Mikkelin vanha mielisairaala?

MariaC

Niin, elikkäs Mikkelin lähellä Moisiossa sijaitseva _vanha_ ja hylätty mielisairaala/sairaala. Missähän mahtaa sijaita? Kukaan ei tunnu tietävän, ja paljon olis ihmisiä jotka innolla sinne olisivat menossa katsomaan.

24

9932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä???

      Mitäs erikoista siinä nyt on?

    • spöökkis

      Siellä ois tosiaan siisti käydä.

      Ajo-ohjeita siis!

    • kohtalo hirmuisin

      Varoituksen sana. Siellä liikuskelee kummitus, joka on eläessään toiminut lobotomialääkärinä. Kummitus saattaa ilmestyä taakse ja kulkea perässäsi. Kun sitten katsot taaksesi, se törkkää jonkin instrumentin silmänpohjasta läpi ja katoaa. Heräät lobotomian läpikäyneenä.

      • spöökkis

        Toi oli hyvä ^^


    • moisiossa...

      Koko paikkaa ei ole enää olemassakaan.
      Pelkkä legenda elää.
      Otin selvää kun kiinnostuin myös asiasta.
      Ei löydy ei.
      Sääli, olis ollut kivakäydä paikassa josta porukka kertoo tarinoita vieläkin..

      • spöökkis

        Näinkö on?


      • spöökkis kirjoitti:

        Näinkö on?

        Vuorostani kuulin että tämä kertomusten vanha mielisairaala on yhä käytössä (?)

        kun utelin vähän tutulta asiaaa


      • Moi112

        Siellä se on vielä ei ole hävitetty


      • Anonyymi

        Kyllä se on olemassa mutta ei käytössä. Se on siinä tuukkalan abctä vastapäätä.


    • Minttu-82
    • evi-ta

      millasia juttuja tähä paikkaa liittyy ? joku siis jos vois kertoo.

    • kiinnostunuuuuuuut

      Eikö sitä oikeasti enää ole olemassakaan? Kun lukee että on ja ei.

    • siellä..

      on kai mielisairaalamuseo enää.Auki kesällä päivän viikossa.

    • mikkeliläinennn

      Vielähän se on siellä! Helposti löytää se sijaitsee moision abc'tä vastapäätä. ;-)

    • EiOoMörköjä

      TUO PAIKKA ON PELKKÄ LEGENDA! USKOKAA POIS; ETTE LÖYDÄ SIELTÄ SELLAISTA t. Mikkeliläinen, joka on kyllä nuorempana pyörinyt siellä pyörillä & autolla etsimässä

    • sai1

      sairaala kyllä sijaitsee tuukkalan abc:n vieressä L muotoinen punatiili rakennus ollut tyhjänä vuodesta 2006.

    • mokka mohikaani

      onko kokemuksia? onko muitten sairaalarakennusten vieressä?

    • lääkäri 184b

      On se olemassa.mutta kannattaa varoa liikkumasta.ottavat heti kiinni ja antavat ruiskeen vasempaan ohimolohkoon.puoli litraa pirtua ja arsenikkia ja joudut vielä sähköshokkiinkin.jos tuo ei tehoa niin poraavat kallon auki ja poistavat määrätyt hermoradat niin että yhteys aivoista muualle kehoon katkeaa.

      • Kuka tekee?

        Niin ovatko ne siis natsit, kummitukset, avaruusoliot vai CIA:n agentit, jotka noita toimenpiteitä tekevät?


      • Anonyymi

        Siis ihan perus mikkeliläistä sairaanhoitoa?


    • Anonyymi

      Mikkelin kaupungissa en ole ollut kirjoilla.

    • Anonyymi

      kaikille tiedoks tuolla nykyään rankat vartioinnit ja purku toteutetaan 20.6.23

    • Anonyymi

      Tubesta löytyy nimellä.Kriittinen kriitikko jotain siitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe