään, niin _yksikään_ joka palstalla sanoo olevansa vanha sielu ei sitä oikeasti voi olla. Ihan jo vanhan sielun määritelmän mukaan. Luulisi, että vanhasieluisuus näkyisi _tekstistä_ eikä sitä olisi tarpeen sanoa, vaan ajan myötä kertynyt viisaus kumpuaisi sanoista joita he sanovat. Eikä niin, että tekstin loppuun laitetaan "PS. olen muuten vanha sielu"

• Miksi???
        Kuseskelijoitten Vihaaja kirjoitti:

Tuollaisia toisten housuissa kuseskelijoita tosiaan olette osa teistä, ainakin sinä. On täällä muitakin keskustelijoita kuin Owashi, vai oletko kenties kiintynyt häneen ja olet hänen tyttöystävänsä joka täällä nyt rähiköi. Säälittäviä pentuja olette, todellakin, raippaa teille pitäisi antaa. Sinulle ei sitten kelpaa totuus siitä mitä on meneillään, vaan turvaudut toisten housuihin ja oleskelet toisen housujen turvissa. Jumaliste hanki jo elämä, ei tollasia pentuja jaksa katella, varsinkaan owashia joka luulee tietävänsä kaiken ja muka sillä vain se oikea totuus.

Aukaise jo silmäsi, huomaa että ei olla huuhaa palstalla, missä vain huuhaillaan paskaa. Ja skeptikkoja emme kaipaa ufo palstalle, koska niistä on aina ollut riesaa, eli ei ole ollut asiallisia keskusteluita heiltä. Tämä Owashi juuri kirjoittaa aina vastaukseksi negatiivisin sanoin. Ehkäpä haukkuu hulluksi kirjoittajaa tai sellaista, sellaisen asiattoman tyypin haluat pitää. Taidat olla melkoinen korsto oikeassa elämässä, kovistelet varmaankin, mutta sitten turvaudut toisten selkien taakse piiloon.

Muista, asiattomat tyypit eivät kuulu tänne, jotka haukkuvat tai muuten kirjoittavat jotain negatiivista jollekkin tyypille vastaukseksi. Aukaise siis silmäsi, huomaat sen.

Miksi keskustelupalstalla ei saa sanoa mitään negatiivista? Tässä tapauksessa uskoisin vielä, että tarkoitat, että ei saa sanoa poikkipuolisia sanoja ufojuttuja vastaan. MIKSI??? Mitä keskustelua se on, että kaikki ovat samaa mieltä? Itse en ainakaan muista owashin haukkuneen kirjoittajaa, vaan pikemminkin aiheen ja senkin yleisesti ottaen asiallisesti perustellen ja tämähän nimenomaan on _hyvää_ keskustelupalstakäyttäytymistä.

• ebis
        Miksi??? kirjoitti:

Miksi keskustelupalstalla ei saa sanoa mitään negatiivista? Tässä tapauksessa uskoisin vielä, että tarkoitat, että ei saa sanoa poikkipuolisia sanoja ufojuttuja vastaan. MIKSI??? Mitä keskustelua se on, että kaikki ovat samaa mieltä? Itse en ainakaan muista owashin haukkuneen kirjoittajaa, vaan pikemminkin aiheen ja senkin yleisesti ottaen asiallisesti perustellen ja tämähän nimenomaan on _hyvää_ keskustelupalstakäyttäytymistä.

niin tuota voisi kysyä niin monelta jotka ovat tätä palstaa lueskeleet viime vuoden lopusta asti.

Uskoisin että vastaukset ovat enimmäkseen toisenlaisia, mitä luulet niiden olevan.

Poikkeuksetta hän suuresti kysenalaistaa kaiken havinnot ja selitykset mielikuvituksen tms. aikaansaannoksiksi. Asiaa voi esittää mutta kun hänen tyylinsä on teilata kaikki, mikä ei sovi hänen käsityskantaansa. Valitettavasti asia on vain näin, monen kuukauden kokemuksen mukaan seuraanneena.

Possuista yms. nimitykset olivat hänen vakio juttunsa , niistä monet onneksi seriffi poisti palstalta.

Asiallista kirjoittelua valitettavasti ei voi odottaa häneltä, sen hänen aikaisemmat juttunsa ovat meille jo monasti osoittaneet. Hänellä on viellä paljon oppimista elämältään ja suhtautumisesta muihin ihmisiin ja heidän käsityksiinsä havaittuihin ilmiöihin. Toivottavasti elämä opettaa häntäkin arvostamaan toisia, eikä vain arvostelemaan negatiivisesti.

• älyllistä elämää he etsivät avaruudesta, vaikka sen olemassaolo maapallollakin on melkoisen todistamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4979
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      189
      3891
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      194
      3764
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3339
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      3009
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2014
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1991
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      188
      1888
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1706
    10. HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ

Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus
      Kiuruvesi
      99
      1437
    Aihe