Hamam

Utelias

Naisystäväni kävi Turkissa saunassa ja hieronnassa. Hieronta oli ollut lähinnä rinta- ja pakarakeskeistä seksihierontaa ja kiihoittamista.

Saiko naisystäväni aivan poikkeuksellisen käsittelyn, vai eivätkö muut naiset puhu kokemuksestaan, jotteivät miehet tulisi mustasukkaisiksi tai peräti kieltäisi hamamiin menemistä?

22

17252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna1

olen käyny monta kertaa hamamissa ja kyllä on hierottu ihan niinkuin pitääkin. kerran on yritetty hiplata rintoja,mut kun mulkaisin pahasti,siihen se jäi!! Kuorinnassa kyl hinkkaa pakarat,mutta uimapuku päällä kun on,ei ne rintoihin koske!! ehkä se johtuu siitä että olen jo kypsässä iässä!! heh. Jos naisystäväsi on nuori ja kaunis,niin kyllä ne varmaan yrittää!! En tiedä!!

• Utelias

Ei siellä uimapukuja ollut kellään. Edellä kulki kolme saksalaista naista, jotka olivat alasti, ja niin oli naisystävänikin, joka oli Turkissa ensimmäistä kertaa. Eikö alastomuus sitten ole normaalia hamamissa?

Ja tiedoksi miehille: en suinkaan ole mustasukkainen, vaan utelias, kuten sanoin. Jos olisin mustankipeä, ei ystäväni olisi minulle kokemuksistaan kertonutkaan.

• minna1
        Utelias kirjoitti:

Ei siellä uimapukuja ollut kellään. Edellä kulki kolme saksalaista naista, jotka olivat alasti, ja niin oli naisystävänikin, joka oli Turkissa ensimmäistä kertaa. Eikö alastomuus sitten ole normaalia hamamissa?

Ja tiedoksi miehille: en suinkaan ole mustasukkainen, vaan utelias, kuten sanoin. Jos olisin mustankipeä, ei ystäväni olisi minulle kokemuksistaan kertonutkaan.

joo... mä olen ollu hamamissa missä miehet ja naiset on samaan aikaan. ja bikinit päällä oltiin. on sellaisiakin missä naiset ja miehet on erikseen,mut kummassakin saat valita mies/nais pesijän/hierojan. ehkä seuraavalla kerralla menee paremmin!!

• Utelias
        minna1 kirjoitti:

joo... mä olen ollu hamamissa missä miehet ja naiset on samaan aikaan. ja bikinit päällä oltiin. on sellaisiakin missä naiset ja miehet on erikseen,mut kummassakin saat valita mies/nais pesijän/hierojan. ehkä seuraavalla kerralla menee paremmin!!

Ei naisystäväni valittanut, vaikka vahingossa sellaisen hieronnan saikin - enkä minäkään valmiiksi kiihotetusta naisesta. En sitten tiedä, oliko siellä naisten vuoro, mutta pesijöitä oli ollut vain kaksi ja molemmat miehiä. Luultavasti hän mieshierojan valitsee vastaisuudessakin, jos valita saa!

Lukeeko hieroja sitten asiakkaan antamia sanattomia viestejä, joiden mukaan hieronta etenee? Se minua vain ihmetyttää, että kukaan muu ei ole kertonut vastaavista kokemuksista.

• minna1
        Utelias kirjoitti:

Ei naisystäväni valittanut, vaikka vahingossa sellaisen hieronnan saikin - enkä minäkään valmiiksi kiihotetusta naisesta. En sitten tiedä, oliko siellä naisten vuoro, mutta pesijöitä oli ollut vain kaksi ja molemmat miehiä. Luultavasti hän mieshierojan valitsee vastaisuudessakin, jos valita saa!

Lukeeko hieroja sitten asiakkaan antamia sanattomia viestejä, joiden mukaan hieronta etenee? Se minua vain ihmetyttää, että kukaan muu ei ole kertonut vastaavista kokemuksista.

kyllä ne varmaan yrittää aina... jos ei pistä vastaan,niin mikäs siinä kyllä ne pojat tykkää hiplata! Mukavaa että oli ihan positiivinen juttu!!

• dainamai

ole ollut tollaisia kokemuksia..
        asiallista hierontaa vaan. niin kuin pitääkin. onkohan jotain provosointia koska en ole kyllä kuullut kenellekään käyneen noin...??

• Aloittaja
        dainamai kirjoitti:

ole ollut tollaisia kokemuksia..
        asiallista hierontaa vaan. niin kuin pitääkin. onkohan jotain provosointia koska en ole kyllä kuullut kenellekään käyneen noin...??

Sinulla ei ole seksikokemuksia hamamista, mutta naisystävälläni on. En minäkään epäile sinun kertomaasi - älä sinäkään minun. Jos välttämättä haluat päästä kokemaan saman, voin antaa koordinaatit, joiden avulla osut oikeaan paikkaan, vaikka tarkkaa osoitetta en tiedäkään.

• marmarislainen
        Utelias kirjoitti:

Et ole ilmeisesti käynyt lähelläkään hamamia eikä varmaan kukaan tuttavasikaan.

Ensinnäkin alasti siellä ei saa kulkea yksikään vaan uimapuku tai bikinit on oltava naisilla ja miehillä uimahousut tai vastaavat.

Uudemmissa hamameissa on erikseen osastot naisille ja miehille. Miesten puolella miehet henkilökuntana ja naisten puolella naiset.

Vanhoissa hamameissa ovat asiakkaat sekaisin ja henkilökuntana vain miehiä.

Henkilökunta on viimeisen päälle koulutettua niin ammattiinsa kuin asiakkaitten kanssa käyttäytymiseen. Niin että mitään ylimääräisiä hierontapalveluja siellä ei todellakaan anneta. Miten se yleensä olisi edes mahdollistakaan isossa salissa joka on täynnänsä asiakkaita. Missään yksityisissä sivuhuoneissa ei pesua ja hierontaa tehdä.

Henkilökunnan koulutus käsittää neljän vuoden ammattikoulun, saman kuin parturit ja kampaajatkin saavat. Sen jälkeen ovat oppipoikina kaksi vuotta. Vasta sitten pääsee ammattia harjoittamaan itsenäisesti.

• vahinkokö
        marmarislainen kirjoitti:

Ensinnäkin alasti siellä ei saa kulkea yksikään vaan uimapuku tai bikinit on oltava naisilla ja miehillä uimahousut tai vastaavat.

Uudemmissa hamameissa on erikseen osastot naisille ja miehille. Miesten puolella miehet henkilökuntana ja naisten puolella naiset.

Henkilökunta on viimeisen päälle koulutettua niin ammattiinsa kuin asiakkaitten kanssa käyttäytymiseen. Niin että mitään ylimääräisiä hierontapalveluja siellä ei todellakaan anneta. Miten se yleensä olisi edes mahdollistakaan isossa salissa joka on täynnänsä asiakkaita. Missään yksityisissä sivuhuoneissa ei pesua ja hierontaa tehdä.

Henkilökunnan koulutus käsittää neljän vuoden ammattikoulun, saman kuin parturit ja kampaajatkin saavat. Sen jälkeen ovat oppipoikina kaksi vuotta. Vasta sitten pääsee ammattia harjoittamaan itsenäisesti.

Olin ystävän kanssa Rhodoksella matkustelee vuos sitten. Kuuma oli päivä ja niin päätimme sitten mennä peseytymään paikalliseen Hamamiin. Miesten puolella oli ns. avoimia huoneita missä sai hanasta vettä pikku vatiin ja sillä sitten huljuteltiin itteensä. Homma ok, kunnes huomattiin että huoneen eteen kerääntyi muita miehiä katselemaan meidän pesutouhujamme ihan innoissaan. Hieman hämmentyneinä siitä mentiin toiseen saliin missä oli näitä ns. lämpökiviä joiden päällä kai pitäisi levätä. Siihen sitten istuttiin. Olimme kumpikin kovin hämmentyneitä kun paikalliset miehet kulkivat huoneesta toiseen paikat pullottaen enemmän tai vähemmän. Hetken päästä kaksi miestä päätyi suutelemaan samalla lämpökivellä toisiaan jota seurasi kova huohotus ja menomeininki johon meitäkin pyrittiin saamaan mukaan. Hyvin hämmentyneinä siitä poistuimme kiveltä kun nämä kaksi laittoi ns. lihaa piiloon ja siirryimme takaisin pesutilaan, muiden miesten siirtyessä taas katselemaan meidän huuhteluitamme. Lähdimme paikalta suht nopeasti tutustuttuamme tällä tavalla paikalliseen hamam- kulttuuriin. Mutta jos nyt sattuisi olemaan homo, matkalla ja pussit täynnä niin eikun Hamamiin vaan itseensä tyhjentämään...

Täytyy kyl sanoa taas että uskaltauduin kerran vielä hamamiin. Turkissa. Ja siellä taas pesijä todellakin teki hyvin ammattimaisesti työtään eikä mistään seksuaalisesta ollut tietoakaan. Eli tästä voisi päätellä että hamameitakin on moneen. Jokaiselle siis jotakin. Toisaalta olen ymmärtänyt että hamam- kultuurissa tällainen miesten kesken tarpeiden tyydytys on ikään kuin ookoo. Siitä ei puhuta, mutta jokainen kuitenkin tietää missä mennään kun hamamista puhutaan.

Itse heteromiehenä olin kieltämättä kovin yllättynyt. Luulin kuitenkin että tällainen käytös tulee vastaan ainoastaan miesten puolella...

• sanna9876
        marmarislainen kirjoitti:

Antalyassa ainakin on hamameja ihan joka lähtöön. Osassa saa normaalin kylvyn ja osassa taas "täydenpalvelun". Jälkimmäinen on kylläkin yleensä tarjolla vain miehille ja vähän kovempaan hintaan. Toki jotkut mieshierojat tykkäävät hieroa vähän muutakin kuin lihaksia, olen tämän itsekkin kokenut. Kaikissa paikoissa ei todellakaan ole valinnanvaraa pesijän sukupuolen suhteen joten se kannattaa varmistaa jo ennen kylpyyn menoa niin ei tule pettymyksiä.

• Piija

Mä olen käynyt hamamissa vain "Mimozassa", monta kertaa. Se on hiukka kallimmpi kuin muut hamamit, mutta todella siisti paikka. Päivisin on naisille ja miehille omat puolet. Pesijät ja hierojat kaikki olivat naisia. Saa valita ollaanko bikineissä vai alasti. Kuka nyt saunaan bikineissä menee :-) Soitto vaan Mimozaan, niin tulevat hakemaan hotellilta. Hinta oli 22 e. Suosittelen.

• Meryem

Vain että tuommoinen kokemus! No hyvä jos se on koettu positiivisena.

Itse olen käynyt Alanyassa kolmessa eri hamamissa, lukuisia kertoja. Menen aina naisten vuorolla. Olen todennut, että itselleni miellyttävin asu hamamissa on bikinin housut, olen siis yläosattomissa. Naisten puolella on aina ollut vain naispesijöitä, pesevät kyllä ympäriinsä joka puolelta mutta ei mitenkään eroottisesti. Mutta aina muistavat kehua kuinka kaunis olen; sekä kasvoja että vartaloa kehutaan. Pidän itseäni ihan tavallisen näköisenä, joten luulen että kaikkia asiakkaita aina kehutaan - onhan se mukavaa :)

Hierojatkin on yhtä poikkeusta lukuunottamatta olleet naisia; kerran Mimosa-hamamissa sain mieshierojan koska valitin pitkästä odotusajasta. Silloin erikseen kysyttiin, suostunko miehen hierottavaksi. Hieronta ei kyllä ollut mitenkään eroottista silloinkaan, vaan ihan asiallista, ja olin oikein tyytyväinen.

Joten ei se mitenkään vaiettu salaisuus taida olla, vaan ihan todellista että hamam (yleensä)ei ole eroottinen paikka. Ei ainakaan minun käsitykseni mukaan.

• Utelias

En usko, että naisystäväni olisi ainoa, joka on kokenut hamamissa eroottisen hieronnan. Luulen, että ne, jotka ovat sen saaneet/hyväksyneet, eivät sitä täällä mainosta.

• Meryem
        Utelias kirjoitti:

En usko, että naisystäväni olisi ainoa, joka on kokenut hamamissa eroottisen hieronnan. Luulen, että ne, jotka ovat sen saaneet/hyväksyneet, eivät sitä täällä mainosta.

No tuskinpa hän ainoa on, mutta en usko sen olevan kauhean yleistä. Mulle ei esim ole koskaan edes ehdotettu moista, ei sanallisesti eikä sanattomasti. Toisaalta varmaan vaikuttaa sekin, että asioin turkin kielellä ja mua helposti luullaan turkkilaiseksi ulkonäönkin perusteella; luultavasti se nostaa kynnystä mitään ryhtyä ehdottelemaan.

Toisaalta, kyllähän suomalaisetkin saunoissaan touhuavat monenlaista - tyylejä on monia maasta riippumatta :)

• Mä0
        Meryem kirjoitti:

No tuskinpa hän ainoa on, mutta en usko sen olevan kauhean yleistä. Mulle ei esim ole koskaan edes ehdotettu moista, ei sanallisesti eikä sanattomasti. Toisaalta varmaan vaikuttaa sekin, että asioin turkin kielellä ja mua helposti luullaan turkkilaiseksi ulkonäönkin perusteella; luultavasti se nostaa kynnystä mitään ryhtyä ehdottelemaan.

Toisaalta, kyllähän suomalaisetkin saunoissaan touhuavat monenlaista - tyylejä on monia maasta riippumatta :)

Onko kaikissa hamameissa myös erikseen naisten vuorot? En ole ikinä käynyt hamamissa, kun jotenkin inhottaa ajatus, että joku mies pesisi ja hieroisi mua.

• Alanyalainen

Yksinkertainen kysymys?Miksi ei ystavasi tehnyt asiasta heti ilmoitusta paikan paalla oppaalle, jonka tehtavana olisi ollut ottaa yhteytta paikallisviranomaisiin ja lopettaa tallainen touhu alkuunsa. Miksi vasta kotiin tultua asiaa ruvetaan vatvomaan? Kun asiaan ei puututa heti jollekin muulle voi kayda samoin. Kaikkiin epakohtiin puututtava heti.Viranomaiset olisivat sulkeneet paikan ja ko hieroja olisi saanut potkut

• Utelias

Naisystäväni oli tyytyväinen saamaansa hierontaan, enkä todellakaan usko, että hän olisi ollut ainoa, joka siellä on sensuaalisen hieronnan saanut. En sittenkään, vaikka tänne kirjoittaneet eivät vastaavista kokemuksista ole kirjoittaneet. Varmaan hieroja olisi normalisoinut käsittelyn, jos ystäväni olisi sitä pyytänyt.

Paheksuntasi saa minut päin vastoin epäilemään, että pyrit pitämään yllä jotakin ihme hypokriittista kulissia. Onko Turkin laissa kohta, jossa kielletään hieromasta erogeenisia alueita, vai miksi laitos olisi muka pitänyt sulkea??

• eine-marie

nautinnosta. Aivan ihanaa!!!

• Utelias
        eine-marie kirjoitti:

nautinnosta. Aivan ihanaa!!!

Tällä Turkin sivulla kirjoittelu on aika tiukkaan rajoitettua. Tule lomaromanssi-palstalle: siellä saat kertoa kokemuksesi vapaammin!

• joku

lahete vaimosi sumalainen miehelle hieronta varten ja katsotaan. tietenkin itse menet kuten mmoni muut suomalainen mies taimalaisten tai venelaisten hiero tai joku muu juttu joten sinä tiedät paremmin. ole mies katso peili ja puhu totta.

• arethagloria

Hei!

Kiinnostavaa tämä hamam-keskustelu. Ilmeisesti hamameita löytyy lähes joka lähtöön. Mutta ei naispesijää miehille eikä erottista hierontaa naiselta naiselle vai? Siinäpä se. Itse lähden Turkkiin 23.2 ja aion kokea hotellini turkkilaisen saunan ja tietysti miespesijän käsittelyn! Kuvailen tunnelmat sen jälkeen, tuli mitä tuli :D

• ¤¤¤¤1111

kyllä saat.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5037
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3302
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3059
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      36
      2112
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1787
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1540
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1454
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      118
      1130
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1099
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1067
    Aihe