Mistä saisi ilmaisen kotisivutilan, jossa olisi väh. 30 Mb tilaa ja MySQL- tuki? Eli sellainen, että PHPBB- foorumi toimii.
ilmainen domain ja mysql
3
595
Vastaukset
- kuopassa
Mikäli haluat vain pelkän phpBB-foorumin niin sellaisen saat ilmaiseksi osoitteesta http://www.foorumi.info
- PHP++
Tuollaiset foorumi.info tai createphpbb kaltaiset palvelut SUCKS. Se on tosiasia. Ei pääse käsiksi omiin tiedostoihin ja muutenkin. Tässä pari laadukasta sivua:
Arkku.net
Skeezu.net
Zoorweb.net
Ensimmäistä suosittelen eniten. Palvelin on tehokkain ja sivusto on ollut pitkään pystyssä. Omat sivunikin sijaitsevat Arkussa ainakin toistaiseksi. Seuraavaksi suosittelen Skeezua. Sivusto on selkeä ja montaa erilaista palvelua löytyy. Lisäksi sivutilaa on reilusti ja liikennöintirajaa ei ole. Muttei läheskään yhtä tehokas kuin Arkku. - PHP++
PHP++ kirjoitti:
Tuollaiset foorumi.info tai createphpbb kaltaiset palvelut SUCKS. Se on tosiasia. Ei pääse käsiksi omiin tiedostoihin ja muutenkin. Tässä pari laadukasta sivua:
Arkku.net
Skeezu.net
Zoorweb.net
Ensimmäistä suosittelen eniten. Palvelin on tehokkain ja sivusto on ollut pitkään pystyssä. Omat sivunikin sijaitsevat Arkussa ainakin toistaiseksi. Seuraavaksi suosittelen Skeezua. Sivusto on selkeä ja montaa erilaista palvelua löytyy. Lisäksi sivutilaa on reilusti ja liikennöintirajaa ei ole. Muttei läheskään yhtä tehokas kuin Arkku.Mutta jos olet valmis maksamaan domainista gigasta kotisivutilaa mysql-tietokannasta, php:stä ja muista vakiojutuista 20e vuodessa niin valitse Webol.fi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782