Niin, elikkäs Mikkelin lähellä Moisiossa sijaitseva _vanha_ ja hylätty mielisairaala/sairaala. Missähän mahtaa sijaita? Kukaan ei tunnu tietävän, ja paljon olis ihmisiä jotka innolla sinne olisivat menossa katsomaan.
Mikkelin vanha mielisairaala?
24
9932
Vastaukset
- siinä???
Mitäs erikoista siinä nyt on?
- spöökkis
Siellä ois tosiaan siisti käydä.
Ajo-ohjeita siis! - kohtalo hirmuisin
Varoituksen sana. Siellä liikuskelee kummitus, joka on eläessään toiminut lobotomialääkärinä. Kummitus saattaa ilmestyä taakse ja kulkea perässäsi. Kun sitten katsot taaksesi, se törkkää jonkin instrumentin silmänpohjasta läpi ja katoaa. Heräät lobotomian läpikäyneenä.
- spöökkis
Toi oli hyvä ^^
- moisiossa...
Koko paikkaa ei ole enää olemassakaan.
Pelkkä legenda elää.
Otin selvää kun kiinnostuin myös asiasta.
Ei löydy ei.
Sääli, olis ollut kivakäydä paikassa josta porukka kertoo tarinoita vieläkin..- spöökkis
Näinkö on?
spöökkis kirjoitti:
Näinkö on?
Vuorostani kuulin että tämä kertomusten vanha mielisairaala on yhä käytössä (?)
kun utelin vähän tutulta asiaaa- Moi112
Siellä se on vielä ei ole hävitetty
- Anonyymi
Kyllä se on olemassa mutta ei käytössä. Se on siinä tuukkalan abctä vastapäätä.
- Minttu-82
Löysin tälläisen tekstin mielisairaalasta
http://disc.server.com/discussion.cgi?disc=142035;article=1109;title=Paranormaalit kokemukset
olisi kiva itsekin lähtä tutkailemaan jonkun kanssa vanhaa mielisairaalaa... Kun vain osaisi tai tietäisi missä on. - evi-ta
millasia juttuja tähä paikkaa liittyy ? joku siis jos vois kertoo.
- kiinnostunuuuuuuut
Eikö sitä oikeasti enää ole olemassakaan? Kun lukee että on ja ei.
- siellä..
on kai mielisairaalamuseo enää.Auki kesällä päivän viikossa.
- mikkeliläinennn
Vielähän se on siellä! Helposti löytää se sijaitsee moision abc'tä vastapäätä. ;-)
- EiOoMörköjä
TUO PAIKKA ON PELKKÄ LEGENDA! USKOKAA POIS; ETTE LÖYDÄ SIELTÄ SELLAISTA t. Mikkeliläinen, joka on kyllä nuorempana pyörinyt siellä pyörillä & autolla etsimässä
- sai1
sairaala kyllä sijaitsee tuukkalan abc:n vieressä L muotoinen punatiili rakennus ollut tyhjänä vuodesta 2006.
- mokka mohikaani
onko kokemuksia? onko muitten sairaalarakennusten vieressä?
- lääkäri 184b
On se olemassa.mutta kannattaa varoa liikkumasta.ottavat heti kiinni ja antavat ruiskeen vasempaan ohimolohkoon.puoli litraa pirtua ja arsenikkia ja joudut vielä sähköshokkiinkin.jos tuo ei tehoa niin poraavat kallon auki ja poistavat määrätyt hermoradat niin että yhteys aivoista muualle kehoon katkeaa.
- Kuka tekee?
Niin ovatko ne siis natsit, kummitukset, avaruusoliot vai CIA:n agentit, jotka noita toimenpiteitä tekevät?
- Anonyymi
Siis ihan perus mikkeliläistä sairaanhoitoa?
- Anonyymi
Mikkelin kaupungissa en ole ollut kirjoilla.
- Anonyymi
kaikille tiedoks tuolla nykyään rankat vartioinnit ja purku toteutetaan 20.6.23
- Anonyymi
Tubesta löytyy nimellä.Kriittinen kriitikko jotain siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483